מחפש מודם ראוטר של בזק עד 500 שקלים - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש מודם ראוטר של בזק עד 500 שקלים


The Ball

Recommended Posts

היי חבר'ה,

 

אני כרגע נמצא עם ה TP-Link ARCHER VR600 שכל הזמן עושה לי בעיות ואני מחפש להחליף אותו.

מחפש משהו איכותי, אמין ושתומך ב vectoring ו- G.INP ועדיפות לאחד שתומך בתקן AC.

 

תודה רבה,

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לך.

אני לא יודע אם אוכל לעזור לך בשאלתך, אולי מומחים אחרים כן יעזרו, אך סיקרנת אותי בנוגע ל-VR600.

 

העניין הוא שיש לי ראוטר VDSL ישן של בזק שיש לו ניתוקים בשידור האלחוט ודווקה בתדר ה- וכבר נמאס לי מזה, ואני מעוניין לקנות את ה-VR600 שיש לך, כי דווקה עליו הרבה ממליצים.

 

האם תוכל לרשום, אם לא קשה לך, בקצרה, באילו בדיוק בעיות אתה נתקל כיום עם ה-VR600?, כמו כן איזו גרסה יש לך, V1 או V2?, כי הבנתי שהגרסה הראשונה היא כן בעייתית ולאומת זאת הגרסה השנייה היא בסדר..., כי שוב, אני רוצה לקנות את ה-VR600 הזה, ובינתיים מחליט, ומנסה לראות מאנשים אחרים איך התפקוד שלו, האם עובד כמו שצריך, או שיש בעיות, ואם יש אז אילו בדיוק בעיות וכו'...

 

אז אודה לך אם תוכל לפרט קצת...

 

כמו כן, ידוע שלמוצרי TP-LINK ישנה אחריות 3 שנים, לפני כמה זמן קנית את ה-VR600 שלך?, האם האחריות כבר נגמרה?, אם לא למה שלא תפנה לקבל שירות מ-TP-LINK?

ועוד דבר, איך אתה יודע שהבעיות אצלך נובעות דווקה מהראוטר שלך?, האם בדקת?, אולי הבעיה בכלל בתשתית ולא בציוד?...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הראוטר נקנה לפני כחצי שנה, בארץ, וגרסתו הייתה V2.

 

לאחר כחודש של שימוש התחילו לצוץ לי בעיות בראוטר. נתחיל מזה שכלל לא יכולתי להיכנס למסך ההגדרות ורק לאחר מספר ריסטים הצלחתי להיכנס למסך ההגדרות. בעיות הגלישה קרו גם בחיבור קווי וגם בחיבור . המחשב ושאר המכשירים הראו שהם מחוברים בצורה תקינה, אך לא הייתה לי אפשרות לגלוש. רק לאחר מספר איפוסים, לפעמים, הוא חזר לעבוד. ניסיתי גם לעדכן לגרסא חדשה יותר, אך ללא הועיל.

 

לאחר כשבועיים מאז שהתחילו הבעיות, יצרתי קשר עם בנדא מגנטיק. תחילה ניסינו לפתור את הבעיה בעזרת התמיכה הטלפונית והשתלטות על המחשב, אך ללא הועיל ונדרשתי לשלוח את הראוטר אליהם למעבדה. לאחר כשבוע שהוא היה שם הם אמרו שהראוטר לא תקין ורצו להביא לי ראוטר מחודש במקום. לאחר צעקות הם הואילו בטובם להביא לי ראוטר חדש, גם כן גרסא V2.

לצערי אני נתקל באותן בעיות עם הראוטר החדש, אותן בעיות בדיוק ! הבנתי שזה משהו עקבי והחלטתי פשוט לקנות ראוטר אחר. רק בשביל לסבר את האוזן, הבעיה איננה בציוד (מחשב נייח, סטרימר, 2 פלאפונים וטאבלט), הבעיות קרו בכל המכשירים.

בנוסף ניסיתי ראוטר אחר של חברת D-Link שהשאילו לי רק בשביל להבין איפה הבעיה, ובראוטר הנ"ל הכל עבד מצויין.

 

לא ממליץ להתקרב למוצרים של החברה הזו.

 

לגבי הדיון, אשמח להמלצה לראוטר חדש ואמין. חשבתי על ה Netgear D6400 או Zyxel VGM3926 וכמובן אשמח לשמוע על כל ראוטר אחר שיכול להוות תחליף ראוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-VR600 שלך - במיקום שלו יש מספיק רווח מכל הצדדים על מנת שלא יהיה חם מדי.  מהניסיון שלי - ה-VR600 מוצר טוב מאוד עם חוות דעת חיוביות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nachum37

הצחקתה

 

אם שני מודמים שלהם לא תקינים אחד אחרי השני, זה מראה משהו.

 

ציטוט של Cheif

ה-VR600 שלך - במיקום שלו יש מספיק רווח מכל הצדדים על מנת שלא יהיה חם מדי.  מהניסיון שלי - ה-VR600 מוצר טוב מאוד עם חוות דעת חיוביות.

 

על מה היית ממליץ, Netgear D6400 או Zyxel VGM3926?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני נוגע ב- tp link זה רק עם התקנת dd-wrt או gargoyle וסוגר פינה, עדיין חוקר מה קורה עם נתבי AC באלחוט כי הם יכולים להיות נעולים לצד שלישי או עם קושחה של הארץ, למרות שזה לא כך למזלי בנתב הנוכחי שלי, archer c9. חברה עם חומרה טובה אבל תמיכת קושחה לא יציבה בעליל, ראה wr-1043nd

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...