אחריות על כרטיס מסך שנקנה בTms - עמוד 5 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אחריות על כרטיס מסך שנקנה בTms


ida2423

Recommended Posts

שאלה ברשותכם שקשורה לנושא.

במידה והחנות מחליטה להחליף 1060-3GB תקול, לצורך הדוגמא, ב-R9 390X - אף שנאמר להם שיש ברשותי ספק צנוע בהספק של 500W בלבד, האם הם מחוייבים לספק לי חלופה שתתאים לספק הכוח שלי? הרי להריץ 390X על ספק של 500W זה רעיון די רע.

 

הצעה שלנו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

@Kirill-TMS תהיה לי בריא :P חשבתי שלך יש שאלה שקשורה לנושא ואתה שואל שאלה לגבי החנויות. שימוש בכפתור הציטוט זה מילת המפתח.

אני גם מאמין כי מדובר בהצעה לא סבירה (כרטיס דור קודם, משמעותית פחות יעיל מבחינה חשמלית וחם יותר, שלא מציע תכונות שקיימות עבור כרטיסי , שיכולות להיות משמעותיות עבור הרוכש, וכל עוד לא נתן לכך את הסכמתו, לא ניתן להכריח אותו לקחת כרטיס כזה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Kirill-TMS

שאלה ברשותכם שקשורה לנושא.

במידה והחנות מחליטה להחליף 1060-3GB תקול, לצורך הדוגמא, ב-R9 390X - אף שנאמר להם שיש ברשותי ספק צנוע בהספק של 500W בלבד, האם הם מחוייבים לספק לי חלופה שתתאים לספק הכוח שלי? הרי להריץ 390X על ספק של 500W זה רעיון די רע.

 

הצעה שלנו?

 

לא הצעה שלכם. הכוונה הייתה לחנות מחשבים אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשוב מאד היה להבהיר זאת .

 

היות וכותרת השרשור (הזה ספציפית), דנה במקרה "על שירות שנותנת TMS" ,

והיות והכנסת בתוך השרשור הזה "נושא שירות" אמנם - אך של חברה אחרת ,

חשוב שלא ליצור הטעיה ולו בשגגה - קרי להדגיש שלא מדובר בשירות של TMS.

לכן קיריל רצה לוודא מולך.

 

למען הסדר וההוגנות המלאים, אציע שתכנס למודעתך המקורית בעמוד הקודם, זו שמעלה את הנושא

"שנתנו כרטיס 390X במקום 1060" במסגרת אחריות, ותדגיש שם - שלא מדובר באירוע שקשור ל- TMS

אלא בחברה אחרת, ושאתה רק מנצל את הנושא של השרשור הזה - על מנת להעלותו.

הוגנות חייבת להעשות (תמיד).

 

אין לי ספק ש- TMS עושה מאמצים לדאוג (במיוחד פה בפורום), לשירות הכי איכותי שהיא מסוגלת לתת

ומעמידה אותו למבחן החברים. ואם כך, חשיבות השקיפות ודיוק המידע מצידנו הם קריטיים, על מנת שלא

תגרם להם (כבית עסק) כל עוולה במקרה שאינו קשור אליהם. והדבר נכון גם לכל בית עסק אחר.

 

לא סתם כתבתי את הפוסט שלי בהקשר ל- TMS לפני מספר שבועות. זו עסקת יד לוחצת יד:

כשאנחנו יודעים לפרגן על שירות וחווית קנייה (כשמגיעה שכזו), הדבר מדרבן את בית העסק בתורו

שרואה שקוצר מכך פירות, רק לתת עוד יותר טוב מהכל.

 

הדבר הוא רק לרווחת הקהילה שלנו, ולטובת בית העסק גם - שיוכל להחשב בפורום שלנו "כספק הבית",

עבורנו כקהילה, במחירים הכי טובים שיש בארץ, ובמקביל לתת רמת שירות שלא מוכרת בארץ.

זוהי עסקת חבילה הדדית - ששני הצדדים מרוויחים ממנה כאמור.

 

בחו"ל הדבר מאד מקובל וקהילות שלמות (באינספור תחומים ותחביבים) נבנות בשיטה דומה.

הגיע מזמן העת שנייבא דברים טובים מחו"ל אלינו, גם לנו מגיע להינות ולהתקדם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...