שאלה לגבי זיכרון פנימי של כרטיס מסך - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגבי זיכרון פנימי של כרטיס מסך


chnon

Recommended Posts

התקנתי את המשחק פאר קרי 5 על כרטיס מסך GTX 1050.  הגדרתי את כל ההגדרות של הגרפיקה ברמת אולטרה. האם אני דופק את הכרטיס מסך לאורך זמן אם ההגדרות שאני מגדיר הן מעל ליכולת הזיכרון שמורכב בו? או שזה פשוט לוקח מהראם החיצוני של המחשב ומשלים את החסר(16G)? יש לציין שהמשחק עובד חלק וגם בGTA 5 הייתה לי אותה סוגיה וגם אז המשחק עבד חלק בהגדרות הכי גבוהות.
תודה

2.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא "דופק" שום דבר. אבל צריך להבין שהמגבלה הזאה ברגע שתעבור אותה פשוט תהרוס לך את החוויה.
הסדר שבו מידע גרפי מועבר עובד בצורה הזאת במידה והוא מתמלא:

זיכרון גרפי של כרטיס מסך => זיכרון במערכת => המערכת

112GB לשניה => לרוב סביב 27-32GB לשניה => אם יש לך SATA אז 500MB לשניה

 

ברגע שזיכרון כרטיס המסך מתמלא ומידע נוסף נשפך לזיכרון ה-, אתה אמור לחוות איטיות מחרידה שתהרוס לך את החווייה פחות או יותר. אם זה לא קורה - נהדר.

 

אפשר לעקוב אחרי כמות השימוש בזיכרון הגרפי של כרטיס המסך באמצעות תוכנות ניטור כמו AFTERBURNER למשל. ישש שם מד שימוש בזיכרון גרפי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

djelectric הסביר את זה נכון.

אתה לא רוצה שצריכת הזיכרון תהיה יותר גבוה ממה שיש לכרטיס שלך להציע, כי אז במקרה הרע יהיו לך תקיעות ומשחק לא שחיק ובמקרה הטוב הביצועים ירדו בצורה משמעותית.

אבל אתה כן צריך להבין, כמו בזיכרון שכאשר אין לך מספיק ממנו הביצועים יורדים, כי אז המערכת הפעלה צריכה להשתמש ב-SSD/HDD. אך אם תוסיף מעבר למה שאתה צריך, הביצועים לא יעלו, כי הזיכרון גם ככה לא בשימוש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התשובות. עדכון- אחרי שעות ללא הפסקה במשחק הזה עם אותן הגדרות כמו בתמונה אני חייב לציין שכמו בGTA V ששיחקתי אני לא חווה איטיות או תקיעות. לפחות לא לבינתיים. ואגב, הגרפיקה במשחק פשוט מדהימה, למרות שלטעמי בפאר קרי 3 ו4 הייתה עלילה יותר מעניינת ובכלל משחק יותר כיף. יש מצב שהGTX 1050 הוא כרטיס ממש אנדרייטד וביצועיו יותר חזקים ממה שהוא מוגדר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המקסימום שPCIE יכול לתת זה 75W אז זה אומר שהכרטיס לא יכול למשוך יותר מזה, טוב יותר או רע יותר? זו עוד הגבלה שיכול להיות שתבוא לידי ביטוי ויכול להיות שגם לא.
יכול להיות שמבחינה סובייקטיבית הכרטיס מצוין לך כי לא קריטי לך FPS ממש גבוה, מבחינה אובייקטיבית הוא לא נותן מעל 60 FPS בהגדרות גבוהות בFHD ברוב המשחקים החדשים וזה בדרך כלל הבאנצ'מארק.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...