עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

hendrix

שרות לקוחות מזעזע סוני, SONY אין תמיכה במוצרים

Recommended Posts

ציטוט של askme

טוב, רשמי ראיתי, אבל הבלעדי קצת ברח לי ....  :nixweiss:

 

 

ציטוט של Milford Cubicle

אתה קצת חי בסרט... או שאתה לא מבין מה פירוש המילה "בלעדי"..?

 

בלעדי = יחיד. 

רק ישפאר מוצגים באתר כיבואן הרשמי.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של nachum37

א. האינטרס שלהם הוא כסף, לא שווה לשלם לנציג לנצח על חשבון המחיר ששילמת פעם אחת על טלויזיה

בפרט שתום תקופת האחריות מהווה זרז מבחינות רבות לקנות  מוצר חדש כך שאם יתנו שרות ללקוחות ישנים הם רק יפסידו. 

אין פה אובדן מוניטין. זה מאוד יפה שענו לך במוסך, אבל חברות רבות, אולי רובן, נוהגות כך והם לא חייבים לך שום דבר. 

 

ב.  אני בספק אם היו עונים לך על נטפליקס גם בתקופת האחריות וגם אם הם היו יודעים את התשובה. 

 

ג. בשורה התחתונה, אכן מרגיז שזה המצב. 


אם האינטרס שלהם הוא כסף, אז הם יושיבו שם נציג. אני לא אקנה שוב ואני מקווה שלפחות עוד מספר קוראים לא יקנו בשל הביזיון הזה.
תעשה את החשבון כמה כסף הם הפסידו ויפסידו. שלא לדבר על מוניטין שנפגע שגם הוא מתבטא בכסף.
יש אחריות לתקלה במוצר ויש שאלת תפעול פשוטה. אם יש לך מכונת כביסה והיא פתאום לא עובדת. היית מצפה שבאתר החברה ובשרות הלקוחות שלה היה מענה לתקלות נפוצות. מעבר לכך, אין בעיה שינסו למכור לך טכנאי. אבל להגיד לך, אדוני, מצטער מכונת הכביסה שקנית מסוני כבר בת שנה ועכשיו אני לא אעזור לך, זה פשוט ביזיון וזלזול בלקוח.
 
הראש הישראלי העסקי אומר, נקים חברה נעבה עורכי דין שיווק ומכירות וככה לצרכנים אין שום נאמנות למותג. אחרי שקנית, אתה לא מעניין אף אחד. ותראה איך הצרכנים הישראלים מתנהגים בחשדנות ורק מחפשים את האותיות הקטנות. כל העסקים חושבים רק על הרווח המיידי. 
תראה את האמריקאים איזה הבדל. הלקוח הוא המלך. מה שתרצה תחזיר. החברה יודעת שזו השקעה לטווח ארוך וחלק מהשרות הוא גם שרות לאחר קנייה. יש מושג כזה אגב, שרות לאחר קנייה.
אם היית יושב במסעדה מזמין מנה והמלצר לא היה בא לברר שהמנה ערבה לחיכך, אני מאמין שהאמון שלך במסעדות היה יורד. זה בדיוק אותו הדבר. ואם המנה לא הייתה ערבה לחיכך והמלצר היה אומר תשמע כבר קנית אז אין מה לעשות, גם כנראה שלא היית חוזר לשבת שם.

החברות ששורדות, זה אלו שחושבות לטווח ארוך ולא אלו שמסתכלות כל פעם על שורת הרווח בסוף החודש.
* לפני מספר שבועות נשבר לי חלק במזגן של טורנדו בדירה שכורה. המזגן לא שלי וגם אין לו אחריות. 
התקשרתי לטורנדו, הם אמרו לי את שם החלק וכמובן שגם נתנו לי כתובת (החלק נמכר רק אצלם)
נראה לך סביר שתקנה מזגן ובעוד שנתיים יגידו לך, תשמע זה לא באחריות, אני לא מתכוון אפילו לשמוע מה התקלה שלך?
פעם ראשונה שאני נתקל בכזה זלזול ואטימות. זו חכמה שעלתה כמה אלפים טובים.
וכמו שאמרתי, אני מאוד בספק אם בסוני העולמית יודעים שככה מתייחסים ללקוחות פה בארץ. 
אני אכתוב להם מכתב כשאתפנה. ואעדכן. 
אני מאמין שאצלם באתר כשאתה לוחץ צור קשר לשרות לקוחות, אתה לא מגיע לעמדת מכירות.

