אנטק חוזרת אל שוק ספקי הכח, עם מספרים גדולים במחיר סביר - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אנטק חוזרת אל שוק ספקי הכח, עם מספרים גדולים במחיר סביר


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אהבתי את סדרת ה HCG של אנטק שהיו מבוססים על ספקי סיסוניק והם בהחלט היו מוצלחים ועמידים , לא בטוח שהבחירה ביצרן הOEM כמו ANDYSON תעשה טוב לסדרה. נקווה שאני סתם שמרן ומיושן בדיעותי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פעם אנטק היו שם דבר בשוק. אני לא רואה סיבה אפילו לשקול לקנות את הספקים הנ"ל במיוחד שניתן כיום לקות ספקים עם נצילות גבוהה יותר ובעלי ציונים בביצועים טובים יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשעת כתיבת תגובה זאת סדרת הספקים החביבה עליי (תמורה מבחינת ביצועים, מודולאריות, אמינות ואחריות לעומת המחיר + הזמינות שלה) כמעט לכל שימוש שגרתי במערכת ממוצעת היא ה-SeaSonic FOCUS Gold.

החסרון היחסי היחיד הוא שהמאוורר מתחיל להסתובב רק ב-30% עומס והוא לא תלוי בטמפ'. היה עדיף אם היה מתחיל להסתובב בטמפ' מסוימת ולא רק כפונקציה של עומס, אבל מניסיוני עם ספקים בעלי מנגנון דומה לא נתקלתי בבעיות מיוחדות גם בחודשי הקיץ החמים בשימוש שבו המערכת כמעט שלא צורכת חשמל, קרי עבודה משרדית.

 

אני לא רואה איזו בשורה צרכנית מיוחדת בגרסה הנ"ל של סדרת HCG. הפחת רוח חיים חדשה במותג ותיק כרוב מה שנשאר ממנו בפועל הוא בעיקר המדבקה עם שם המותג מעידה בדרך כלל על ניסיון לסחוט את המוניטין שנצבר בעבר ולרוב האשראי הזה נגמר במהירות.

יצרני OEM נמצאים בבעיה בכל התחומים, ובשוק הספקים העניין בעייתי פי כמה לצרכנין כי כמעט לכל יצרן OEM יש כמה ספקים שהם בבחינת שומר נפשו ירחק ומי שלא כל כך מעורה בכל שמות הסדרות, הדגמים ומי היצרן שלהם בפועל ניצב לרוב מבולבל ויש כמובן מי שמנסה לנצל את הבלבול הזה לתועלת המסחרית שלו.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנטק היא דווקא אחת שידועה בתור יצרנית בעלת בקרת איכות מאוד גבוהה למוצרים שלה, גם אלה שמכילים יחידה פנימית דומה לאלו שקיימים בספקי מדף של יצרן ה-OEM. לפני שש שנים ה-HCP שלהם קטף שבחים מקצה לקצה.

 

גם ספקים כמו VP500 הפשוט הם מיוחדים, עם שבירת שיאים אירופאים של אחוזי RMA נמוכים. אני מחכה לראות מה אנטק תעשה בשביל לרענן את הסדרות היוקרתיות שלה בקטגוריית HCP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין ויכוח על כל זה וההערה שלי לא כוונה דווקא ל-.

יותר התכוונתי להעלות את הנקודה ששמות של סדרות לא אומרות הרבה בפועל כי המיתוג הוא רק הסוף של שרשרת האספקה ובין דורות שונים של אותה סדרה, ולפעמים אפילו בתוך אותו דור של אותה סדרה, יכולים להיות הבדלים משמעותיים מבחינת האיכות. כל זה תקף כמובן גם ליצרנים שמתכננים ומייצרים את המוצרים שלהם בעצמם (גם ל-Seasonic היו בעיות איכות/עיגול פינות לא מאוד מזמן).

גם העובדה שמוצר מסויים מבוסס על פלטפורמה מסוימת לא תמיד מספרת את כל הסיפור מכיוון שמדובר ביותר מסתם אריזה מחדש של מוצר מוגמר. המוצר משתמש אמנם בתכנית מבנה ורכיבים של פלטפורמה מסוימת, אבל עדיין יכולים להיות הבדלים (לטוב, אבל לרוב זה לרע) לעומת מוצרים נוספים שמובססים על אותו תרשים מבנה ופלטפורמת בסיס.

 

שלא יובן שאני נגד , כי זאת ממש לא הייתה הכוונה שלי. מצד שני, אני גם לא רואה מה היתרון בסדרה הזאת אם היא אכן תהיה זמינה באותו סדר גודל של מחיר ובאותם תנאי אחריות פחות או יותר כמו הפלטפורמה שעליה היא מבוססת. יש אכן גם עניין של בקרת איכות ואמינות, אבל זה לרוב מידע שלומדים בדיעבד אחרי שהצטברו נתונים וקשה לחזות את ההבדלים האלה מראש אם אין דיווחים על איזה כשל קריטי שמתגלה תוך זמן קצר יחסית בדגם אחד לעומת אחרים המבוססים על אותה פלטפורמה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...