טלפון עמיד בפחות מ1000 ש"ח - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

טלפון עמיד בפחות מ1000 ש"ח


פולי הקנטאור

Recommended Posts

אחי שנמצא בצבא מחפש טלפון חדש עבורו והדרישות החשובות עבורו הן:

עמידות- הוא בתנאי שטח מרבית הזמן וחשוב שטלפון יוכל לשרוד את זה היטב- לשים כייס על טלפון רגיל לא מספיק  הוא צריך טלפון עמיד.

סוללה- יותר תמיד טוב, אין צורך בסוללות בגודל מטורף שהופכות את הטלפון לכבד מאוד, 4000 מיליאמפר זה טוב, אבל אין צורך מעל ל6000.

ביצועים- הביצועים לא חשובים לו במיוחד, מה שכן היה לו לפני זה טלפון עם סנאפדרגון 625 (שיאומי רדמי 4 פריים) והוא לא רוצה שהביצועים יהיו פחות טובים.

מעבר לזה אין דברים מיוחדים, לא צריך מדהימה אבל זה יהיה נחמד, מסך לא קטן אבל לא מסך ענק (בלי מסכי 6.3 אינץ' ענקיים, 5 אינץ' זה בסדר אבל לא פחות), עדיף שמערכת ההפעלה תהיה עדכנית (בגלל שיקולי אבטחה) וזהו.

אשמח להצעות, אין חובה לחברות גדולות ואין בעיה עם הזמנה מסין, מה שכן אם יש אופציה מחברה גדולה עדיף כי ככה יהיה יותר קל לתקן.

תודה מראש לכל העונים והעוזרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טלפונים מוקשחים עם הדרישות שאתה מתאר עולים לפחות פי שניים. או שיקפיץ את התקציב, או שיסתפק בטלפון רגיל עם עמידות למים ואבק + מדבקת זכוכית וקייס באמפר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Moto X4 ו A5 2017 בעלי עמידות למים ואבק. 

 

LG Q6 בתקן MIL-STD-810G אבל יותר חלש מ sd625. התקן מציין עמידות לגשם אבל לא יודע בקשר לנפילה במים. 

 

טלפונים מוקשחים מתאימים שנראים לי: Energizer Hardcase H550S אבל אין לי מושג איפה הוא זמין ואיך משיגים אותו, ומתאים באופן מושלם זה Cat S61 אבל יקר בהחלט. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל האקטיב לצערנו הם דגמים ייחודיים ל att, רק S9 ייחודי לכמה חברות. גם כשהם פתוחים אין עברית, מלא bloatware של החברות, בעיות תדרים. 

S6 למיטב ידיעתי גם לא יקבל עדכונים יותר. 

 

האקטיב הם הראשונים שהייתי חושב עליהם אבל צריך עיון גדול לפני שקונים אחד כזה. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...