נערך על-ידי hendrix

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של HelpSupport

בלעדי = יחיד. 

ועובדתית הם לא היבואן היחיד של מוצרי בישראל. מה לא ברור?

כתבת "ישפאר יבואן רשמי והבלעדי של בישראל" -> זה עובדתית לא נכון.

 

 

ציטוט של HelpSupport

רק ישפאר מוצגים באתר סוני כיבואן הרשמי.

כי הם באמת היבואן הרישמי היחיד, מה זה קשור?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ערנק זה כמו ארנק, אבל גדול יותר? 

לא סתם שואל, כי אני מחפש מתנה לאחותי.

ציטוט של stone cold

עם הטלוויזיה שלי ,שכבר מעל 5 שנים 

תיתקלקל ,אני לא יצפה מסמסונג לכלום 

פשוט יפתח ערנק ,ויקנה אחרת 

נערך על-ידי Sheik Yerbouti

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

stone_cold,

מסכים עם רוב מה שכתבת, אבל התפספסה פה מהות הבעיה.

הוא לא מתלונן על זה שאמרו לו "אנחנו לא יכולים לענות לך על השאלה ששאלת כי...[סיבות למה זה לא באחריותם, כפי שציינת יפה מאוד]",

אלא על "אין לך זכות לשאול אותנו שאלות, כי אין לך אחריות". יש הבדל ענק בין שניהם. 

סתם לדוגמא, לו היה שואל שאלת תפעול פשוטה כמו "איך מורידים את בהירות המסך", הוא לא היה מקבל תשובה לפי הגישה השניה.

נערך על-ידי holyheat

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

למה הם צריכים לשלם לנציג (ותעשה את החישוב כמה עולה דקת שיחה ברוטו - כולל משכורות, מערך שירות מבחינת ציוד נדלן וכו') שיענה על שאלות על דגמים שהם לא בשירות? 

 

גם כדי לענות על בהירות מסך צריך למצוא את הדגם במחשב ולראות את ההוראות. 

 

Time is Money

 

הם משלמים על שרת עם מידע תמיכה בדרך כלל הרבה שנים. וגם במייל או בצ'אט הרבה פעמים כן ניתן לקבל תמיכה בחברות מסויימות. אבל הן ממש לא חייבות לספק תמיכה טכנית לנצח.

נערך על-ידי nachum37

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Milford Cubicle

 

אתה קצת חי בסרט... או שאתה לא מבין מה פירוש המילה "בלעדי"..?

קבל דוגמאות אקראיות מזאפ במגוון קטגוריות:

 

החנות הזאת מוכרת אוזניות של סוני ביבוא מקביל

החנות הזאת מוכרת טלפון של סוני ביבוא מקביל

החנות הזאת מוכרת מצלמה של סוני ביבוא מקביל

החנות הזאת מוכרת פלייסטיישן של סוני ביבוא מקביל

החנות הזאת מוכרת טלוויזיה של ביבוא מקביל

 

יש "בלעדיות" ברשמיות. כלומר - הם המשווקים הרשמיים היחידים. לדל לדוגמא יש מספר משווקים רשמיים בארץ ולכן אף אחד מהם לא בלעדי.

מבחינת ה"רשמיות" - כעקרון אמור להיות מעין חותמת של התחייבות לשירות ופתרון ברמה שהיצרנית רוצה. יכולים לתת תיקוני GOOD WILL לפעמים. אמורים גם לכבד אחריות בינלאומית וכו'. בפועל...

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של ag43

יש "בלעדיות" ברשמיות. כלומר - הם המשווקים הרשמיים היחידים

אין שום בעיה, אבל זה לא מה שהוא וקקדו לפניו טענו.

שניהם טענו שישפאר הם היבואן הבלעדי, וזה פשוט לא נכון.

היבואן הרשמי היחיד - נכון. בד"כ ליצרן שיש לו יבואן רשמי, יש רק יבואן רשמי אחד. זה לא משהו חדש... זה ככה ב-99.9% מהמקרים.

 

קקדו טען ש"יש להם בלעדיות מטרנזיסטור ועד טלוויזיה."

