תשתית אינטרנט 200 מגה (5 העלאה) בהוט, במבצע 65 ש"ח - מבצעים והנחות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תשתית אינטרנט 200 מגה (5 העלאה) בהוט, במבצע 65 ש"ח


Milford Cubicle

Recommended Posts

במקרה נתקלתי עכשיו במבצע של הוט, תשתית 200 מגה עם 5 מגה העלאה במחיר 65 ש"ח ללקוחות חדשים או 69 ש"ח ללקוחות קיימים.

עד היום שילמתי 79 ש"ח ל-100 מגה (2 מגה עלובים בהעלאה...) אז זה כמובן no brainer.

 

אין לי מניות בהוט, לא שילמו לי כלום על הפרסום הזה :)

רק מעדכן לטובת הקוראים :)

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 113
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לא נכון.

לבזק אין בכלל מעל 100 מגה (וגם ל-100 הם בכלל לא מסוגלים להגיע בפועל ברוב המדינה), ובמילא הם תמיד היו יקרים יותר מהוט בחבילות המקבילות.

 

כשתקבל נתונים כאלה באינטרנט של תדבר איתי :)

 

2018-02-22_1810.png.054c8f80943bd16f09ff2d576fe1fe00.png

 

2018-02-22_1838.png.a922b2d60aa21337d4053f49e0c891f6.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא כדאי לחכות לגובת המתחרים, מפני שמה שהם עושים כרגע זה לבקש ממשרד התקשורת להכריח את לבטל את המבצע כיון שהוא מתחת למחירי השוק הסיטונאי (כלומר לא מאפשרת לספקיות באנדל שמתוכו תשתית תעלה 65 - אם הבנתי נכון). כך שכדאי לסגור עסקה. 

 

בכל מקרה כלקוח קיים הם מציעים ב 69. התעקשתי וקיבלתי ב 65. 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התחברתי למבצע.

עדיין אני חושב שממש חבל שהוט לא לוקחים את ה- Upload עוד צעד קדימה (אזור ה- 10 מגה ביט לפחות).

זה ייתן להם משהו שבאמת באמת אין לאחרים יכולת לתת משהו קרוב אליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה אתה חושב ככה? למתחרים עם הסיבים בהחלט יש יכולת. ברגע שהם יהוו איום תראה חבילות עם קצבי העלאה גדולים יותר. 

 

כרגע הם נותנים את המינימום שצריך בשביל לאפשר הורדה במהירות שנמכרה. (כדי לאפשר 100Mbps הורדה ב Docsis צריך 2Mbps העלאה). מבחינתם מכירת העלאה גבוהה יותר היא על חשבון לספק חבילות נוספות בנות 100 או 200. כלומר על חשבונם. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של --- The King ---

יש רק בעיה אחת עם החבילה הזאת, היא בהוט..

מצחיק מאוד.

וברצינות, לא רואה עם זה שום בעיה. אתה חושב שבזק יותר טובים?

מבחינת שירות / יחס? כנראה שאתה עדיין בחור צעיר ולא זוכר מה "נזק" עשו לנו בתחילת שנות האלפיים עם המונופול החזירי שלהם, כשהם ניסו ממש בכוח למנוע את הכניסה של האינטרנט המהיר (או בכלל) לישראל.

מבחינה טכנית? הייתי במהלך חיי בלא מעט דירות/משרדים, עם תשתיות גם של וגם של הוט - הכל אותו דבר. יש מקומות עם תשתית טובה בבזק וחרא של תשתית בהוט, ויש מקומות שזה הפוך. סטטיסטית, אם זה משנה משהו, אז דווקא לי אישית ברוב המקומות עם היו הרבה תקלות, וברוב המקומות עם לא היו הרבה תקלות.

מבחינת ביצועים? כעובדה, לא מסוגלים לספק 100 מגה (בפועל) כמעט לשום בית בישראל. ברוב המקומות הקו נחנק באיזור ה-60-70 מגה ולא יעזור לך כלום. בהוט הם מגיעים ל-200 בלי למצמץ כמעט בכל הארץ וגם יש להם עוד ספייר (יש מקומות שהם מספקים 500 מגה).

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא היה בצחוק, ואני לא חושב שבזק טובים, אבל הם לדעתי פחות גרועים מהוט. יכול להיות שבשנים האחרונות משהו השתנה, אבל קשה לי להמין. לי לפני 5 שנים היה איתם תאקל שגיליתי שתקופה של כמעט שנתיים שילמתי להם כסף והייתי "מנותק". הוראת הקבע המשיכה ועד שלא ביטלתי את החיוב דרך הבנק (באופן לא חוקי ולא סטנדרטי) החיובים לא הפסיקו.

ואגב, אם כבר הזכרתי ניתוק, לא לקח לי מעט זמן "להתנתק" מהם. מבזק אתה תתנתק ב3 דקות.

