אחריות על כרטיס מסך שנקנה בTms - עמוד 4 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אחריות על כרטיס מסך שנקנה בTms


ida2423

Recommended Posts

  • תגובות 63
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
  • 2 שבועות מאוחר יותר...

שלום לכולם, מעדכן אתכם במה שקרה בכלליות.

הכרטיס מסך אכן נמצא תקול, נשלח ליבואן, היבואן החליף לי את הכרטיס ב 290x אחר (שכנראה היה בשימוש), אך תקין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של ida2423

שלום לכולם, מעדכן אתכם במה שקרה בכלליות.

הכרטיס מסך אכן נמצא תקול, נשלח ליבואן, היבואן החליף לי את הכרטיס ב 290x אחר (שכנראה היה בשימוש), אך תקין.

סתם מתוך עניין, כמה זמן לקח מהרגע שהתקבל אצלם הכרטיס מסך ועד שקבלת חדש?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של shlomishlomi

וואלה יש חנויות בארץ שמכבדות אחריות בלי לנסות להתחמק?

בוודאי. יש לי נסיון טוב יחסית עם חנויות כמו TMS, א.א מחשבים, פלונטר, IQPC, START וכדומה.

 

עם זאת, היה לי גם ניסיון פחות טוב עם KSP (הלד באוזניה הפסיק לפעול, פנינו ליצרן כי KSP אמרו שזה לא באחריות וRAZER אמרו שכן. רק אחרי חודשיים החליפו את האוזניה), ONLINE (המקלדת של המחשב הנייד התפרקה. פנינו לדל העולמית לשאול אם זה באחריות, כי ONLINE אמרו שלא ודרשו 300 ש"ח. בסוף אמרו שכן וONLINE השתכנעו) ואפילו עם TMS (מאוורר של כרטיס מסך מפיק וויברציות, TMS לא הסכימה להחליף (בטענה כי זה תקין). רכשתי בינתיים מאוורר חלופי מאליאקספרס ב6 דולר כי אין לי כוח להתווכח על כך)

 

זה משתנה מתקלה לתקלה, וממוצר למוצר. בעולם החומרה (בניגוד לעולם הטלפונים) מנסיוני, בגלל כשמדובר בד"כ ביבואנים רשמיים, השירות יהיה טוב בהתאם (כאשר בטלפונים הסלולריים מיובאים על ידי יבואנים מקבילים, שם השירות אינו בשמיים בד"כ). לדוגמא במקרה של KSP- האוזניות יובאו על ידם (ולא על ידי היבוא הרשמי), ולכן השירות היה בהתאם. כנ"ל לגבי המחשב מאונליין פיסי - הוא יובא על ידם והשירות היה בהתאם (יש לציין שהם השתפרו מאז - כשהבאנו את המחשב לתיקון נוסף).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של shlomishlomi

וואלה יש חנויות בארץ שמכבדות אחריות בלי לנסות להתחמק?

 

 

 

נדיר מאד. תודעת השירות בארץ בקנטים (בלשון המעטה).

זו הסיבה שמבחינתי לפחות, דין חדש שנרכש בארץ אחריותו מוטלת בספק, ומשכך איך לו ערך מוסף מספק

לעומת יבוא עצמי מחו"ל, או רכישת משומש פה מקומית כך שניתן לבדוק המוצר בטרם סגירת עסקה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

 

אני רוצה לנצל את ההזדמנות ואת השרשור הזה שדן בנושא של שירות, שדן בעקיפין על TMS כספק חומרת מחשבים, בכדי לומר את דבריי:

 

TMS היא חנות קטנה (באופן יחסי) בנוף הישראלי, בטח בהשוואה לענקים ששולטים בשוק כגון אייבורי ו- KSP שביחד 

שולטים על כ- 85% סדר גודל מנפח מכירות המחשבים למגזר הפרטי בארץ. הם דואופול ענק בדומה לשני הבנקים הגדולים בישראל

לאומי והפועלים.

 

 

למרות זאת (יתרון הגודל של הענקים הללו) כמה דברים מהותיים עומדים לטובתם של TMS:

 

1. חווית הרכישה - זאת בזכות ידע מקצועי שנקבל מקיריל (אם נבקש ממנו) משהו שלא נמצא לרוב בחנויות הגדולות

האחרות, היות והמומחים שם הם לא אלו שיושבים פנים מול פנים עם הלקוחות בסניף. וגם לא עומדים לרשות הלקוח זמינים בטלפון.

