רשת קווית בקומה שנייה - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רשת קווית בקומה שנייה


Kurichar

Recommended Posts

אהלן חברה, לפני פחות משנה עברתי לבית פרטי עם הראוטר היחידי שהיה לנו.

נקודת החיבור של הראוטר הייתה בקומת קרקע, שזו קומה שאין בה שום מחשב או מכשיר שמצריך חיבור קווי לרשת. כל המחשבים והמכשירים שכן מצריכים, נמצאים בקומה השנייה.

הפתרון הכי הגיוני היה להעביר כבל ישיר, אך זהו פתרון לא כל כך אסתטי ודורש טיפה סידור. פנינו לבזק והם הציעו לנו מכשיר הנקרא Bspot בעל שתי יחידות. יחידה אחת המתחברת לרשת הטלפון ולראוטר בקומת קרקע והיחידה השניה מתחברת לרשת הטלפון בקומה השניה, ומאפשרת חיבור קווי ישיר למחשב. הרעיון היה נחמד והמחיר שלו היה 15 שח לחודש. הלכנו על הרעיון הזה ובתכלס עד עכשיו הוא עבד סביר למדי. אך החלו התנתקויות רבות ורציתי לדעת האם יש פתרון חלופי, בעל רכישה חד פעמית שמאפשר דבר דומה הכולל חיבור קווי למחשב בקומה השנייה?

תודה רבה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אין שימוש בקומת הקרקע בשום מחשב או מכשיר המצריך חיבור קוי לרשת מדוע לא לשים את הנתב בקומה השניה - הרי הקו של עם ה- DSL מצוי שם ?

מדוע העברת כבל הוא פתרון לא אסתטי - אפשר לנסות להעביר במקביל כבל תקשורת בצינור המוביל את קו הטלפון לקומה השניה מארון התקשורת בו נמצא הנתב היום.

מה הפתרון של לבעיית הניתוקים - הרי אתה משלם עבור שירות !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של HelpSupport

אם אין שימוש בקומת הקרקע בשום מחשב או מכשיר המצריך חיבור קוי לרשת מדוע לא לשים את הנתב בקומה השניה - הרי הקו של בזק עם ה- DSL מצוי שם ?

מדוע העברת כבל רשת הוא פתרון לא אסתטי - אפשר לנסות להעביר במקביל כבל תקשורת בצינור המוביל את קו הטלפון לקומה השניה מארון התקשורת בו נמצא הנתב היום.

מה הפתרון של בזק לבעיית הניתוקים - הרי אתה משלם עבור שירות !

שכחתי לרגע מהממיר יס שנמצא בסלון. 

אז נגיד ויש לי שקע של dsl בחדר, 

אילו עוד אפשרויות יש הלא מצריכות העברת כבל דרך הקירות? אני מדבר על מכשיר מסויים הפועל בדרך דומה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול להתבסס על קווי חשמל (HOME PLUG) או על כבלי הקואקס (MOCA) - אבל הכי איכותי ומומלץ זה כבל שאותו ניתן להעביר בתעלות בתוך הקירות.  זה מאמץ חד פעמי שבסופו של דבר מחזיר את עצמו בגדול - אתה תקבל חיבור איכותי הרבה יותר מכל שאר הפתרונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...