תשתית אינטרנט 200 מגה (5 העלאה) בהוט, במבצע 65 ש"ח - עמוד 8 - מבצעים והנחות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תשתית אינטרנט 200 מגה (5 העלאה) בהוט, במבצע 65 ש"ח


Milford Cubicle

Recommended Posts

הבעיה עם הבאנדלים האלה, כולל כמובן "השוק הסיטונאי", היא שאי אפשר לעבור ספקית בלי להתנתק גם מהתשתית ואז להתחיל להתחבר שוב. אולי במקרה הזה זה יהיה פחות מסובך כי מדבור באותה חברה, אבל באופן אישי אני רואה בבאנדל חסרון לטווח הארוך ומעדיף לשמור על התשתית והספק בנפרד גם אם זה עולה קצת יותר (דגש על הקצת, עניין של לא יותר מ-5 עד 10 ש"ח בחודש).
מניסיוני, כל עוד אין תקלה פיזית בתשתית מקורן של רוב הבעיות הוא בספקיות: משחקי QoS, לאחרונה NAT כפול בחלקן וכיוצא בזה, והיכולת לעבור תוך דקות לספקית אחרת לשם ניסיון או בכלל מבלי להידרש לטקסי ניתוק וחיבור מחדש ברמת התשתית היא חשובה.

 

ציטוט

נראה שהוט החליטו לנצל את היתרון היחסי שלהם מול בזק שאינם יכולים לספק 200 מגה ולחסל את התחרות כל עוד אין סיבים באופק. 



זה בהחלט מפתה מאוד למי ששוקל את "השוק הסיטונאי" או משלם יותר מסדר גודל של 70 ש"ח על התשתית בנפרד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 113
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לא טענתי שהוט והוטנט זה שוק סיטונאי. אמרתי שמי ששוקל מעבר לשוק הסיטונאי, שבו ממילא מקבלים באנדל דרך הספקית, כדאי לו לשקול ברצינות את המבצע הזה דרך הוטנט וכנ"ל מי שמשלם על התשתית בבזק (טכנית גם בהוט, אבל מעשית זה בעיקר רלוונטי ללקוחות בזק) יותר מסדר גודל של 70 ש"ח בחודש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nachum37

נראה שהוט החליטו לנצל את היתרון היחסי שלהם מול בזק שאינם יכולים לספק 200 מגה ולחסל את התחרות כל עוד אין סיבים באופק. 

כנראה שצדקתי: 

בזק תשדרג את קצב הגלישה ל-250 מגה

 

בזק המנוולים במקום לספק סיבים החליטו לשדרג את המערכת הקיימת ולמרוח עוד קצת מול . ברור שכמו שכמעט אף אחד לא מקבל אצלם 100Mb, כך גם עכשיו אף אחד לא יקבל 250. העיקר שהם יוכלו למכור 250 והוט 200

 

תכלס מה התוכנית העסקית של ליום בוא הסיבים? לאלו שגם ככה לא מבינים למה צריך העלאה גבוהה והחבילה הכי נמוכה של הסיבים, 200 מגה, היא אופציה עבורם, תהיה אלטרנטיבה אם היא תהיה בזול. אבל זו לא תוכנית לאורך זמן. מה הם יעשו אם חברות הסיבים ישנו את החבילות ויציעו מינימום 300/50 באותו מחיר או טיפה יותר זול מהוט 200/5?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

הדברים הבאים הם בגדר שמועה כי לי אישית אין שום ראייה לכאן או לכאן מלבד שיחה עם אדם שעליו אני סומך ולכן יש לקחת הכל במשנה זהירות, אבל לפי מקורות יודעי דבר (מישהו מהצד הטכני של בזק) מדובר בישראבלוף טיפוסי.

ראשית, כרגע הפרויקט הזה מוגדר "פיילוט". יוחלפו מתגים רק במספר מצומצם של מרכזיות.

שנית, רוב המינויים של לא יוכלו לקבל את המהירות הזאת (כפי שנחום ציין). ההערכה היא כי מי שמקבל היום 30-40 מגה (רוב לקוחות בזק) יוכל לקבל בין 55-70 אם המתג במרכזיה שאליו המשתמש מחובר ישודרג.

יש עוד כמה סוגיות טכניות שמשמעותן היא שהכרזות לחוד ומציאות לחוד עבור רוב מינויי .

 

או במילים אחרות: מדובר בהכרזה למשקיעים יותר מאשר באיזו בשורה טכנולוגית או שירותית - אבל ימים יגידו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיי מצחיקים כל הסייגים שלך... מדובר בדברים שכל המדינה יודעת כבר שנים.

כולם יודעים שבזק לא מסוגלת להציע יותר מ-40 מגה ב-90 אחוז מהמדינה.. מה שמצחיק זה שהלקוחות שלה בכלל לא מבינים שהם נדפקים. הם חושבים שזה "עד 100 מגה" ושככה העולם עובד... הם לא מבינים שבהוט הם יקבלו 100 על השעון ואפילו 105...

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסייגים שלי הם לגבי ההכרזה על אותה "טכנולוגיה החדשה" שתאפשר לספק מהירות של עד 250 מס"ש על תשתית ועל כך שאין מאחוריה שום בסיס טכני איתן ובטח לא בשורה.

 

אני גם חושב שאתה קצת מפריז באמירה "כל המדינה יודעת". זה בהחלט מידע שזמין ונגיש אם מישהו רק טורח לחפש אותו, אבל לא כולם חיים את עולם החומרה, הטכנולוגיה והאינטרט כמו חלק גדול ממשתמשי הפורום. כפי שאמרת בעצמך, בקרב הציבור הרחב יותר יש פחות מודעות באשר להבדלים בין הטכנולוגיות ומשמעותם בפועל מנקודת מבטו של הצרכן.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד לפני חצי שנה הייתי תמיד לקוח של . ניסיתי את בתקופת הלימודים וזה היה זוועה, אולי בגלל שגרתי בבניין עם הרבה אנשים והיה עומס בשעות מסויימות אין לי באמת מושג. אבל היה לי bias יחסית חריף נגד .
לפני חצי שנה החלטתי לנסות שוב את + הוטנט בגלל המהירות והמחיר של הבאנדל שדי קרץ לי לעומת מה שהיה בזמנו לבזק להציע. אין לי שום תלונה על האינטרנט ואני מקבל את כל המהירות רוב הזמן ואתמול שידרגתי ל 200/5 בתוספת של 5 שקלים על המחיר המקורי של הבאנדל. עשיתי בדיקת מהירות וקיבלתי 200/5 - סקסי.
אני חושב שכל אחת מהתשתיות יכולה להיות גרועה או טובה תלוי במיקום של הדירה. לא הייתי ממליץ לאף אחד להינעל על תשתית כזאת או אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...