מוטורולה, זה עדיין רלוונטי? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מוטורולה, זה עדיין רלוונטי?


yonatan.mendelson

Recommended Posts

בשוק בו אפילו ב-100 דולר ניתן למצוא סמארטפונים סיניים לא רעים בכלל, לנובו וחברת הבת שלה ינסו לבלוט למרות הכל באמצעות איכות צילום ומעבר לשבבי Snapdragon בכל המוצרים

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא רלוונטי. מאז הם שברו את כל האמון במותג. היה ברשותי מוטו G2 שהיה מעולה. אחר כך נכוויתי עם המוטו G4 קשות - מטען מת מיד, צריבות במסך, Battery Drain, כיבויים פתאומיים שום דבר לא חמור מידי אבל זו כבר לא האיכות של . ומעל הכל עומד הפיאסקו של אי העמידה בהבטחה לעדכון לאנדרואיד O - והמעשה המביש של הבטחת עדכון לפלוס שזהה לחלוטין לרגיל, מה שמהווה בעיטה באלו שבחרו לשלם 50$ פחות. הבא שלי יהיה Xiaomi A כלשהו או 6 החדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ורק לחשוב, שכל הטוב הזה של 100 גיגה נתונים ואוטוטו דור 5 של , התחיל ..... נכון, ממוטורולה. ומה"בננה" יהיה זיכרה ברוך. מה שמוכיח שלא לעולם חוסן לשום חברה. אם זה קרה למוטורולה, זה יכול לקרות לכל חברה ......

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בואו לא נשכח מה שהיה עם בדגם ה- G4, וגם ב- G5 היה לא מעט. אז מה? אז זה אומר שכל המכשירים של גרועים? מה עם סמסונג? גם להם הייתה מכונת כביסה ש"התפוצצה" ועשתה נזקים בבתים של אנשים. גם חברה לא אמינה?

שטויות. הכל תלוי דגם. בכל חברה יש יוצא דופן ואפילו גם בכל דגם. אתה יכול לקנות מכשיר טוב ואמין ותיהיה לך תקלה חמורה שאין לאף אחד. אז בואו לא נכליל הכללות שווא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...