עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

Milford Cubicle

תשתית אינטרנט 200 מגה (5 העלאה) בהוט, במבצע 65 ש"ח

Recommended Posts

בקיצור, בהוט יודעים "לעשות עסקים" . אבל נחום שלא תצא לך הנשמה. אל תתרגש מזה ואל תחפש על מי לצאת, זה לא יעזור. חברות כאלה תמיד יחפשו את הדרכים לעשות עליך קופה, מי שחכם ימזער את ה"נזקים".

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Eyal-Style

המבצע הוא לא ללקוחות חדשים בלבד תקרא שוב .   אתה קיבלת, לטענתך, תשתית ב 65 שקלים . 

ואני אומר לך שאין דבר כזה כי המחיר הוא 69 שקלים . 

המחיר של 69 הוא לכולם ככולם .  ההיפך הגמור - אתה קיבלת מחיר זול יותר,  וזה דבר שלא הצעתי לשנייה .

זה ממש לא מה שאמרתי. אתה באמת מציע 69 לכולם בעוד שאפשר לקבל 65 שזה המחיר ללקוחות חדשים (אבל גם קיימים). אכן לא דרכך. 

 

ציטוט של Eyal-Style

לא דיברתי על איכות הספק, דיברתי על הבאנדל המוצע .

אין בעיה - אבל הצעת באנדל יקר יותר ופחות איכותי ממה שדובר עליו פה. מה הקטע? רק כדי "לשלם לחברה אחת"? הטריקים הללו עובדים על זקנים בדרך כלל.

 

ציטוט של Eyal-Style

רציתי לעזור לחברי הפורום להתחבר בקלות וליידע שהמבצע נגמר בחמישי הקרוב . 

טוב לדעת, תודה. 

 

ציטוט של Eyal-Style

אגב אני רואה באמת שבאתר ללקוחות חדשים המבצע שאתה מציע ב 90 שח במקום 94 לקיימים


די לנסות לתפוס על הקטנות אני מכיר את המערכת כמו את כף היד שלי .

אני לא עובד באתר אני עובד במשרד,  אז הנה אני תופס אותך על הניואנס הקטן,  כשאתה מקבל שירות  כמו בכל מקום יש עלויות על "משאבים" שהחברה משקיעה. 
כשתלך לקנות כרטיס בקולנוע או באינטרנט אתה תראה מחירים שונים.

לא באתי לתפוס אותך על קטנות, וגם לא לומר שהמבצע שאתה מציע קיים בזול יותר באתר. אלא שהמבצע אותו אתה מציע לקיימים קיים לחדשים באתר, והתמחור באמת מסתדר. 

 

אתה צריך להבין שמי שמצא את דרכו לפורום בדרך כלל יודע לגלוש באינטרנט, ולהציע באנדל יקר וגרוע בשרשור שמדברים על חבילה טובה וזולה יותר יגרור תגובות כעוסות. לא התכוונתי להתקיף אותך. 

 

ציטוט של Eyal-Style

תמיד תוכל לפנות למתחרה לקבל עד 100 מגה לשלם 117 שקלים בדיוק על תשתית וספק. 
תקבל מהירות גלישה שתתורגם  כאחוזים מתוך 100  בהתאם למרחקך מהמרכזיה .

צודק 1+

כרגע מבין התשתיות שאינן סיבים בדרך כלל עדיפה. 

 

אגב, אמנם במצב התחרות בשוק התשתית אשמה בעיכוב הסיבים ושאר טריקים, אבל גם לא טורחת להתחרות. פטריק דרהי אמר שאלטיס לא תפרוס סיבים בישראל, כך שהוט מותירה אותנו שוב לחסדי דואופול של IBC - חברת החשמל ובזק כשיבוא לה (פרטנר בינתיים). גם בשוק הספקיות עושה את הטריקים שלה, כגון תמחור שימוש בתשתית זול יותר בקניה ישירה מאשר היא נותנת לספקיות שאינן הוטנט, ולמשל המבצע הנוכחי של תשתית 65.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הייתי לקוח של בעבר ובלשון המעטה, לא הייתי מרוצה מהשירות.

בעקבות המבצע וההמלצה כאן, השתכנעתי לתת להם הזדמנות נוספת (בכל זאת עברו מס' שנים מאז שהייתי לקוח שלהם) והצטרפתי למבצע.

נחשו מה?

כאשר המתקין הגיע לדירה, חיפש את כל התירוצים ע"מ לא להתקין את התשתית (כנראה יותר מדיי עבודה לשעות אחה"צ).

הייתה תשתית קיימת שמגיעה מהגג אך המתקין לא הביא סולם כדי שיוכל לעלות על הגג בטענה שהלווה לחבר (....).

