תשתית אינטרנט 200 מגה (5 העלאה) בהוט, במבצע 65 ש"ח - עמוד 5 - מבצעים והנחות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תשתית אינטרנט 200 מגה (5 העלאה) בהוט, במבצע 65 ש"ח


Milford Cubicle

Recommended Posts

בקיצור, בהוט יודעים "לעשות עסקים" . אבל נחום שלא תצא לך הנשמה. אל תתרגש מזה ואל תחפש על מי לצאת, זה לא יעזור. חברות כאלה תמיד יחפשו את הדרכים לעשות עליך קופה, מי שחכם ימזער את ה"נזקים".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 113
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של Eyal-Style

המבצע הוא לא ללקוחות חדשים בלבד תקרא שוב .   אתה קיבלת, לטענתך, תשתית ב 65 שקלים . 

ואני אומר לך שאין דבר כזה כי המחיר הוא 69 שקלים . 

המחיר של 69 הוא לכולם ככולם .  ההיפך הגמור - אתה קיבלת מחיר זול יותר,  וזה דבר שלא הצעתי לשנייה .

זה ממש לא מה שאמרתי. אתה באמת מציע 69 לכולם בעוד שאפשר לקבל 65 שזה המחיר ללקוחות חדשים (אבל גם קיימים). אכן לא דרכך. 

 

ציטוט של Eyal-Style

לא דיברתי על איכות הספק, דיברתי על הבאנדל המוצע .

אין בעיה - אבל הצעת באנדל יקר יותר ופחות איכותי ממה שדובר עליו פה. מה הקטע? רק כדי "לשלם לחברה אחת"? הטריקים הללו עובדים על זקנים בדרך כלל.

 

ציטוט של Eyal-Style

רציתי לעזור לחברי הפורום להתחבר בקלות וליידע שהמבצע נגמר בחמישי הקרוב . 

טוב לדעת, תודה. 

 

ציטוט של Eyal-Style

אגב אני רואה באמת שבאתר ללקוחות חדשים המבצע שאתה מציע ב 90 שח במקום 94 לקיימים


די לנסות לתפוס על הקטנות אני מכיר את המערכת כמו את כף היד שלי .

אני לא עובד באתר אני עובד במשרד,  אז הנה אני תופס אותך על הניואנס הקטן,  כשאתה מקבל שירות  כמו בכל מקום יש עלויות על "משאבים" שהחברה משקיעה. 
כשתלך לקנות כרטיס בקולנוע או באינטרנט אתה תראה מחירים שונים.

לא באתי לתפוס אותך על קטנות, וגם לא לומר שהמבצע שאתה מציע קיים בזול יותר באתר. אלא שהמבצע אותו אתה מציע לקיימים קיים לחדשים באתר, והתמחור באמת מסתדר. 

 

אתה צריך להבין שמי שמצא את דרכו לפורום בדרך כלל יודע לגלוש באינטרנט, ולהציע באנדל יקר וגרוע בשרשור שמדברים על חבילה טובה וזולה יותר יגרור תגובות כעוסות. לא התכוונתי להתקיף אותך. 

 

ציטוט של Eyal-Style

תמיד תוכל לפנות למתחרה לקבל עד 100 מגה לשלם 117 שקלים בדיוק על תשתית וספק. 
תקבל מהירות גלישה שתתורגם  כאחוזים מתוך 100  בהתאם למרחקך מהמרכזיה .

צודק 1+

כרגע מבין התשתיות שאינן סיבים בדרך כלל עדיפה. 

 

אגב, אמנם במצב התחרות בשוק התשתית אשמה בעיכוב הסיבים ושאר טריקים, אבל גם לא טורחת להתחרות. פטריק דרהי אמר שאלטיס לא תפרוס סיבים בישראל, כך שהוט מותירה אותנו שוב לחסדי דואופול של IBC - חברת החשמל ובזק כשיבוא לה (פרטנר בינתיים). גם בשוק הספקיות עושה את הטריקים שלה, כגון תמחור שימוש בתשתית זול יותר בקניה ישירה מאשר היא נותנת לספקיות שאינן הוטנט, ולמשל המבצע הנוכחי של תשתית 65.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי לקוח של בעבר ובלשון המעטה, לא הייתי מרוצה מהשירות.

בעקבות המבצע וההמלצה כאן, השתכנעתי לתת להם הזדמנות נוספת (בכל זאת עברו מס' שנים מאז שהייתי לקוח שלהם) והצטרפתי למבצע.

נחשו מה?

כאשר המתקין הגיע לדירה, חיפש את כל התירוצים ע"מ לא להתקין את התשתית (כנראה יותר מדיי עבודה לשעות אחה"צ).

הייתה תשתית קיימת שמגיעה מהגג אך המתקין לא הביא סולם כדי שיוכל לעלות על הגג בטענה שהלווה לחבר (....).

 

ניסיתי לפנות לשירות לקוחות, לא נראה שהם מעוניינים בלקוחות חדשים, לא ניסו אפילו למצוא פתרון.

בקיצור, מבזה.

