התבלטות בין 3 דגמים ניידים פרימיום אולטרה בוק - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התבלטות בין 3 דגמים ניידים פרימיום אולטרה בוק


amit1987

Recommended Posts

מומחים יקירם שלום רב ;)

מתלבט לגבי רכישת פרימיום עם חומרה חזקה לטובת לימודים בידור
ומעט גיימינג בדגש על שמירה על ניידות לכן הכיוון הוא אולטרה בוקים באיכות גבוהה בשמירה על איכות מוצר לאורך זמן

טווח התקציב נע בין 10-15K , להלן הדגמים:

 

1. ThinkPad X1 Yoga דגם מעבד: Intel® Core™ i7-8650U Processor (8M Cache, up to 4.20 GHz), נפח זכרון פנימי: 16GB , נפח אחסון: 1TB ,סוג דיסק: PCIe NVMe M.2 SSD , גודל מסך: "14.0 , רזולוציה: 2560x1440 , דגם כרטיס מסך: Intel UHD Graphics 620, מערכת הפעלה: Windows 10 Pro , תקופת האחריות: שלוש שנים , סוג האחריות: אחריות לשלוש שנים במעבדות + שירות באתר הלקוח בישראל בלבד , נותן השירות: IBM

משקל: 1.4

מחיר : 12,448

 

הערות אישיות : מבחינת מפרט משקל קל במיוחד , בנוי בנייה איכותית וחזקה , קצת מטריד לגבי חיי כפי שדווח בביקורות

 


2. מחשב נייד Microsoft Surface Book 2 15" Laptop, Intel i7, 16GB RAM, 1TB SSD, NVIDIA GTX 1060 w/6GB GDDR5

מעבד: 8th Gen Intel Quad i7
זכרון: 16GB RAM
דיסק קשיח: 256GB SSD Storage
כרטיס מסך: NVIDIA GeForce GTX 1060 discrete GPU w/6GB graphics memory

מערכת הפעלה: Windows 10 Pro
משקל: 1.64

מחיר : 14,445

 

הערות אישיות : אם למישהו יש חוות דעת לגביו אשמח , על פניו נראה מפרט עשיר במשקל לא גבוה במיוחד

 

3.Dell XPS 15 9570 XPS15-9210 Touch
 דגם מעבד: Intel® Core™ i7-8750H Processor (9M Cache, up to 4.10 GHz), נפח זכרון פנימי: 32GB , נפח אחסון: 1TB , סוג דיסק: PCIe NVMe M.2 SSD , גודל מסך: "15.6 , רזולוציה: 3840x2160 , דגם כרטיס מסך: NVIDIA® GeForce® GTX 1050Ti 4GB מערכת הפעלה: 10 Pro , תקופת האחריות: שלוש שנים , סוג האחריות: באתר הלקוח , נותן השירות: Dell

משקל : 1.8KG

מחיר: 14599

 

הערות אישיות : הכי חזק מבין שלושתם , למרות שמבחינת משקל הכי כבד 1.8

די חשובה התמיכה בגיימינג (לגבי הדגם הראשון שהוצע באמצעות חיבור כרטיס מסך חיצוני - אם זה אפשרי)
ולצד זה שמירה על ניידות - שכל הדגמים שצוינו לא חורגים מעל ה2KG

 

אם יש אלטרנטיבות נוספות אשמח לשמוע
ותודה רבה מראש לעוזרים.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של amit1987

לא ממש הבנתי.. , בכל מקרה מבין ה3 שהוצעו מה עדיף?

אני לא יודע מה מצב האחריות של GRAM בארץ.

פשוט עם מסך 15.6 במשקל של קילו, לא רואים כל יום.

 

בקשר לשלשה שמצאת - עדיף שתביא קישורים לכל ונייד.

ככה יקל למומחים לתת לך עצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של askme

אני לא יודע מה מצב האחריות של LG GRAM בארץ.

פשוט נייד עם מסך 15.6 במשקל של קילו, לא רואים כל יום.

 

בקשר לשלשה שמצאת - עדיף שתביא קישורים לכל נייד ונייד.

ככה יקל למומחים לתת לך עצה.

 

מצרף קישורים :

 

1. זה הלנובו https://www.pc365.co.il/product-16483-Lenovo_ThinkPad_X1_Yoga_3nd_Gen_i7_8650U_16GB_512GB_Windows_10_Pro
 

2. זה הסרפס
https://www.adcs.co.il/microsoft-surface-book-2-15-laptop-intel-core-i7-16gb-ram-1tb-ssd-nvidia-geforce-gtx-1060-w-6gb-gddr5.html

 

3. זה הדל 
https://www.pc365.co.il/product-16913-Dell_XPS_15_9570_XPS15_9210_Touch

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בעל X1 Yoga . לא מתיימר להיות מקצוען, אבל עמדתי בפני ההחלטה הזו בדיוק לפני שנתיים ואני אכתוב פה את דעתי בנקודות על כל דגם. זה עשוי לבלבל אותך או לעזור לך P:

1. חייב להגיד פה משהו לגבי ה . אין לי ניסיון עם מחשבים שלהם ואין לי שום דבר נגד הדגם הזה ספציפית. אבל איפה ה reputation שלהם בתור יצרנית לפטופים? זה לא תחום העיסוק העיקרי שלהם, הלפטופים שלהם. אף פעם לא ראיתי שהם כיכבו ברשימת מומלצים כלשהי של אתר סקירות ובקיצור... יפה שחברה הצליחה ליצור גימיק כזה (מחשב קל), אבל את אני מאמין שכשאי לבחור חברה שיש סיכוי גבוה יותר שמעוניית לשמור על השם והמותג שלה ולכן תספק לך איכות אמיתית ותמיכה לאורך שנים.

