כתבה מעניינת בנוגע לתשתית הסיבים האופטיים של בזק - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כתבה מעניינת בנוגע לתשתית הסיבים האופטיים של בזק


--- The King ---

Recommended Posts

הטוקבקים ( הענייניים יחסית ) יותר מעניינים מהכתבה.  :/

אבל הנושא באמת מעניין, יותר נכון תמונת מצב עכשווית

בכל הקלחת של הסיבים האופטיים בארץ.

 

חג שמח !  :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מבין את בזק. יש להם תשתית סיבים אופטיים בפריסה הכי גדולה מכל שאר החברות בארץ. כרגע התשתית שלהם הכי פחות משלתלמת כיוון שהוט מציעים 200 מגה עם 5 מגה העלאה במחיר נמוך יותר מ-40 מגה של בזק. פרטנר, סלקום ו- unlimited מציעים הרבה יותר מהיר במחירים יותר אטרקטיביים משל באיזורי פריסה שמכסים חלק נכבד מהארץ. אני מניח שלא נשארו אצל יותר מדיי לקוחות פרטיים. למה לעזזל הם לא הפעילו כבר את התשתית שלהם עוד ממזמן??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של --- The King ---

ם חלק נכבד מהארץ. אני מניח שלא נשארו אצל בזק יותר מדיי לקוחות פרטיים. למה לעזזל הם לא הפעילו כבר את התשתית שלהם עוד ממזמן??


מה יש לא להבין? הפריסה של unlimited, פרטנר וסלקום ביחד היא מגוכחת ולא מאיימת על והפריסה המאוד רחבה שלהם. בנתיים מנסים לסחוט את המדינה ולשמר את המונופול שלהם:

 

ציטוט

במכתב למשרד התקשורת, בזק מציעה מנגנון הגנה שיאפשר לה לבצע את ההשקעה הכבדה, בכך שהמתחרים שלה ישלמו לה מחיר גבוה יותר עבור השימוש בתשתיות החדשות. בזק מציעה לקבוע מנגנון של ריטייל מינוס 15%. כלומר, אם היא תמכור שירות על גבי הרשת החדשה במחיר של 100 שקל ללקוח, פרטנר או ישלמו לה מחיר של 85 שקל.
 

החלופה השנייה היא לקבוע תקופת חסד שבה רק תוכל למכור את השירות למשך תקופה מוגדרת, אך ספק אם המשרד מתלהב מהאפשרות הזאת ויש להניח שהוא יעדיף את האופציה הראשונה אם כי קשה לקבוע מסמרות בעניין הזה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של sha-256

הפריסה של unlimited, פרטנר וסלקום ביחד היא מגוכחת ולא מאיימת על בזק

זה לא נכון. הפריסה של שלושתן ביחד כבר מהווה פייט לבזק, וגונבת לה נתח לא קטן של לקוחות. על כך תוסיף גם את שהזכרתי, שמשווקים חבילת 200 מגה במחיר משתלם מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של --- The King ---

זה לא נכון. הפריסה של שלושתן ביחד כבר מהווה פייט לבזק, וגונבת לה נתח לא קטן של לקוחות. על כך תוסיף גם את הוט שהזכרתי, שמשווקים חבילת 200 מגה במחיר משתלם מאוד.

לא נכון. ה"פריסה" שלהם לא קיימת ברוב המקומות שהם רושמים באתרים השיווקיים שלהם, ולכן זאת בדיחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חלק גדול ממפת הפריסה שלהם היא גימיק שיווקי.

למשל סלקום, שפרסה כבר סיבים בתל אביב לפי המפה. בשיחה איתם מסתבר שבאיזור שלי (מרכז העיר, ליד הסנטר) אין פריסה וכרגע האיזור אפילו לא מופיע בתוכניות העבודה שלהם (אבל בחצי שנה הקרובה הנציג מאמין שהוא יופיע בתוכנית לשנים הקרובות). הפריסה של כל החברות האלה, למעט , היא מאוד חלקית במקרה הטוב, וכמעט ולא קיימת במקרה הרע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של captaincaveman

חלק גדול ממפת הפריסה שלהם היא גימיק שיווקי.

למשל סלקום, שפרסה כבר סיבים בתל אביב לפי המפה. בשיחה איתם מסתבר שבאיזור שלי (מרכז העיר, ליד הסנטר) אין פריסה וכרגע האיזור אפילו לא מופיע בתוכניות העבודה שלהם (אבל בחצי שנה הקרובה הנציג מאמין שהוא יופיע בתוכנית לשנים הקרובות). הפריסה של כל החברות האלה, למעט בזק, היא מאוד חלקית במקרה הטוב, וכמעט ולא קיימת במקרה הרע.

כנ"ל לגבי פרטנר במכרז תל אביב (אזור רוטשילד). העיקר שבאתר שלהם הם רושמים שיש פריסה בתל אביב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...