כמובן שיש גם את עניין השירות שלהם, שברגע שאתה נתקע עם תקלה באינטנרט ואתה צריך את השירות או את התמיכה שלהם אתה יכול לחכות שעתיים על הקו בהמתנה (זה נכון ללפני 5 שנים, לא יודע מה הולך היום). בבזק אתה תחכה פחות מ-2 דקות, מבטיח לך. 

בנוסף, שקרנים ורמאים, ויש להם טכניקות מסריחות לעשות קומבינות דרך "טעויות של נציגים". אני סגרתי איתם עסקה והם חייבו אותי יותר ממה שסגרתי איתם. למזלי השיחה הייתה מוקלטת וכשדיברתי עם "מנהל" והשמעתי לו את השיחה בטלפון, הוא הסכים להוריד את המחיר למחיר שסגרתי. 

אז שוב, לא בטוח אם משהו השתנה שם, ואני לא היחיד בכדור הארץ שחווה כאלה דברים עם ולא סתם אנשים שונאים אותם ויש עליהם סטיגמות מוגזמות ולא סתם חשבת שזה היה בדיחה, כי לא חסרות עליהם בדיחות מהסוג הזה.

אז אולי אני טועה והיום זה כבר לא ככה, מקווה מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזוב אותך שטויות מזה שירות?

המוצר של בזק נחות טכנולוגית. כרגע הם מספקים במהירות שמביישת את המערב. במציאות של ימינו כולם חזירים וגנבים, וראוי ללכת עם מי שמספק לך את התמורה הכי טובה באותו רגע. אין לי סנטימנטים מיוחדים להוט, אבל הרשת של קפואה הלכה למעשה ב5 שנים האחרונות הם לא השקיעו שם שקל , המהירויות אפילו נסוגות (לפני שנה מהיום עוד הייתי מצליח לקבל שם סדר גודל 60-70 מגה, עזבתי אותם שזה צנח ל45 בקטע קבוע, בלי הודעה מוקדמת). חושב שאסור לשתף עם זה פעולה בתור צרכנים, כנראה שזאת הדרך היחידה שהם יבינו שהם צריכים אשכרה להשקיע חלק מהרווחים שלהם חזרה בשדרוג של התשתית. אין ספק שמהבחינה הזאת הצרכנים משלמים את מחירו של המונפול והפריוולגיות העודפות של המדינה לבזק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nenestyle

עזוב אותך שטויות מזה שירות?

דבר איתי שתיהיה סטודנט בתקופת מבחנים ותיהיה חייב את האינטרנט, ואז לפתע, הופ! אין , סתם ככה.. נראה אותך מתקשר להוט ומחכה על הקו שעתיים וחצי שאתה לחוץ עם עבודות ומבחנים/בחנים, ואומר שוב את המשפט שציטטתי.

 

אתה לא משלם רק על , אתה משלם על מכלול של דברים. אם לך חשוב נטו ה"טכנולוגיה" או מהירות הגלישה אז אחלה. לי יש עוד דברים שחשובים, כמו הגינות ואמינות ושאני יכול להיות רגוע שלא ירמו אותי ותנאי שירות כחוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הדברים שכתבת לגבי השירות / ניתוקים וכו' הם או לא רלוונטים ולא נכונים (למשל, אתה יכול להתנתק מכל שירות תקשורת היום בישראל תוך 10 שניות ובלי אפילו להתקשר אליהם) או שהם רלוונטים לכל החברות באותה מידה. אגב, אם אני אספר לך את חווית השירות שהיתה לי מבזק במשרד בעבודה כשהאינטרנט היה מתנתק נונסטופ (כי התשתית שלהם חרא) והשירות שלהם נראה לי רק עשה יותר נזק מתועלת ובכלל לא הצליח לפתור את הבעיה (עד שפשוט עברנו להוט..) יעמדו לך האוזניים. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Milford Cubicle

כל הדברים שכתבת לגבי השירות / ניתוקים וכו' הם או לא רלוונטים ולא נכונים (למשל, אתה יכול להתנתק מכל שירות תקשורת היום בישראל תוך 10 שניות ובלי אפילו להתקשר אליהם) או שהם רלוונטים לכל החברות באותה מידה.

אם אתה מדבר על אתר "נתק" אז אוקיי, מסכים. מה לגבי השירות שאתה צריך להמתין שעתיים בטלפון? למה זה לא רלוונטי? יש חוק שאוסר עליהם לעשות את זה, אבל זה לצערי לא מפריע להם.

ציטוט של Milford Cubicle

אגב, אם אני אספר לך את חווית השירות שהיתה לי מבזק במשרד בעבודה כשהאינטרנט היה מתנתק נונסטופ (כי התשתית שלהם חרא) והשירות שלהם נראה לי רק עשה יותר נזק מתועלת ובכלל לא הצליח לפתור את הבעיה (עד שפשוט עברנו להוט..) יעמדו לך האוזניים. 

וכן שלא תחשוב שאני מעריץ גדול של , רחוק מכך. גם הם חלאות. אבל אחרי מה שחוויתי עם הוט אני פשוט אעדיף את .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...