2. כאשר עולים לתקציבים גבוהים בחירה בטוחה יחסית היא מוצר שמכוון אל השוק העסקי. לשוק העסקי בדרך כלל לא חסר כסף והוא דורש מוצרים באיכות ואמינות גבוהה שלא יבזבזו לו זמן על השבתות עובדים. סדרת ידועה בתור סדרה המכוונת לשוק העסקי וממה שאני רואה סביבי מגוון הדגמים אכן שלהם נפוצים מאוד בחברות הגדולות.

3. קצת בניגוד ל (2). אני לא יודע אם סדרת XPS מיועדת ישירות לעסקים, אבל הניסיון שלי עם מחשבי עסקיים דווקא לא עולה בקנה מידה אחת עם מה שטענתי בטענה (2). לא כי טענה (2) אינה נכונה, אלא כי כנראה לא עובדים ככה. מחשבי שעלו אלפי שקלים היו סובלם מבעיות חימום, , תצוגה, ונציג השירות שלהם היה מבלה אצלנו הרבה במשרד ומחליף רכיבים כחלק ממימוש האחריות.

4. ניסיון אישי קטן של חבר עם XPS : הוא סבל מ flickers במסך, חקר את הנושא רבות וראה ברשת שזו היא תופעה נפוצה בדגם הזה, DELL לא מכירה בה, והפתרון הוא החלפת כרטיס הרשת המקורי עצמאית לכרטיס תואם של (ועכשיו עובד פיקס). אבל אני מאמין שאפשר למצוא מחלות כאלה בכל דגם של כל חברה.

5. כל דגמי ה עומדים בסטנדרטיים של שרידות ועמידות בתקן צבאי (הכולל שרידות בנפילות, חבטות, ואובדן מידע ) - עובדה שיכולה לתת לך קצת שקט וקצת מושג על איכות ההנדסה בדגמים אלו. בזמנו כשביררתי, האחריות של היא גלובלית, ולכן גם אם תרכוש בארץ היא תתפוס בחו"ל וגם אם תרכוש בחו"ל היא תתפוס בארץ. זה משדר רצינות של החברה שמבינה שהלקוחות שלה עשויים לטייל בעולם ולהזדקק לתמיכה וזה לא משנה מאיזה יבואן הם קנו את המכשיר.

6. תמיכה תוכנתית - התמיכה התוכנתית ב ThinkPad שלי מדהימה. יש ללנובו כלי מובנה שדואג לעדכן דרייברים ו . גם שנתיים אחרי רכישת המחשב אני עדיין מקבל כל חודש עדכון BIOS (!) . זה נקרא תחזוקה תוכנתית לטווח ארוך, ולא נתקלתי עד כה בדגמים שזכו ליחס כזה. יש להם גם כלי מובנה שסופר מחזורי הטענות של הסוללה כמו במקבוק. מצפה מהסרפס להציג את מערכת וינדוס במלוא הדרה - ולכן הגיוני שהם גם ישקיעו בעדכונים שיבטיחו עבודה מהנה וחלקה.

7. עט דיגיטלי - כמה חשוב לך עט סטיילוס? היוגה והסרפס תומכים בעט (היוגה גם מגיע איתו כלול) ומאוד מותאמים לעבוד איתם במצב "מחברת". אני אישית אוהב את זה מאוד וזנחתי את הנייר מאותו רגע. הסרפס גם מתנתק ממש והופך להיות מאוד נוח וקומפקטי בתור . אם לא חשוב לך העט או הטאץ' בכלל, יכול להיות שאתה משלם על זה סתם. ותבדוק את הדגם   Thinkpad X1 Carbon שמככב במקום הראשון באתרי דירוג, זוכה בשבחים כבר שנים על האיכות והביצועים שלו. (ראה גם קישור לדירוג בסוף).

8. גיימינג - כתבת תמיכה בגיימינג. אני לא הייתי בונה יותר מידי על הכרטיס המובנה של ה ThinkPad לגיימינג. ייתכן שה XPS והסרפס יותר מתאימים לזה. אבל באופן כללי לא בטוח ש -ים יהנו מגיימינג. הם דקים, עם מאווררים קטנים וצלעות קטנות, וקשה להם לפנות את כמויות החום האדירות. לא סתם מחשבי גיימינג הם מפלצות בדרך כלל.