בעסק קטן של סניף בודד (כמו TMS) יש את קיריל או בסניף, או זמין להתייעצות טלפונית כשצריך אותו (עם קצת סבלנות).

 

2. המחיר - TMS הכי זולים בארץ או בין הזולים ביותר. הם מסתפקים ברווח זעום של רק 10% באמצעות נהול חנות אינטרנטית,

בשעה שהגדולים כמו KSP ואייבורי עובדים עם מתח רווחים אינהרנטי של 20-25%.  זו הסיבה שלרוב TMS יוצאים זולים יותר.

המשמעות ל- TMS היא סגירת חגורה וצמצום הוצאות התפעול עד למינימום האפשרי (נדל"ן, שטחים, שכירות, תהליכים, מלאי,

תפעול, כ"א) על מנת להצליח ולהיות איכשהו רווחיים. אגב צריכים למכור הרבה עסקאות ברווח מזערי בכדי לשרוד ככה.

 

3. מודעות קהילתית - כשאתה קטן אתה צריך ללמוד לפתות לקוחות לעבור אליך, ואת זה עושים בזכות כך שיוצרים קשרים אינטימיים

עם קהילת הצרכנים העיקרית שלך, ואת זה רואים ש- TMS וקיריל עושים כאן היטב (אל מול הפורום). כאן רוכשים צרכנים נאמנים

שבאים אליך וכאפקט המשכי מביאים את האחרים (משפחה חברים קולגות) כמעגל שני. וזהו גם סכון שיש לקחתו בחשבון היות ואם

חלילה תהיה פשלה בצד השירות, אז כל החברים כאן יראו אותה. אלמנט שרק מחזק בספק את האינסנטיב להתאמץ בכל עסקה

ובכל מקרה בדיד של שירות, תמיד להגיע לפתרון כזה או אחר שהוא לשביעות רצונו של הלקוח.

 

4. שירות - אמנם כמות הפעמים שנזקקתי לשירות בתחום המחשוב היא קטנה מאד, לרוב ציוד חומרה מחשובי אמין במיוחד

כשהוא חדש. אז לא יכול לספר על שירות לא טוב שקבלתי חלילה במי מחנויות המחשבים בארץ. אבל מהאוזן שלי וממה שאני שומע,

כאשר מדובר בעסק שהוא כנראה עסק בוטיק קטן, המאמץ לתת שירות קצת מעבר וכן לספור את הלקוח ולהתחשב בו,

הם כנראה מה שעושים את ההבדל. עד כה לא שמעתי ולו ספור אחד רע על TMS, אבל כן שמעתי ספורים של שני הענקים

האחרים KSP ואייבורי (לא חוויתי אישית כאמור).

ולספורים בכל זאת ישנה השפעה תודעתית כזו או אחרת על כאלו שעבורם שירות הוא ערך עליון (כמוני).

 

5. במהלך השנה האחרונה החלתי בהדרגה לדגום את TMS ולהסית רכישות שלי מ- KSP אליהם, ובכמה עסקות שבצעתי אין

לי אלא לתת ציון לשבח. האנשים בטלפון יודעים למכור כמו שצריך ומבינים את התפקיד שלהם כאנשי מכירות.

החברס בסניף נתניה כשבאים לבקרם לשם איסוף החומרה ולהתעייץ, מתגלים כנחמדים, שירותיים, מאירי פנים, חובבי מחשב

בעצמם (חלקם), וגורמים לי לרצות לשוב אליהם פעם אחר פעם. דומה הדבר לילד בחנות צעצועים שהמוכרים שם אוהבים לשחק

בצעצועים כמותו. זו חוויה שיש לה ערך מוסף, וחבל שעסקים רבים ככלל לא רק בתחום שלנו, אינם מבינים עד כמה היא חשובה

ללקוח שהוא מבין עניין ומשופשף בתחום. הרבה יותר מזמין הוא לרכוש מוצר מעסקן שזה התחביב גם שלו.

 

6. כמו כן תשובה מאד חשובה שקבלתי לפני כשבועיים מקיריל בטלפון (באמצעות הבחורה שענתה לי והעבירה את הדברים בשמו) 

שגרמה לי להבין, שקיריל מבין את הביזנס בו הוא חי, וזהו ערך חשוב מאד - הקודקוד שולט בנעשה, ומבין את שורש המודל העסקי.