תמיכהטכנית טען שהם ה"יבואן רשמי והבלעדי של סוני בישראל" (הדגש הוא ב-"ו").

רשמי, כן.

בלעדי, לא.

 

מהות הדיון היתה על זה שהם כביכול היבואן היחיד ולכן הם תופסים תחת. ולכן ההבדל הזה בין הניסוחים הוא מהותי לנושא. הם פשוט לא היבואן היחיד, זה לא נכון. יש לסוני יבואנים מקבילים שנותנים אחריות (על פי חוק) בעצמם..

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של stone cold

אני לא בדיוק מבין את הבעיה שלך 

 

1 - נטפליקס לא שיך לסוני ,ולפעמים הם בעצמם 

מפסיקים תמיכה ,במכשירים ישנים 

 

זה אפליקציה חיצונית ,ולא מכיר אף חברה בעולם 

שיכולה לתת תמיכה ,למיליוני אפליקציות קימות 

וגם במקרה שמחליטים לתת תמיכה של חלק מהאפליקציות ,איפה עובר הגבול ? 

 

נטפליקס כן ,אבל פייסבוק לא ? 

ללמד את העובדים גם על כל שינוי גרסה ? 

על כל מכשיר שונה ? 

 

2 חוברת הוראות ,יש להמונים מכשירים היום 

באינטרנט בחינם ,הרבה פעמים גם מוכן להדפסה 

לא בטוח שזה יעזור לנטפליקס 

נכון בדרך כלל לא בעברית ,אבל מי שלא יודע אנגלית 

יכול לנסות גוגל תרגום ,לא כזה מוצלח ,אבל אולי יעזור 

למזלי אני טוב באנגלית 

 

בכל מקרה זה לא מבטיח פיתרון ,באפליקציה חיצונית 

 

3 גם לי יש טלוויזיה ישנה ,אפילו לא חכמה 

ויש היום פתרונות פשוטים וזולים ,לאפוך אותה לחכמה

כולל נטפליקס ,הכי פשוט זה כרומכסט ומתחרים שלו  

 

זה בהנחה שיש סמארטפון מודרני 

 

מעבר לזה יש המון מכשירי אנדרואיד קטנים וידותים 

יש גם קונסולות 

יש מחשבים קטנים 

הרבה פתרונות להפעיל נטפליקס על הטלוויזיה 

 

4 -לכל חברה ,יש תוכנית עסקית שלה ,ואני בכלל לא אוהב את ישפאר 

למרות שלסוני עצמה כמה מוצרים טובים 

 

הם לא עברו פה על החוק ,ולטעמי גם לא עברו על חוק מוסרי 

מוצרי טכנולוגיה מתישנים ,ככה העולם פועל 

אני לא מצפה מסוני ,לתת היום תמיכה לps1 

 

או מנינטנדו לתת תמיכה ,לגימבוי 

העלות של להחזיק מערך תמיכה למוצרים ישנים ,יכולה להיות מאוד גבוה 

 

עם הטלוויזיה שלי ,שכבר מעל 5 שנים 

תיתקלקל ,אני לא יצפה מסמסונג לכלום 

פשוט יפתח ערנק ,ויקנה אחרת 

 

במקרה שלך זה סך הכל אפליקציה 

גם ככה לטלוויזיות חכמות ,זמן מוגבל בחלק מהאפליקציות 

כמו סמארטפונים ,עם הזמן התמיכה נגמרת 

שעוברים לחומרה חזקה יותר 

 

אבל לטלוויזיות יש HDMI היום ,ככה שאפשר לחבר 

מכשיר נוסף ,ולהרוויח עוד שנים של שימוש 

לא רשמתי על מה הייתה השאלה שלי.

רשמתי רק שהיא הייתה קשורה לנטפליקס. מה שרציתי לברר הוא האם ישנה אופציה להתקין על הטלוויזיה. יישומים מה שנקרא. רציתי להתקין את הנטפליקס מחדש זה הכל.

זה לא שהנציגה שאלה אותי מה הבעיה. עוד לפני הבעיה היא אמרה שהיא לא תשמע את התלונה שלי כי במילא, אין לי אחריות. 
 

חברה רצינית,  הייתה לפחות בודקת, לוקחת אחריות, מבררת. אולי יש תקלה סדרתית ?