נשארתי עם בב"ל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נשמע מדבריך שהתשתית לא מגיעה מהגג אלא עדיין בגג. למה אתה חושב שהוט אמורים לכסות לך הוצאה של טכנאי להביא נקודה מהגג? ועוד לגמרי בחינם (בבזק ההתקנה בתשלום למיטב ידיעתי)

המתקין אמור לשלוף כבל מהקיר בדירה, לוודא שיש אות בעוצמה מספקת, לכל היותר להתקין שקע ולחבר הוטבוקס. לא לעלות על הגג

 

צרכן ישראלי טיפוסי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוט מתעסקים גם עם התשתית עצמה, להביא אותה מהרחוב לבית, אבל זאת מחלקה אחרת (מחלקת תשתיות) ולא הטכנאי שבא להתקין את המודם וכו' - הוא צריך להגיע לבית עם תשתית שכבר קיימת. 

אם אין לך תשתית מוכנה בבית, אתה צריך לדבר עם שיביאו טכנאי תשתית כדי שיחבר לך את הבית לתשתית שלהם.

לא הבנתי כלכך את הסיפור עם הגג... למה שתהיה תשתית בגג?

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nachum37

נשמע מדבריך שהתשתית לא מגיעה מהגג אלא עדיין בגג. למה אתה חושב שהוט אמורים לכסות לך הוצאה של טכנאי רשתות להביא נקודה מהגג? ועוד לגמרי בחינם (בבזק ההתקנה בתשלום למיטב ידיעתי)

המתקין אמור לשלוף כבל מהקיר בדירה, לוודא שיש אות בעוצמה מספקת, לכל היותר להתקין שקע ולחבר הוטבוקס. לא לעלות על הגג

 

צרכן ישראלי טיפוסי

 

צרכן ישראלי טיפוסי?

לפני שאתה מגבב שטויות על בסיס שלא נכתב על ידי, תחשוב. כי עד כה, לא הרשמת אותי מספיק ממנת המשכל שלך.

כתבתי שאני מחפש התקנה בחינם? קראת את זה בתגובה שלי? כי עברתי עליה שוב, לא מצויין שום דבר בעניין.

 

ישנה תשתית בגג (אפילו הכנה בבית), אני נמצא בקומה האחרונה כך שלא מדובר בהליך מסובך יתר על המידה ומבחינת המתקין - "אם היה סולם, הייתי תופר לך צ'יק צ'ק".

וכפי שציינתי בהודעה הקודמת, המתקין רצה לעלות על הגג אבל נזכר שהלווה את הסולם לחבר.

עם כל הכבוד, לא מעניין אותי מה אמורים או לא אמורים לכסות, אני מוכן לשלם אם צריך בהנחה והם יודעים לעשות את אותה העבודה או שיש להם צוות אחר שמטפל בזה או לחילופין,

הרי הם המומחים, שיתנו פתרון ושיגידו מה צריך לעשות ומה השלב הבא (אם ישנו Issue כלשהו) ואני אטפל בזה משם אבל ה-Issue היה הסולם.

אפילו הטכנאי ביקש שאזמין אותו עוד פעם ולהשאיר הודעה במוקד שיש להביא סולם כדי שלא ישכח.

 

Milford,

כשדיברתי עם המוקד, היא ראתה במערכת שישנה תשתית ויצא שהטכנאי שהגיע, מתעסק גם בתשתיות.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תתלהם. הסברתי את עצמי, התקנה של הוט חינם לעומת . מנת המשכל שלי עומדת לבחינה על ידי הבנת הנקרא מינימלית. 

 

יפה שרצית לשלם, ויפה שלמתקין הזה יש סולם בדרך כלל והוא גם טכנאי תשתית. בסופו של דבר הזמנת מתקין ורצית שהוא יבצע עבודת תשתית על הגג, והתאכזבת מאוד כשהוא לא יכל כפי שתיארת בהודעה הראשונה שלך: 

ציטוט של MisterL

כאשר המתקין הגיע לדירה, חיפש את כל התירוצים ע"מ לא להתקין את התשתית (כנראה יותר מדיי עבודה לשעות אחה"צ).

הייתה תשתית קיימת שמגיעה מהגג אך המתקין לא הביא סולם כדי שיוכל לעלות על הגג בטענה שהלווה לחבר (....).

 

ניסיתי לפנות לשירות לקוחות, לא נראה שהם מעוניינים בלקוחות חדשים, לא ניסו אפילו למצוא פתרון.

בקיצור, מבזה.

 

שרשור זה מדבר על חבילה טובה בהוט ואתה בא לכתוב שמתקין לא ביצע לך עבודת תשתית על המקום ולכן הם גרועים? 

 

...

 

בקשר למוקד לא ברור מה הכוונה לא ניסו למצוא פתרון. אמרת שיש תשתית בגג והטכנאי אמר להזמין אותו שוב עם סולם והם לא רוצים? ביקשת התקנת תשתית והם לא רוצים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

לא נראה כאילו הסברת את עצמך, שפטת ככלל - "צרכן ישראלי טיפוסי".

וזו לא התלהמות אלא הבנת הנקרא מינימלית - אתה אמרת.