 

9. "ציוד היקפי" - בארץ קשה מאוד למשש מחשב לפני הקנייה שלו. אולי בסכומים כאלה כן יש אפשרות לראות איזה דגם לדוגמה לפני הקנייה. קשה לחשוב מה יגרום לך נוחות או סבל בשימוש יום יומי. אני מאוד רגיש לאיכות של מקלדת וטאץ' פד. thinkpad לא בא להיות מוצר סקסי עם מקלדת דקה ולכן המקלדות שלהם נחשבות לאיכותיות ומהנות מאוד (קריספיות עם מהלך לחיצה עמוק) בדומה למקלדת שולחנית. אני יכול להגיד שהטאץ' פד שלי מצויין, רגיש ומגיב טוב כמעט כמו במקבוק. המחשב לא מיועד להיות מחשב מולטימדיה, אז לפחות בדגם שלי הרמקולים שלו ממוקמים מאחור והאיכות שלהם לא משהו... השתקפות של מסך טאץ' מבריק יכולה להפריע ביוגה הם עשו את זה חצי "מט" גם כדי שלא יתפוס טביעות אצבע. אבל עדיין יש השתקפות. אני חושב ש ב Thinkpad X1 Carbon זה מגיע "מט" אמיתי.

10. זמן - קשה לי להגיד, אני מחובר רוב היום לשקע. אני לא חושב שהוא מגיע ל 15 שעות כמו בביקורות של מחשבים אחרים, ממה שזכור לי הייתי מצליח לשרוד איתו לפחות איזה 8 שעות של עבודה משרדית בדרכים.

11. סקירות באתרים וסרטוני השוואה ביוטיוב יכולים לתת לך גם קצת תחושה על התפקוד של כל אחד מהם ובדר"כ כיף להסתכל עליהם לפני הקנייה :) אני דיי מעריך את האתר הזה:
https://www.notebookcheck.net/Notebookcheck-s-Top-10-Ultrabooks.91067.0.html
https://www.notebookcheck.net/Notebookcheck-s-Top-10-Convertible-Laptops.102138.0.htmlעל הבדיקות המקיפות שהוא . מוזמן לעיין בסקירה שלו על כל אחד מהדגמים.

מקווה שעזרתי איכשהו :)

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

https://ksp.co.il/?select=.1304..271..1358..211.&kg=&list=1&sort=3&glist=0&uin=43787&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0&intersect=&rintersect=&store_real=

יש לי אותו מפסוט אומנם לא משחק כבר המון זמן אבל מאמין שיסחב בגבולות של 1050ti אמיתי 

לחבר שלי יש את הROG החדש שלהם עם מעבד 6 ליבות דור 8 ו 1080 אומנם max Q אבל סובל מ חימום ו under throtelling מתורף בלי שום overclock

עוד מעט יצא הדגם עם 6 ליבות ומכפלה פתוחה אבל הם לא הגדילו את צינורות הקירור וכרטיס מסך נישאר אותו דבר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Amir S

1. חייב להגיד פה משהו לגבי ה LG. אין לי ניסיון עם מחשבים שלהם ואין לי שום דבר נגד הדגם הזה ספציפית. אבל איפה ה reputation שלהם בתור יצרנית לפטופים? זה לא תחום העיסוק העיקרי שלהם, הלפטופים שלהם. אף פעם לא ראיתי שהם כיכבו ברשימת מומלצים כלשהי של אתר סקירות ובקיצור... יפה שחברה הצליחה ליצור גימיק כזה (מחשב קל), אבל את אני מאמין שכשאי לבחור חברה שיש סיכוי גבוה יותר שמעוניית לשמור על השם והמותג שלה ולכן תספק לך איכות אמיתית ותמיכה לאורך שנים.

???

תראה, לטעמי, כל הפוסט שלך הוא די דו-קטבי.

כלומר, מעורבב בו הנכון עם דיעות שאני לא כ"כ מסכים איתן. כמו הציטוט כאן למעלה.

לנובו, לצד "יצירות מופת" כמו הקארבון, מייצרת הרבה יותר שעדיף ולא היו

מיוצרים בכלל. אז, כמו שקארבון לא נהיה גרוע בגלל אותם ,, אותם לא נהיים

טובים יותר בגלל קארבון. בא לומר, כל לגופו.

ובקשר ל"תחום העיסוק העיקרי" - נו באמת, תאגידים בסדר גודל של , וכו'

יכולים להרשות לעצמם מוצרי פרימיום גם עם בסה"כ הם נישה שולית בתחום עיסוקם.

 

ובקשר לסקירות וכו' - לא הייתי אומר "ראה וקדש" לגבי שום אתר.

למרות שגם אני משתמש לא מעט בשירותיו של נוטבוקצ'ק, יש שם מידי פעם גליצ'ים

בהא ודא, בייחוד בכל מיני רשימות מסוג 10 ה.........

 

אז אלה חלק מהסייגים ( לעניות דעתי, כמובן ) שרציתי להביא לתשומת ליבכם.  

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...