לא ביקשתי מערך שרות לקוחות. בסך הכל טלפון לטכנאי ולברר.

זו שאלה פשוטה שכל איש טכני בחברה יוכל לענות לי עליה. הטלווזיה היא עדיין חכמה ולא מדור של שחור לבן.  היא בערך בת 3.
כך שכל ההשוואה לנינטדו וPS1 לא רלוונטית.
הטלוויזיה לא התקלקלה כמו שאתה חושב. אם מחר תנסה לחבר USB והטלוויזית שלך לא תגיב אליו, אני בטוח שלא תרצה לשמוע שבמסונג אפילו לא מוכנים לשמוע אותך ולנסות לעזור לך כי הטלוויזיה לא באחריות. 

בהרבה חברות אחרות יתנו לך תמיכה על המוצרים, גם אם הם לא מהדור האחרון. 

שרות לקוחות זה לא טובה שהחברה עושה לך. זה הביטחון שלהם במוצרים שלהם והיכולת שלהם לייצר חוויה חיובית אחרי הקנייה.

 

ציטוט של stone cold

 

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של holyheat

stone_cold,

מסכים עם רוב מה שכתבת, אבל התפספסה פה מהות הבעיה.

הוא לא מתלונן על זה שאמרו לו "אנחנו לא יכולים לענות לך על השאלה ששאלת כי...[סיבות למה זה לא באחריותם, כפי שציינת יפה מאוד]",

אלא על "אין לך זכות לשאול אותנו שאלות, כי אין לך אחריות". יש הבדל ענק בין שניהם. 

סתם לדוגמא, לו היה שואל שאלת תפעול פשוטה כמו "איך מורידים את בהירות המסך", הוא לא היה מקבל תשובה לפי הגישה השניה.

מדויק !
אם הייתה מבררת ובודקת ואומרת לי תשמע אני מצטערת, הטכנאי אומר שהטלוויזיות האלו מדור שכבר לא מתקנים אבל הוא מפנה אותך לכך וכך, הייתי לקוח סופר מרוצה.
כל מה שרציתי לדעת זה האם, ואיך ניתן להתקין בטלוויזיה.

 

מחר תקנה מקרר, תתקשר בעוד שנה וחודש לשאול איך מכבים את האור שלו, כי באים אליך אורחים דתיים לשבת. 

ואז יגידו לך, ממתי המקרר? לא תומכים. 

פאקינג , לא איזה חנות יד שנייה מתחנה מרכזית.

 

שוב, אני מאוד בספק, אם בסוני העולמית, עונים ככה ללקוחות. 

ובכוונתי לבדוק זאת.

 

נערך על-ידי hendrix

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של hendrix

 

 

תקשיב ,ps1 ,גימבוי היו הגזמות לצורך הדיון 

 

מבחינת הפקידה ,אולי לא הכי מבריקה אין לי מושג 

אבל ממש לא חושב ,שאומרים לפקידים שם להיות חצופים 

זה לא טוב להם עסקית ,גם ללקוחות עם מוצר לא נתמך 

 

יש אנשים ,שפשוט ככה עובדים ,וצריך ללמד אותם 

או לפטר אותם 

 

בעניין הדיון ,אני לא מצפה מסמסונג לאף עזרה 

במקרה שהטלוויזיה שלי תיתקלקל ,הם לא חייבים לי כלום 

הם יכולים להחליט החלטה עסקית לעזור ,או לא 

אבל לא מבחינה חוקית ,ולטעמי לא מוסרית ,הם חייבים לעזור לי 

 

כמו שבתחום שלי ,ואני לא עסק ,אלה עובד שכיר 

יש אנשים שאני יתן להם טיפים בחינם ,ויש כאלו שלא 

עם אני לכל אחד יעזור בחינם ,יהיה מובטל 

ככה זה בחיים 

 

מבחינת חברה עסקית ,זה ירידה ברווחים 

לפעמים עד מצב פשיטת רגל 

 

מבחינת הפקידים 

נכון היו יכולים להגיד דבר כזה 

 

סליחה אדוני ,אנחנו לא תומכים יותר במוצר הזה 

העם אפשר לעזור לך בדברים אחרים 

 

זה הכל ,לנפנף בנחמדות 

 

או חברות אחרות היו מאפשרות טכנאי בתשלום 

 

או טלפון של חברה חיצונית בתשלום 

 

חברה שתירצה לתמוך בחינם סבבה 

אבל זה החלטה עסקית 

 

לא סרבו פה לתיקון מוצר או שרות בתקופת האחריות  

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Milford Cubicle

קקדו טען ש"יש להם בלעדיות מטרנזיסטור ועד טלוויזיה."