 

ניסיתי לפנות לשירות לקוחות, לא נראה שהם מעוניינים בלקוחות חדשים, לא ניסו אפילו למצוא פתרון.

בקיצור, מבזה.

נשארתי עם בב"ל.

נערך על-ידי MisterL

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

נשמע מדבריך שהתשתית לא מגיעה מהגג אלא עדיין בגג. למה אתה חושב שהוט אמורים לכסות לך הוצאה של טכנאי להביא נקודה מהגג? ועוד לגמרי בחינם (בבזק ההתקנה בתשלום למיטב ידיעתי)

המתקין אמור לשלוף כבל מהקיר בדירה, לוודא שיש אות בעוצמה מספקת, לכל היותר להתקין שקע ולחבר הוטבוקס. לא לעלות על הגג

 

צרכן ישראלי טיפוסי

נערך על-ידי nachum37

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הוט מתעסקים גם עם התשתית עצמה, להביא אותה מהרחוב לבית, אבל זאת מחלקה אחרת (מחלקת תשתיות) ולא הטכנאי שבא להתקין את המודם וכו' - הוא צריך להגיע לבית עם תשתית שכבר קיימת. 

אם אין לך תשתית מוכנה בבית, אתה צריך לדבר עם שיביאו טכנאי תשתית כדי שיחבר לך את הבית לתשתית שלהם.

לא הבנתי כלכך את הסיפור עם הגג... למה שתהיה תשתית בגג?

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של nachum37

נשמע מדבריך שהתשתית לא מגיעה מהגג אלא עדיין בגג. למה אתה חושב שהוט אמורים לכסות לך הוצאה של טכנאי רשתות להביא נקודה מהגג? ועוד לגמרי בחינם (בבזק ההתקנה בתשלום למיטב ידיעתי)

המתקין אמור לשלוף כבל מהקיר בדירה, לוודא שיש אות בעוצמה מספקת, לכל היותר להתקין שקע ולחבר הוטבוקס. לא לעלות על הגג

 

צרכן ישראלי טיפוסי

 

צרכן ישראלי טיפוסי?

לפני שאתה מגבב שטויות על בסיס שלא נכתב על ידי, תחשוב. כי עד כה, לא הרשמת אותי מספיק ממנת המשכל שלך.

כתבתי שאני מחפש התקנה בחינם? קראת את זה בתגובה שלי? כי עברתי עליה שוב, לא מצויין שום דבר בעניין.

 

ישנה תשתית בגג (אפילו הכנה בבית), אני נמצא בקומה האחרונה כך שלא מדובר בהליך מסובך יתר על המידה ומבחינת המתקין - "אם היה סולם, הייתי תופר לך צ'יק צ'ק".

וכפי שציינתי בהודעה הקודמת, המתקין רצה לעלות על הגג אבל נזכר שהלווה את הסולם לחבר.

עם כל הכבוד, לא מעניין אותי מה אמורים או לא אמורים לכסות, אני מוכן לשלם אם צריך בהנחה והם יודעים לעשות את אותה העבודה או שיש להם צוות אחר שמטפל בזה או לחילופין,

הרי הם המומחים, שיתנו פתרון ושיגידו מה צריך לעשות ומה השלב הבא (אם ישנו Issue כלשהו) ואני אטפל בזה משם אבל ה-Issue היה הסולם.

אפילו הטכנאי ביקש שאזמין אותו עוד פעם ולהשאיר הודעה במוקד שיש להביא סולם כדי שלא ישכח.

 

Milford,

כשדיברתי עם המוקד, היא ראתה במערכת שישנה תשתית ויצא שהטכנאי שהגיע, מתעסק גם בתשתיות.

 

 

נערך על-ידי MisterL

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אל תתלהם. הסברתי את עצמי, התקנה של הוט חינם לעומת . מנת המשכל שלי עומדת לבחינה על ידי הבנת הנקרא מינימלית. 

 

יפה שרצית לשלם, ויפה שלמתקין הזה יש סולם בדרך כלל והוא גם טכנאי תשתית. בסופו של דבר הזמנת מתקין ורצית שהוא יבצע עבודת תשתית על הגג, והתאכזבת מאוד כשהוא לא יכל כפי שתיארת בהודעה הראשונה שלך: 

ציטוט של MisterL

כאשר המתקין הגיע לדירה, חיפש את כל התירוצים ע"מ לא להתקין את התשתית (כנראה יותר מדיי עבודה לשעות אחה"צ).

הייתה תשתית קיימת שמגיעה מהגג אך המתקין לא הביא סולם כדי שיוכל לעלות על הגג בטענה שהלווה לחבר (....).

