ה-Note 9 יהיה משוכלל מהמשוער? דיווחים על סוללה נדיבה וטעינה אלחוטית מהירה - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ה-Note 9 יהיה משוכלל מהמשוער? דיווחים על סוללה נדיבה וטעינה אלחוטית מהירה


yonatan.mendelson

Recommended Posts

וואלה עובדים על הציבור בעיניים כבר כמה שנים שאין איזה חידוש משמעותי. החידוש הגדול האחרון "בינה מלאכותית", לבנתיים לקחו עוד ועוד פיצ'רים מהטלפונים הסלולרים. מעלימים את שקעי האוזניות, גם הסוקט של הכרטיס ייעלם (הם מנסים להעלים את זה לאט לאט) נשלפת יש את זה בכלל ב2018? והחביב עלי שאני יודע לא כולם צריכים חיישן אינפרא אדום. והמחיר? רק עולה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nachum37

אתה יודע לקרוא? אומרים לך טעינה מהירה 25W אלחוטית. העיקר לקשקש

rest my case

זה שדרוג מינורי של הקיים אין שום דבר פורץ דרך כולם מייצרים את אותם מכשירים בסופו של דבר ומעתיקים אחד מהשני אף אחד לא מחדש כמעט כלום יותר, נו להוציא את עם העיצוב החדש שלהם וred עם תוצגה הולוגרפית.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעלימים את הרחבת כרטיס הזיכרון, כי הנפח הפנימי רק עולה. יש לי וואן פלוס 5 עם 128 ג'יגה ועדיין לא מילאתי אותו ואני אפילו לו קרוב. נשלפת גם לא מרגיש שחסר לי ושני מכשירים הקודמים שלי היו כאלה. והסיבה שלא יהיו עוד כאלה זה כי כולם עוברים למבנה של אלומיניום וזכוכית. הדבר היחיד שאני לא אוהב זה הורדת שקע האוזניות, אבל גם לזה כבר יש פתרון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נראה לי שיש מצב ל 25W באלחוטי כרגע. זה יותר חזק מכל תקן חוטי שקיים כרגע ולא כמו שכתבו- רוב המטענים. התקנים העדכניים תומכים באיזור 20W בתקן QC3.0 ובאיזור 22.5W לתקן VOOC\Dash

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...