רדיו דיסק בסיסי לרכב - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רדיו דיסק בסיסי לרכב


dante123

Recommended Posts

מעוניין לקנות רדיו דיסק לרכב, שהדבר העיקרי שאני צריך ממנו הוא האפשרות לכבל AUX (כרגע יש לי רדיו דיסק ישן).

 

1) מבחינת הבדלי המחירים, ההבדל בין רדיו דיסק של 200 שקל או 2000 שקל טמון בפונקציות שיש בתוכו? או שזה גם משפיע על איכות הסאונד? 

2) קניה מחו''ל- האם שווה את ההפרשים, האם יתכנו בעיות של חשמל במתכונת אמריקאית (לצורך העניין) שלא יתאים לרכב אירופאי, וכן הלאה.

3) המלצות יתקבלו בברכה.

 

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

(לפני הכל, תבדוק טוב שאין אפשרות להוסיף אוקס למערכת הקיימת. אם זה קיים בתפריטים זה ודאי נגיש מאחורי המערכת וצריך רק מתאם בדרך כלל RCA to PL.

גם בהרבה מערכות מקוריות זה נגיש מאחורי המערכת, וצריך מתאם ייחודי שבד"כ עולה גרושים באיביי + ביקור במוסך שיודע לעבוד עם המחשב של הרכב ולפתוח את זה, או אפילו למצוא באינטרנט איך ולהראות לו. סביר שזה קיים בכל מערכת שיש בה אופציה לפתוח חיבור כדיבורית. אתה יכול לעשות את זה כשאתה כבר מטפל במוסך כדי שלא יקח על זה כסף). 

 

ממליץ לך לשאול בפורום מולטימדיה לרכב של carsforum, כאן מתעסקים בעיקר במחשבים. 

 

1. ודאי שיש הבדלים. מכיון שאתה מתכוון להשתמש בעיקר בכבל aux לא הייתי ממליץ לך להשקיע בפיצ'רים מיותרים אלא בעיקר באמינות ובאיכות שתספק אותך ולא מעבר. בכל מקרה אין טעם להשקיע באיכות יותר ממה שיגבילו אותך הרמקולים ברכב.

 

כן הייתי ממליץ לך להשקיע במערכת שיש בה בלוטות' טוב, או לפחות להוסיף במקביל דיבורית בלוטות' שמתחברת לאוקס (יש סיניות איכותיות בזול). עם אלו שתומכות aptx, אם הטלפון שלך תומך סביר שלא תשמע הבדל. 

 

2. בפורום הנ"ל יוכלו לענות לך יותר טוב לגבי החשמל, מה שאני משער שאתה צריך לבדוק הוא תאימות פיזית, האם מערכת השמע שלך סנטדרטית וכל רדיו דיסק בסיסי או דאבל דין יתאים או שאתה מוגבל למה שמתאים פיזית לרכב. אולי יש מערכות שמע שהרדיו בהן לא מתאים לארץ אם זה משנה לך. 

בנוסף יכולות להיות בעיות במכס בפרט שהמיסוי על אביזרי גבוה, בזה יוכלו לעזור לך אתרים כמו glouds שמתמחים בייבוא אישי. סביר שיש אתרים סיניים עם ביטוח מס וכדומה. 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין אפשרות בממשק, התפריטים זה רק cd player-רדיו-כבוי. גם לא בקופסה של הרדיו דיסק.

הרמקולים גם לא מי יודע מה, לא בדיוק רכב שנבנה בשביל להיות מוזיקת טרנסים על גלגלים.. איכות זה לא כזה מדיד, אמינות אתה מתכוון מחברה מוכרת פשוט?

BT סבבה אבל פחות הכרחי, כך או כך הטלפון רוב הזמן בדיבורית שממוקמת קצת מעל לרדיו-דיסק. בנוסף כנראה שזה ייקר את העסקה.

אני מניח שאני פשוט אקנה משהו ב150-200 שקל פה בארץ, כך גם ההבדל בין ייבוא לקניה מקומית לא יהיה בשמיים וזה יעקוף בעיות עתידיות (לכן גם מיסוי לא רלוונטי למה שמתחת ל75 דולר). מכיר משהו נחמד במחיר כזה שעונה על הצרכים?

אם לא אני אעבור לCF.

 

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...