 

שמע, לא הגיע הזמן  " להפשיר "  את kakadu999 ?

או שתעזבו אותו לנפשו  ....

 

( כן, אוף טופיק קטן ), איתכם הסליחה ....

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של stone cold

תקשיב ,ps1 ,גימבוי היו הגזמות לצורך הדיון 

 

מבחינת הפקידה ,אולי לא הכי מבריקה אין לי מושג 

אבל ממש לא חושב ,שאומרים לפקידים שם להיות חצופים 

זה לא טוב להם עסקית ,גם ללקוחות עם מוצר לא נתמך 

 

יש אנשים ,שפשוט ככה עובדים ,וצריך ללמד אותם 

או לפטר אותם 

 

בעניין הדיון ,אני לא מצפה מסמסונג לאף עזרה 

במקרה שהטלוויזיה שלי תיתקלקל ,הם לא חייבים לי כלום 

הם יכולים להחליט החלטה עסקית לעזור ,או לא 

אבל לא מבחינה חוקית ,ולטעמי לא מוסרית ,הם חייבים לעזור לי 

 

כמו שבתחום שלי ,ואני לא עסק ,אלה עובד שכיר 

יש אנשים שאני יתן להם טיפים בחינם ,ויש כאלו שלא 

עם אני לכל אחד יעזור בחינם ,יהיה מובטל 

ככה זה בחיים 

 

מבחינת חברה עסקית ,זה ירידה ברווחים 

לפעמים עד מצב פשיטת רגל 

 

מבחינת הפקידים 

נכון היו יכולים להגיד דבר כזה 

 

סליחה אדוני ,אנחנו לא תומכים יותר במוצר הזה 

העם אפשר לעזור לך בדברים אחרים 

 

זה הכל ,לנפנף בנחמדות 

 

או חברות אחרות היו מאפשרות טכנאי בתשלום 

 

או טלפון של חברה חיצונית בתשלום 

 

חברה שתירצה לתמוך בחינם סבבה 

אבל זה החלטה עסקית 

 

לא סרבו פה לתיקון מוצר או שרות בתקופת האחריות  

אני מסכים עם כל מה שאמרת. אם הייתי חושב שהם נוהגים באופן לא חוקי, לא הייתי פותח פוסט. 
כתבתי רק שהשרות מזעזע ואני עדיין מאמין כך. 
אם קנית לפני שנתיים טלוויזית קח בחשבון שעד שיצאו מוצרים משלימים לטלוויזיה הזו, יכול להיות שלא יעזרו לך לתפעל/לממשק אותם.
שוב, הם לא צריכים להקים מערך מוקדי תמיכה. יש להם טכנאים ונציגים בשטח שכבר מקבלים שכר.

כל התחום הזה שאני מדבר עליו יושב תחת הגדרות של תמיכה טכנית, שימור לקוחות ושרות.
לא ביקשתי תיקון תקלה, לא הייתה תקלה.
ביקשתי לברר אם על דגם הטלוויזיה הזה ניתן להתקין/למחוק ואיך. שאלה מאוד פשוטה שכל טכנאי בעל ותק של שנה ויותר יענה עליה בשנייה. 
אין ספק שהנציגה ותשובותיה המעצבנות תרמו להרגשתי, אבל גם אם היא הייתה מנפנפת אותי בנימוס, עדיין הייתי שוקל ואשקול בעתיד לקנות מהם מוצרים, במיוחד כאלו עם מקדימה שאין לה מוצרים אחרים תומכים ובנוסף, אבדוק מה החברות האחרות מציעות בתחום של אחריות ושרות בעתיד.

אני לא חושב שזו בקשה מוגזמת וחברה/כמו נציג יכולים להפעיל שיקול דעת בנושא. זה לא יעלה להם כלום כי כאמור, זה אותו נציג/טכנאי שבמילא מקבל משכורת וכמו שאנחנו מכירים את השוק הישראלי, הוא לא עובד 100% מזמנו.

 

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...
Back to top button
Close