הסיבה הטובה ביותר לרכוש קונסולת PlayStation - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הסיבה הטובה ביותר לרכוש קונסולת PlayStation


yonatan.mendelson

Recommended Posts

שיחקתי ב1-3 ומעבר לזה כל שאר המשחקים שלו מבחינתי זה סחטנות כספית ונסיון למחזר את המותג הזה במקום להמציא משהו חדש.... לא קניתי את GOD:A וגם את זה אני לא מתכנן לקנות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי הצמד של הPSP, אני יכול עוד להבין. גם לגבי ההוצאה המחודשת לPS3 של 1ו2. ואולי גם לגבי God of War: Ascension, שלא הצליח כ"כ יחסית. אך לגבי הGOW החדש לא מסכים בכלל. אני מאחל לכל שקיים, שמותג משחק שהוא אוהב יזכה לכזה treatment, והשקעה מטורפת בכל אספקט, כמו שנהגו במשחק החדש. בניגוד למשחקים כמו cod ו שהם באמת מסחטת כספים שנתית, המשחק הזה פותח במשך שנים רבות בהשקעה מטורפת וזה ניכר מאוד לכל אורך המשחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיימתי את המשחק, ולאחר 5 דקות לקח לי להתעשת ולהבין מה גודל ההייפ של המשחק הזה. המשחק בינוני מינוס, זה לא GOW שאהבנו מימי PS2/3. מצלמה גרועה עם זווית צפייה צרה ביותר שמקשה על הקרבות. המשחק מעתיק המון אלמנטים ממשחקי DS, DMC. העולם ריק מתוכן, טרולים ענקיים שחוזרים על עצמם עם טקסטורה שונה. מבחר נשקים אין, הגרזן שמבוסס על הפטיש של תור, ממש לא מתאים למשחקיות GOW. הילד מפריע במשחקיות והקרבות, של האויבים ברמה של אטארי משנות 80. משחק כמו GOW זקוק למוד של 60FPS, עדיף על גרפיקה "מרשימה" שמוגבלת למעטפת של 30FPS בקושי, יש מקומות ש-FPS צונח ל-19 וזה נורא. המשחק לא שווה את ההשקעה של 60$, ללא MP, או CO-OP. תחכו את הכסף למשחקים עם פחות הייפ ויותר תוכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...