 

ניסיתי לפנות לשירות לקוחות, לא נראה שהם מעוניינים בלקוחות חדשים, לא ניסו אפילו למצוא פתרון.

בקיצור, מבזה.

 

שרשור זה מדבר על חבילה טובה בהוט ואתה בא לכתוב שמתקין לא ביצע לך עבודת תשתית על המקום ולכן הם גרועים? 

 

...

 

בקשר למוקד לא ברור מה הכוונה לא ניסו למצוא פתרון. אמרת שיש תשתית בגג והטכנאי אמר להזמין אותו שוב עם סולם והם לא רוצים? ביקשת התקנת תשתית והם לא רוצים?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לא נראה כאילו הסברת את עצמך, שפטת ככלל - "צרכן ישראלי טיפוסי".

וזו לא התלהמות אלא הבנת הנקרא מינימלית - אתה אמרת.

 

בכ"א,

כשדיברתי תחילה עם השירות לקוחות, בדקתי שישנה תשתית ונאמר לי שהטכנאי שיגיע אליי - עיסוקו גם בתשתיות.

 

ציטוט

שרשור זה מדבר על חבילה טובה בהוט ואתה בא לכתוב שמתקין לא ביצע לך עבודת תשתית על המקום ולכן הם גרועים? 

 

כן, כי בעקבות השרשור פניתי אליהם.

רציתי לשתף.

אני לא חושב שיש "חוק" הקובע שאיני יכול לעשות זאת.

שאחרים יקראו ויהיו מודעים.

 

ציטוט

בקשר למוקד לא ברור מה הכוונה לא ניסו למצוא פתרון. אמרת שיש תשתית בגג והטכנאי אמר להזמין אותו שוב עם סולם והם לא רוצים? ביקשת התקנת תשתית והם לא רוצים?

 

אמרתי שישנה תשתית בגג ומסרתי את בקשת הטכנאי, אמרו שדיברו עם טכנאי אחר ושלא ניתן לעשות כלום. (...)

שאלתי האם ניתן לבצע בתשלום, מסרו שכן ושיחזרו אליי (לא חזרו אליי).

מאז פניתי פעמיים נוספות וטרם חזרו אליי.

 

על פניו, כבר לא רלוונטי עבורי.

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אכן לפעמים הם נוראיים. 

 

גם כעת בהתחברות למבצע החדש היתה לי סאגה קטנה איתם. 

 

היה לי באנדל הוטנט 100 מגה לפני כן, והמנוי הוקפא על ידי לפני כשלושה חודשים מסיבות כלשהן.

כשהחל המבצע והבנתי שהוא לא יימשך לנצח ביקשתי מהוט לעבור למבצע עבור התשתית (ובעצם להתנתק מהבאנדל) ולהמשיך את ההקפאה. בוצע. 

 

כעת כשרציתי להתחבר מחדש להוטנט אומרים לי שאני לא לקוח חדש אלא לקוח מחובר... הסתבר שהם גבו ממני בזמן ההקפאה. הסברתי שהמנוי היה מוקפא כל הזמן הזה והיא טענה שהייתי צריך להקפיא דרכם. 

 

אחרי חיפוש קצר במייל הבנתי מדוע לא טרחתי להביט באשראי - לא הגיעו חשבוניות מאז ההקפאה! ממילא חשבתי שמיד אחר ההקפאה הופסקו החיובים. הנציגה ענתה במבוכה שעקב שדרוג מערכות לא נשלחו חשבוניות בחודשים האחרונים... תבעתי החזר מלא וקיבלתי. לבקשתי כדי לקבל של לקוח חדש 4 חודשים חינם דרך האתר נותקתי מיידית ללא בעיה. 

 

עם כל זה, למרות שאני בדרך כלל מוכן לשלם מעט יותר עבור שרות  טוב יותר בסופו של דבר מה שקובע זה איכות המוצר*. אני מוכן לקחת אורך רוח ולעשות כמה שיחות טלפון להתמודדות עם נציגים וטעויות אנוש כדי לקבל מוצר טוב טכנית בהרבה, במחיר זול. דברים כאלו יכולים לקרות בכל חברה, גם בבזק. לא מאמין שהם היחידים עם שיטת מצליח. 

 

*לא מזמן התנתקתי מהפיילוט החדש של חצי שנה חינם בחברת הסלולר החדשה we4g למרות ששרות הלקוחות היה נפלא, עקב תקלת אי קבלת סמסים שאף אחד לא ידע לומר מתי תפתר. אחרי כמה שיחות עם נציגים נחמדים מאוד הבנתי שחברת צריכה גם מחלקת הנדסה חוץ משירות לקוחות וחזרתי ל 012 בתשלום. 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close