כרטיס גרפי שיעבוד לצד Athlon II x 4 640 (מומהר ל-3.5Ghz) עבור Minecraft ברזולוציה של 1080p. תקציב רצוי של 500 ש"ח אבל הוא גמיש בהתאם לפתרון שהכי משתלם - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס גרפי שיעבוד לצד Athlon II x 4 640 (מומהר ל-3.5Ghz) עבור Minecraft ברזולוציה של 1080p. תקציב רצוי של 500 ש"ח אבל הוא גמיש בהתאם לפתרון שהכי משתלם


About:blank

Recommended Posts

שלום לכל חברי הפורום,

אני לא כל כך מעודכן במה שקורה בשוק הכרטיסים הגראפיים (מלבד העובדה שהמחירים עדיין גבוהים והזמינות נמוכה יחסית) והגיימינג ואודה על עזרתכם.

מדובר במחשב שעבר בירושה לילד בן 7 שלאחרונה התחיל לשחק Minecraft. המחשב שימש בעבר לעבודה משרדית ככה שנכון לעכשיו הוא רץ על השבב הגרפי המובנה בלוח שהוא HD4200.

ממחקר קצר שעשתי הבנתי ש-Minecraft תלוי יותר במעבד מאשר בשבב הגרפי כל עוד לא נכנסים לכל עניין ה-Shader Modes. המעבד סוחב את המשחק בסדר לעת עתה, רק שהשבב הגרפי המובנה בלוח קצת בעייתי. אין לו עדכניים והוא לא מצליח להציג אפילו את שולחן העבודה ברזולוציה של 1080p בלי קריסות תכופות.

למחשב מחובר מסך 2515H ברזולוציה של 2560x1440 אבל Minecraft רץ וירוץ ברזולוציה של 1080p ולא יותר. כמו כן, במחשב מותקן ספק כוח סביר של Enermax בהספק של 430 ואט (לא זוכר כרגע את הדגם המדויק). הוא אמנם קצת ישן בעצמו, אבל לא עושה רושם כאילו כבר עבר זמנו. הצרכנים הנוספים במערכת הם שני כוננים קשיחים, שני מאווררים ומתאם רשת אלחוטי בממשק .

 

המחשב יוחלף כנראה לקראת סוף השנה בפלטפורמה עדכנית, אבל הייתי מעוניין כרגע להוסיף כרטיס גרפי סביר (הוא לא חייב להיות דור אחרון, אבל כן כזה שעדיין נתמך על-ידי יצרנית השבבים) שיאפשר להריץ את Minecraft ברזולוציה של 1080p. יהיה נחמד אם הכרטיס יאפשר להריץ Shader mods--לא בהגדות מרביות ואולי אפילו לא גבוהות אבל לפחות שתהיה אפשרות מסוימת--ובתקווה יוכל לעבור למערכת הבאה ולשמש גם שם איזו תקופה סבירה עד שיכנסו לסבב משחקים יותר תובעניים גרפית.

התקציב התיאורטי הוא באזור ה-500-600 ש"ח, אבל אודה אם תמליצו על מה שהכי משתלם לצרכים הנ"ל גם אם הוא חורג מהתקציב.

 

תודה מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הי, ברוך שובך.

בעקרון בתקציב הזה יש כמה פתרונות למיינקראפט. חשוב מאוד לדעת לכוון את המשחק כמובן בהתאם, הוא יעבוד על כולם ברמה טובה עם ההגדרות הנכונות, בעיקר זאת שנקראת rendered chunks ומחליטה כמה צעדים קדימה לרנדר אובייקטים.

 

חדשים:

https://www.tms.co.il/pgt740o1gd58h

כרגע הכי חזק עד 400 שקלים, מעבר לכך כבר מזנקים לרמת:

https://www.tms.co.il/n960wf2oc2gd

ברור ש-GTX 960 יחסל את כל הדרישות הגרפיות לפחות כשמדובר במשחק הזה.

 

יד שניה... צריך לבצע קצת דייג. לוחות היד שניה קצת יבשים עכשיו, וכרטיסי מסך כמו 280X שצורכים 250 וואט ויותר לא יהיו מומלצים לספק הכח הזה.

תראה אם אפשר למצוא GTX 960 יד שניה בפחות מ-350 שקלים, או איזה כרטיס סדרה 600 כמו GTX 670\680 בפחות מ-450 שקלים. לחלופין מ- משהו כמו HD 7850 בפחות מ-350 או HD 7870 עד 350

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הי ליאור.

תודה רבה.

ה-GTX960 נראה כמו פתרון משתלם למדי, בייחוד אם אצליח למצוא כזה יד-שנייה. אני טועה לחשוב שהוא ייתן מרווח תמרון שיאפשר גם להריץ משחקים שהם קצת יותר תובעניים גרפית בשנתיים הקרובות? אני לא מאמין שכרגע כותרי AAA עומדים על הפרק, כנראה שגם לא בטווח הזמן הנראה לעין; בכל זאת ילד קטן. אבל אני כן מאמין שבהדרגה ייכנסו לסבב משחקים עם דרישות גרפיות יותר גדולות ולא הייתי מתנגד בכלל לשבב גרפי שיכסה משחקים ב-1080p ובהגדרות בינוניות עד בינוניות+ בשנתיים הקרובות.

 

שוב תודה, עזרת לי מאוד.

ש 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

לא נחלתי הצלחה גדולה בשוק היד השנייה (או שאולי אני לא כך יודע איפה לחפש בימים אלה) ובסוף החלטתי ש-250 עד 300 ₪ לא מצדיקים את הכאב ראש ובעיקר את הזמן שמתבזבז בחיפוש אחר כרטיס משתלם יותר, והחלטתי לקנות את ה-GTX960 מ-TMS.

הילד מאושר. (שוב) תודה לכם ממני וממנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...