יש לנו תאריך: הדור הבא של NVIDIA יוצג בחודש אוגוסט - או לפני - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש לנו תאריך: הדור הבא של NVIDIA יוצג בחודש אוגוסט - או לפני


yonatan.mendelson

Recommended Posts

כנס Hot Chips הוותיק בקליפורניה יכלול הצגה רשמית לארכיטקטורה העיבוד הגראפי הבאה של מפתחת השבבים - וכעת נותר לתהות מה יקרה ב-80 הימים שמפרידים בינינו לבין המאורע המשמח הזה

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 177
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מה, הא? על מה השמחה? הא? MAXWELL = הדור הבא של הכרטיסים!!! ולמה אני כותבת זאת.... ?! כי שוב דוחים את VOLTA!!!!! אותה שנצפתה לראשונה ב2010. אחרי שדחפו לנו את 680.... _ (כי חשבנו שלפחות זה יהיה 780TI) אחרי שדחפו את כי ידעו שגם את יוכלו לדחוף עד .... ועכשיו.... כנראה שידחפו לנו את TURING או . נ.ב. זוכרים את ה TENSOR CORES נכון?! _ (לא... סתם לבדוק שאתם זוכרים) אבל האמת שיכול להיות שהייצור של VOLTA פשוט יקר מאד ולא מתאים למשתמשים ביתיים _ (יכול להיות.. דפוס הייצור של בהחלט יכול להסביר מדוע לא נראה את גם השנה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא בטוח כמה טוב זה עבורנו שNvidia תוציא דור שהוא הרבה יותר טוב מהנוכחי. האינטרס שלנו זה תצליח לסגור את הפער וגם תוכל לייצר מספיק ליבות. וכן ההנחה שלך נכונה לפני חצי שנה המנכל שלהם אמר שאחת הסיבות שהם לא הוציאו את כי תהליך הייצור יקר מדי לשוק הפרטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של djelectric

האינטרס שלי שונה מהאינטרס "שלנו" מסתבר. האינטרס שלי היא שאנוידיה תספק כמה שיותר כח גרפי כמה שיותר מהר. היא לא צריכה לרחם על אף אחד

 

היא לא צריכה לרחם על אף אחד, יש לה כלכלנים ואנליסיטים שמתווים את מפת הדרכים בהתאם ליכולת הטכנולוגית.

האינטרס שלנו הצרכנים שהחטיבה הגרפאית של לא תתמוטט ותצליח לתת תחרות אחרת בעתיד הלא כל כך רחוק אתה תראה את התסריט שראינו מאינטל בימי הפנטיום 4\ או כל דורות ה i5/i7/i3 שלא חידשו כמעט כלום כבר 7 שנים.

אני לא אומר בואו נקנה מוצרים מחורבנים בשביל שתהיה תחרות אבל כצרכן אני כן רוצה שתהיה תחרות.

 

אבל ייתכן שהחטיבה של כן תתמוטט בסופו של דבר אם אינטל אכן ייכנסו לשוק הגראפי של הצרכנים הביתיים ואז nvidia ו ייתחרו ראש בראש.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אסור לנו לשכוח שלnvidia יש אינטרס ש ati תמשיך להוות יריב, אחרת הם יוכרזו מונופול וזה גרוע עבורם, אז אני לא אתפלא שהדור הבא\באיים כבר מוכנים לייצור סידרתי ופשוט מחכים שamd תצליח לעמוד על הרגליים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של djelectric

חוקי השוק הזה פשוטים, והנה, אמרת מה יקרה כשחטיבת רדאון תתמותת. אין הרבה שאנחנו יכולים לעשות כרגע כצרכנים

 

 

למה לא? דווקא לנו כצרכנים יש את הכח, ע"י פתיחת הארנק ותמיכה במ AMD. מי שלא צריך , ויכול להסתפק ב 1060 נייח בהחלט יש לו אלטרנטיבה מבית . הבעיה שהצרכנים ברובם הם עדר ורוכשים מה שהחנות/חבר דוחף להם, ונווידיה היא שם יותר מוכר וכך ממשיך להתגלגל לו כדור השלג ההרסני שבסופו של דבר מתנפץ עלינו הלקוחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...