דור ה-Ryzen החדש: זמן לשבור שיאים - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דור ה-Ryzen החדש: זמן לשבור שיאים


yonatan.mendelson

Recommended Posts

זה הכל עשן ורעש (של היצרניות) בכדי לדחוף את המשפט הבא: "der8auer העריך כי רוב מעבדי ה- 7 2700X יוכלו להגיע לתדר פעולה מירבי מעשי של 4.1GHz עבור כלל הליבות ובמצב עבודה קבוע ויציב בהתבסב על קירורי אוויר וקירורי מים 'רגילים', בהתבסס על מתחי פעולה של בין 1.2 וולט ל-1.3 וולט –" וזהוא, der8auer , שמעריך..... לא היצרניות, לא מבחני הביצועים.... אלא der8auer בכבודו ובעצמו (כוסות רוח למת). אז לא רק אני .... בספק לגבי . עושה רושם שהם אוכלים בדיוק את מה שבישלו... _ (העוגה נשארה חצי דקה יותר.... וכל האויר יצא ממנה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של 1stcowgirl

זה הכל עשן ורעש (של היצרניות) בכדי לדחוף את המשפט הבא: "der8auer העריך כי רוב מעבדי ה-RYZEN 7 2700X יוכלו להגיע לתדר פעולה מירבי מעשי של 4.1GHz עבור כלל הליבות ובמצב עבודה קבוע ויציב בהתבסב על קירורי אוויר וקירורי מים 'רגילים', בהתבסס על מתחי פעולה של בין 1.2 וולט ל-1.3 וולט –" וזהוא, der8auer , שמעריך..... לא היצרניות, לא מבחני הביצועים.... אלא der8auer בכבודו ובעצמו (כוסות רוח למת). אז לא רק אני .... בספק לגבי AMD. עושה רושם שהם אוכלים בדיוק את מה שבישלו... _ (העוגה נשארה חצי דקה יותר.... וכל האויר יצא ממנה)

 

לא הבנתי שום דבר מהתגובה האובר-דרמתית הזאת. אני באמת משתדל לרוב להמנע אבל הפעם לא יכולתי.

 

דרבאוור הוא אוברקלוקר ברמת מהנדס, הוא מכיר גבולות ומבנה חומרה לעיתים ברמה גבוהה ממה שאנשי התעשיה עצמה מכירים. המילה שלו שווה, באחריות.

 

לגבי העוגה - לא הבנתי מה הבעיה? המעבדים האלה נהדרים סה"כ, ומגיעים במחירים תחרותיים. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...