שרות לקוחות מזעזע סוני, SONY אין תמיכה במוצרים - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שרות לקוחות מזעזע סוני, SONY אין תמיכה במוצרים


hendrix

Recommended Posts

שלום לכולם, 

לאבי טלוויזית בת מספר שנים, עקב בעיה באפליקצית הנטלפיקס התקשרתי לקבל שרות לקוחות מהם.

מסתבר שלקבל שירות לקוחות זה בלתי אפשרי עבורי.

כשמחפשים בגוגל סוני שירות לקוחות, או SONY שרות לקוחות, מגיעים ללינק הזה: https://www.isfar.co.il/ ובתחתית העמוד ישנו מספר טלפון שמצוין בבירור שהוא לשרות לקוחות. זה המספר: 09-9711700.

כשמתקשרים למספר מגיעים למענה קולי ובמענה הקולי ניתן להזמין טכנאי, לרכוש, להרחיב אחריות ובקיצור לשלם. שרות לקוחות? ממש לא. אבל רשום שרות לקוחות ! אז מה ?

אז לחצתי רנדומלית על אחד המספרים, הנציגה שענתה אמרה לי שאין לה מושג ונתנה לי מספר טלפון. המספר היה של שרות לקוחות פלייסטישן וככה נשרפו להם 7 דקות מזמני.

חברת ישפאר הגדולה כן ?

חזרתי שוב לאותו מספר ושוב הקשתי מספר רנדומלי. אמרתי שאני בסך הכל רוצה לשאול שאלה טכנית לגבי שיש לי. הנציגה ביקשה פרטים עלי ותאריך קנייה. אמרתי לה שהטלוויזיה בת מספר שנים ושאין לנו כבר קבלה עליה. ואם חשבתי שהשיא מאחורי אז מתברר שהוא היה עוד לפני.
הנציגה מודיעה לי שאני לא אקבל שרות לקוחות כי אין אחריות על הטלוויזיה. בסך הכל רציתי לשאול שאלת תפעול טכנית. אז היא אומרת לי שככה זה אצלם ושאיך הם ירוויחו כסף הרי? 

מסתבר שלתפיסת חברת בישראל, שרות לקוחות הוא רק חלק מאחריות ואם אין לך אחריות תתפוצץ. למרות שהסברתי לה שאם רכשתי מהם מוצר, סביר שהם אמורים לתמוך בי כלקוח מבלי קשר לתעודת האחריות. (שלא יהיה בלבול, גם אם הייתה לי קבלה לא הייתי מקבל שרות)

היום שהטלווזיות חכמות והתפריטים מתעדכנים ונהיים מסובכים יותר. סביר להניח שתיתקל בבעיה מסוימת אחרי שתיגמר לך האחריות. יצרן נורמלי, חברה נורמלית עם שרות לקוחות בסיסי, מקימה מערך שרות לקוחות לנוחיות לקוחותיה, כך היא תומכת בהם ולא נוטשת אותם וגם מרוויחה מוניטין מקהל לקוחות נאמן.

בישראל כמו בישראל בהרבה מקרים. מערך המכירה והשיווק מעובה בחוד זהב. אבל שרות הלקוחות עשוי מבדיל. כי קנית כבר, מה איכפת להם. אז אני מאוד מקווה שעוד אנשים יתחילו להתלונן על הזלזול הזה.

קחו בחשבון את הנ"ל ותפנו לפוסט הזה אנשים שמעוניינים לרכוש טלוויזית . שלא יתקרבו לחברה הזו.

פשוט ביזיון !

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בדרך כלל תקופת השרות כפופה למשך האחריות, וכדי להאריכה יש לשלם. מה שאתה מתאר נקרא תמיכה טכנית, לא שרות לקוחות. לפעמים היא אפילו *קצרה* מתקופת האחריות. 

 

באיזו חברה לדעתך, בכל מקום שיהיה, מקבלים תמיכה טכנית לנצח (אם בכלל מישהו יתן לך על צד ג)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מייקרוסופט .....

 

אבל אני מניח שהתלונה יותר בקשר להתנהלות

וצורת התגובה של הנפשות הפועלות.

 

דרך אגב, אני מסכים עם הפיסקה הראשונה שלך.  :)

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מייקרוסופט מקציבים תקופת תמיכה לכל מוצר. אתה יכול להמשיך לעבוד עם 7 במחשב שלך, אלא שלא תקבל תמיכה. ארגונים ש"תקועים" עם גרסה מסויימת משלמים על המשך התמיכה, וגם במשך התמיכה מייקרוסופט ישרתו אותך רק בתחום שימושיות המוצר. כאשר נדרש פתרון אקסטרה או תקלה הם יפנו אותך לתשלום לפי שעה. 

 

היה לי מקרה ש Explorer 11 נדרש להתחברות ל כלשהו, ומשום מה הוא "נעלם" מהמחשב. מייקרוסופט התחברו מרחוק, ניסו כמה אופציות סטנדרטיות, מעבר לכך הודיעו לי שיש כאן בעיה ספציפית ואני יכול לשלם לתמיכה אם אני רוצה.

 

במקרה זה בכל אופן אם תבקש תמיכה לאפליקציות צד ג יפנו אותך לחברה שלהן. 

