הפלוס שחיכינו לו: דור ה-Coffee Lake מגיע לניידים - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הפלוס שחיכינו לו: דור ה-Coffee Lake מגיע לניידים


yonatan.mendelson

Recommended Posts

יופי. נשאר רק להמתין למבחני ביצועים ויותר מזה, לקוות שכל הטוב הזה יבוא באותו מחיר כמו הניידים עם הדור השמיני. אהה, ותאריך יציאה ממשי של הציוד / הניידים עם המעבדים האלו, כי בחו"ל יצאו ניידים עם מעבדי ולא ממש ראיתי אותם כאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מישהו יכול להסביר לי מדוע מעבד ה-i9 טכנולוגית לא תומך בvPro [ועוד כשה-i7 כן תומך]? הלא חלק מאותו סט של טכנולוגיות היא גם התמיכה החומרתית בסביבות ווירטואליות [VT-x, VT-d]??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין מה להמתין למיבחנים יכול כבר להגיד לך את התוצאה יהיו ב 12 אחוז גבוהים יותר ביחס למעבדים הקודמים אבל רק בהתאמה של כרטיס מסך מתאים תרגיש זאת במישחקים. לדוגמה אם שמת ב הגדרות ultra אבל כרטיס מסך לא מתאים אז לא תרגיש כלום לאומת זאת אם תשים כרטיס מסך מתאים תקבל עוד 5 אחוז fps

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@B.N.P

בגדול כי הם רוצים שבסביבה מקצועית תעדיף לקנות ולא i9

בכל מקרה ה-i9 הזה תומך חומרתית באופן מלא בכל טכנולוגיות הוירטואליזציה, ה-vPro מתייחס פה רק למערכות ניהול מרחוק של חברות גדולות באמת שאין לזה שום שימוש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעבד Xeon E-2186M כולל אותו מפרט כמו של המעבד i9-7950HK ואת כל תכונותיו כולל המהירות שלו, עם תוספת של תמיכה ב-ECC ותכונות מתקדמות נוספות, ומיועד לשוק המקצועי (ולכן ה-vPro שבו), מעבד i9 הוא לגיימינג, ולכן אין לו את זה. VT-x ו-VT-d זה סט נפרד ונמצא בכל המעבדים מהדורות האחרונים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד היום המעבדים מסדרת u היו עם הספק של 15 w. 

החדשים שהוכרזו הם עם 28 w. 

אז בעצם אין בהכרזה הזאת שום דבר רלוונטי למי שמעוניין באולטרבוק דק וקל? 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום חידוש למען האמת, המעבדי 28W ממש לא מחליפים את המעבדי 15W, זה שני קבוצות שונות וגם בדורות הקודמים הוציאה שני תתי סדרות של מעבדי U, אחד של 15W ואחד של 28W... למעשה, אין בהכרזה הזאת שום דבר רלוונטי עבור דק וקל, כי הם תמיד מקבלים מקסימום 15W (מעבדי 28W למעשה יחסית נדירים ונמצאים רק בדגמי אולטרבוקים מתקדמים יותר מסויימים בלבד, ואף קצת פחות קלים אם לדייק).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שרוצה משהו רלוונטי לאולטרא בוק יאלץ לחכות לדור ה 10 ננומטר של בשנה הבאה\סוף השנה.
למרות שאני מחכה יותר למתומן ליבות נייד  מצד עם גרפית מובנית טובה ושילוב של TB3 שאינטל שיחררה ללא תשלום תמלוגים השנה.
 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נכון שבהכרזה הזו [ספציפית] אין דבר חדש עבור האולטרבוקס, אבל זאת כיוון שההכרזה הקודמת [לפני חודש ומשהו] שחררה הרלוונטים לקטגוריה הזו. ה-8550U וה-8650U הם בהחלט בשורות טובות למי שמעוניין באולטרבוק. עם תצרוכת חשמל נמוכה ממש ו-4 ליבות פיזיות - ממבחני ביצועים הם חזקים כמו מעבדי ה-IVY החזקים ביותר [אשר השיפור מהם לדורות הבאים, ברמת ביצועים, כמעט אפסי]. לצורך העניין כח העיבוד של נייד מפצלתי, בגודל 15.6 אינצ' ובמשקל 3 קילו [או ה17 אינצ' ששוקל כמו גלילון עם מחסנית!!] , משנת 2013 [ואילך] יכנס כעת לתצורה של בגודל 12.5, 13.3 או 14.1 ושוקל עד 1.3 קילו... זה נכון שהצ'יפ הגראפי של אינטל לא יהיה שקול, לכרטיס הגראפי שכנראה היה באותו הנייד, אבל עבור מי שצריך - צריך מעל הכל [וזה גם אומר סוללה]. עריכה/גיימינג באופן רציני ניתן לעשות בבית, עם פתרון eGPU [דרך TB3], כזה או אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...