 

 

לכן מעתה אני לפחות רוכש הכל דרך TMS במיוחד שהם קרובים אלי גאוגרפית, 

למעט אם צריך משהו דחוף שאין להם במלאי, ויש רק ב- KSP כרגע זמין, אז קונה מ- KSP .

 

 

זהו אוסף רשמים שקבלתי ואספתי, כרושם מתמשך במשך שנה. התרשמותי היא בלתי אמצעית והיא שלי אישית,

אשר ראיתי לנכון לשתף בה עם קהילת החברים שלנו, שיתגלחו על הנושא ביחד עימי.

אני רואה עצמי כצרכן קפדן וחריף אבחנה (כפועל יוצא מנסיון וגיל) אשר שירות מבחינתו היא ערך עליון, לפני המחיר אגב.

לא אומר את חוות דעתי באופן חפיף או שטחי, לפני שגבשתי אותה בצורה מוצקה דיה וכזו שמרשה לעצמי להפיצה ברבים.

 

הסיבות שהנני מפרגן כאן לספק החומרה הנדון, הם ראשית משום שמגיע לו, אך מעבר לכך וחשוב הרבה יותר,

משום שאין הרבה הזדמנויות לכאלו ספקים בתחום במדינתנו הקטנה, שראוי כי תסלל בפניהם הדרך - להיות ספק מוכר בקהילת

החובבים את התחום כמותנו. גם כדי לתמוך בהם וגם בכדי לדרבנם להמשיך מתוך הבנה, עד כמה השקעתם בשירות ופנים כלפי

הלקוח הם מה שמניבים להם פירות. שרק ימשיכו לשפר ולהגדיל את מה שהם התחילו בו ועושה רושם כעובד נכון: 

שירות, שירות, ועוד פעם שירות לפני הכל ומעל הכל.

 

אז שהקהל יבוא בתחילת הדרך בגלל המחיר, אך ישאר נאמן לטווח הארוך בזכות חוויית הרכישה והשירות שקיבל.

כך TMS קנו אותי - וכך הם יקנו את היתר. זהו המודל העסקי בתחום הריטייל שנבנה באירופה וארה"ב והוכיח עצמו בענק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים עם מה שנאמר.

אמנם לא קיבלתי אחריות חדשה על הכרטיס (הוא אכן שומש בעבר, ואין לי מושג מה מצבו), אבל החבר'ה בTMS היו נחמדים, במיוחד הטכנאי שכבר זיהה את קולי שהתקשרתי ועזר לי בכל שאלה או טענה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני ממש מרוצה מחווית הקניה של TMS.

קניתי מחשב + (סהכ כ5000 שח ) לפני שנתיים ומרוצה מהם עד היום.

במהלך הקניה המוכר ממש עזר והבין ונתן שירות יוצא מהכלל ממש לא כמו השירות שקיבלתי מאייבורי על המחשב הקודם.

אומנם אני קונה מוצרים גם מאייבורי או KSP אבל בחלקי מחשב - רק TMS.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

שאלה ברשותכם שקשורה לנושא.

במידה וחנות מחשבים מסוימת (שאינה TMS) מחליטה להחליף 1060-3GB תקול, לצורך הדוגמא, ב-R9 390X - אף שנאמר להם שיש ברשותי ספק צנוע בהספק של 500W בלבד, האם הם מחוייבים לספק לי חלופה שתתאים לספק הכוח שלי? הרי להריץ 390X על ספק של 500W זה רעיון די רע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אם יש לו יותר vRAM, זה כרטיס ישן יותר, גדול יותר, צורך יותר מפי 2 חשמל ופולט המון חום. נשמע כמו נסיון להיפטר מעודפים בתקופה בה כרטיס 1060 מצרך מבוקש ויקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נשמע הצעה לא הגיונית בהתחשב בזה ש1060 הוא כרטיס שעדיין נמכר ואין סיבה להחליף לכרטיס אחר "שווה ערך".

במידה ונמכר באותה החנות (לא רואה איך לא) תשאל אותם מה הסיבה להחלפה לדגם אחר כאשר הם מחזיקים כרטיס שכזה במלאי. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...