 

בקשר לצורת ההתנהלות - הבעיה היא יותר כללית, היבואנים בארץ בדרך כלל מתנהגים כמו יבואן מקביל ממש לא כמו נציגי החברה בארץ. כלומר אין דבר כזה "סוני ישראל" וכו, רק לענין מכירות. לא מכבדים אחריות בינלאומית, לא באמת יודעים על המוצר שהם מוכרים וכו וכו. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nachum37

מתנהגים כמו יבואן מקביל ממש לא כמו נציגי החברה בארץ.

כי זה בדיוק מה שהם, הם לא נציגי החברה בארץ.. הם סתם יבואן. המונח הזה "יבואן רשמי / מקביל" זה שטויות, אין לזה שום משמעות מהותית חוץ מזה שהיבואן ה"רשמי" הוא בדרך כלל חברה גדולה ויציבה יותר, ויבואנים מקבילים הם בדרך כלל פשוט חנויות שרצו לחסוך את העמלות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כך או כך, תהיה ההגדרה של "ישפאר" אשר תהיה ,

ההתנהלות כפי שהיא עולה מהפוסט של פותח הדיון היא

לא תקינה, באנדרסטייטמנט , כמובן.

 

גם אם הולכים לפי הספר, אפשר לצפות ליחס הוגן כלפי הפונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מילפורד לזה התכוונתי. אלא שבכל העולם אף חברה לא באמת מחזיקה סניפים של ממש בכל מקום ומחלקת זכיונות, אבל הם מתנהגים כמו סניף מקומי. 

 

כאן בארץ הסניפים מתנהגים כמו Retailer. 

לא מכבדים אחריות בינלאומית עד שממש מכריחים אותם, סוג אחריות שקנית מכובד בצורה שבא להם ועוד. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהלן, 
נשאל ובצדק, מדוע להם לתת לי שרות/תמיכה טכנית על המוצרים שלהם מעבר לתקופת האחריות.
דווקא בכל שאר המוצרים שאני קונה החברות שמחות לתת שרות. 

א. זה אינטרס של החברות לשמור על לקוחות מרוצים וכאלה שיודעים לתפעל את המכשירים, כי אם לא ידעו, הם עלולים להסיק שהמכשיר עצמו לא טוב וכך יפגע מוניטין החברה.

ב. בתחום הסלולר, מיזוג, מכונות כביסה, רכבים כלי עבודה ועוד, לרוב אם תפנה ותשאל שאלה פשוטה על כפתור מסוים או על דרך פעולה והגדרה של מכשיר, יפנו אותך לתמיכה טכנית שיכול להיות שבסופה ירצו שתתן את המוצר לבדיקה. אבל עדיין, יתנו לך שרות.

קניתי רכב שנת 2010 לפני מספר חודשים, התקשרתי למוסך מרכזי רנדומלי לשאול על קודים של נסגרים אוטומטית. אף אחד לא נפנף אותי ולא ניסה למכור. פשוט העבירו אותי למי שיודע והוא עזר.
 

אבל להגיד, תשמע עבר זמן ועכשיו אני אפילו לא אשמע את שאלתך, למרות שיכול להיות שהיא נוגעת לתפעול פשוט של הטלוויזיה, זה לא מקובל. יש בעיות FAQ ואין שום סיבה שאיש תמיכה טכנית לא יעזור לך בהן.
במיוחד לאור העובדה, שהטלווזיות האלו לא תקועות בזמן, הן מתעדכנות, יכולות להתממשק עם מספר רב של מכשירים ותוכנות ושפת המערכת שלהם בהגדרות היותר ספציפיות, היא לרוב בעברית עילגת/לא מובנת.
 

תחשבו שקניתם סטרימר, קונסולת משחק, קאסט, רציתם לחבר את הטלוויזיה למחשב ואתם לא מצליחים.

אתם מתקשרים לחברה ואז אומרים לכם, המכשיר באחריות ? אם לא, לא ניתן לך שום מידע.
זה פשוט אבסורד ומה החברה חוסכת כאן? משכורת של נציג וחצי? 
אני בספק אם העולמית גם נוהגת ככה. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. האינטרס שלהם הוא כסף, לא שווה לשלם לנציג לנצח על חשבון המחיר ששילמת פעם אחת על

בפרט שתום תקופת האחריות מהווה זרז מבחינות רבות לקנות  מוצר חדש כך שאם יתנו שרות ללקוחות ישנים הם רק יפסידו. 

אין פה אובדן מוניטין. זה מאוד יפה שענו לך במוסך, אבל חברות רבות, אולי רובן, נוהגות כך והם לא חייבים לך שום דבר. 

 

ב.  אני בספק אם היו עונים לך על נטפליקס גם בתקופת האחריות וגם אם הם היו יודעים את התשובה. 

 

ג. בשורה התחתונה, אכן מרגיז שזה המצב. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של HelpSupport

ישפאר יבואן רשמי והבלעדי של סוני בישראל  ->

 

אתה קצת חי בסרט... או שאתה לא מבין מה פירוש המילה "בלעדי"..?

קבל דוגמאות אקראיות מזאפ במגוון קטגוריות:

 

החנות הזאת מוכרת אוזניות של ביבוא מקביל

החנות הזאת מוכרת טלפון של ביבוא מקביל

החנות הזאת מוכרת מצלמה של ביבוא מקביל

החנות הזאת מוכרת פלייסטיישן של ביבוא מקביל

החנות הזאת מוכרת טלוויזיה של סוני ביבוא מקביל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...