התלבטות לגבי מדמ"ח בבר אילן. - לימודים והצעות עבודה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התלבטות לגבי מדמ"ח בבר אילן.


ENTP

Recommended Posts

אז הסיפור הוא כזה: השתחררתי שיפרתי בגרות במטמטיקה מ3 ל5 בציון 82 (כנראה שעוד יעלה בכמה נקודותך מחכה לציון) ועשיתי פסיכומטרי 680. הבגרות שלי דיי גרועה . אז מבחינת האופציות שלי במצב הנוכחי אני דיי מוגבל.
כרגע רוב הסיכוים שאני מתקבל לבר אילן אבל יש כמה דברים שמטרידם אותי:
1. הבנתי שבר אילן לא מאוד מוערכת בתעשיה. כמה זה נכון? והאם שווה להשקיע עוד מאמצים וזמן כדי להתקבל למקום יותר טוב? כמה הגיל שבו נכנסים לתעשיה משמעותי? (אהיה כמעט בן 23 אם אתחיל בבר אילן באוקטובר)
2. עד כמה השעורי יהדות בבר אילן מעמיסים על התואר? אני גם ככה מפחד מהעומס במדעי המחשב... באופן כללי כמה יהיה לי קל למצוא את עצמי שם כחילוני?
כרגע אני רשום לפסיכומטרי נוסף ואם אני אצתרך אשפר גם עוד בגרויות. אבל למען האמת אני כבר בנפילה של מוטיבציה ואין לי כוח לעבוד על דברים שלא יקדמו אותי באמת. מתחשק לי להירשם לבר אילן ולהשקיע את הזמן שנותר לי עד ללימודים בהכנות ושיפור עצמי בתחומים אחרים.

מה אתם חושבים? אשמח לשמוע מאנשים שמכירים את התעשיה /בר אילן. וגם סתם עצות כלליות יתקבלו בברכה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מכיר את בר אילן כלכך, אבל אני יכול להגיד לך שבוא נגיד שנתיים-שלוש אחרי שתסיים את התואר, מקום העבודה שלך כבר לא כלכך יהיה מושפע ממוסד הלימוד שלמדת בו. מוסד הלימודים שלך אולי יכול להביא אותך למקום עבודה קצת יותר "טוב" אחרי סיום הלימודים. אבל מה זה באמת משנה אם תבזבז את הזמן עכשיו על לעשות פסיכומטרי ולשפר בגרויות, או אם את אותו זמן תבזבז אחרי הלימודים כדי להשתפר, לצבור ניסיון ולהתקדם בתעשיה (אם תתחיל ללמוד עכשיו).. הזמן הזה יתבזבז ככה או ככה. בקיצור תתחיל ללמוד, עזוב אותך משטויות. אם לא מוצא חן בעיניך לימודי יהדות, לך תלמד במקום אחר.

 

מי שטוב מתקדם מהר ומוצא את עצמו במשרות טובות. גם אם הוא למד במוסד "גרוע" או "לא נחשב".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...