 

בכ"א,

כשדיברתי תחילה עם השירות לקוחות, בדקתי שישנה תשתית ונאמר לי שהטכנאי שיגיע אליי - עיסוקו גם בתשתיות.

 

ציטוט

שרשור זה מדבר על חבילה טובה בהוט ואתה בא לכתוב שמתקין לא ביצע לך עבודת תשתית על המקום ולכן הם גרועים? 

 

כן, כי בעקבות השרשור פניתי אליהם.

רציתי לשתף.

אני לא חושב שיש "חוק" הקובע שאיני יכול לעשות זאת.

שאחרים יקראו ויהיו מודעים.

 

ציטוט

בקשר למוקד לא ברור מה הכוונה לא ניסו למצוא פתרון. אמרת שיש תשתית בגג והטכנאי אמר להזמין אותו שוב עם סולם והם לא רוצים? ביקשת התקנת תשתית והם לא רוצים?

 

אמרתי שישנה תשתית בגג ומסרתי את בקשת הטכנאי, אמרו שדיברו עם טכנאי אחר ושלא ניתן לעשות כלום. (...)

שאלתי האם ניתן לבצע בתשלום, מסרו שכן ושיחזרו אליי (לא חזרו אליי).

מאז פניתי פעמיים נוספות וטרם חזרו אליי.

 

על פניו, כבר לא רלוונטי עבורי.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום חברים,

 

כמובטח על ידי לפני מספר שבועות בשרשור זה (מי שרוצה שיעיין אחורה), ציינתי שחזרתי לעבוד עם חברת לאחר שהתנתקנו

מהם בשעתו לפני כשנתיים. אך הפעם חזרנו רק לצרכי במבצע 200 מגה ב- 69 ש"ח, והכל מתוך תקווה, שחברת הוט

השתפרה בכל הנוגע לשירות לקוחות לאחר התדמית הקשה שנוצרה לה בשוק, ולאחר הנטישה ההמונית של לקוחות הטלויזיה

שלה. תקווה על כך שזו הפיקה לקחים מהתנהלותה בעבר ושיפרה דרכיה, כמו גם האמונה, שמה כבר יכול להשתבש הפעם בכל

הנוגע לחיובים ?

 

הרי אם אז היה מדובר בטריפל שהחיוב עבורו מורכב ומסובך יותר, ובשל כך נותן כר ל- "טעויות" כאלו ואחרות שמצריכות את הלקוח

להתברבר מול (לגבי דין ודברים מה היה ולמה חייבו כך או אחרת), הרי שהאמונה היא שב- 69 שח **מחיר פיקס**, כלום אינו

יכול להשתבש וכי כל הפינות האפשריות צומצמו עד למינימום כזה, שאיכשהו ההתנהלות מול תהיה הפעם בסדר, כך שגם אם

ירצו הם מאד, לא יכולו יותר לשחק משחקים.

 

אוי כמה שכואבת היא התפכחות.

 

עקרי הספור, שבו תקשיבו זה לא יאמן.  

מקביל הדבר לכתיבת מילה אחת בעברית, עם 3 אותיות, ולמרות זאת להצליח ולבצע 3 שגיאות כתיב.

 

אז התחברנו ב- 20 לפברואר (לערך) למבצע 69 ש"ח ל- 200 מגה. 

בתחילת מרץ אני מקבל מידע מהם שיש בעיה והחיוב לא עובר בכרטיס האשראי בהוראת קבע.

 

נו טוב, אז אני עם הפקידה מנסים לסדר - מזינים שוב את הפרטים במערכת אצלם (מה שנקרא הוראת הקבע) וכדי לסגור את

החוב הקטן בגין הימים 20-28 לפברואר, היא מחייבת אותי בכרטיס אשראי על 20 (ומשהו) שקלים בחיוב בדיד, וזה עובר לה.

כאן חשבתי שהכל נגמר והמשכנו כרגיל.

 

אז אתמול בגלל תקלה שהיתה בראוטר בכלל, אני מגלה ביוזמתי (בעקבות תקליט המתנה על הקו שאומר לי) ששוב יש חוב.

מה לעזאזל קורה שם אני שואל את עצמי... ואם יש בעיה מדוע לא יצרו מולי קשר בטלפון...

 

אז חוץ מלהזמין שירות לראוטר, אני דוגם גם את מחלקת שירות הלקוחות להבין מה עכשיו.

אז מסתבר שיש לי חוב הפעם על 99 ש"ח. אני תמהה הכיצד אם החיוב הוא כולה 69 לחודש, אז איך יש חוב והפעם על 99 ש"ח ?מה עובר פה ?

 

מסבירים לי שהחוב הוא כזה:

אותם 20 ומשהו שקלים על חודש פברואר (שוב פעם?!)

עוד 69 עבור חודש מרץ,

ועוד 7 ומשהו שקלים עמלת טיפול בחיוב קנס איחור!   (לא יאמן).

 

פה אני מתחיל להרגיש מחדש את אותו צרוב עולה לי מלפני שנתיים וחצי עת התנקתנו מהם, והכל חוזר לי כהלום קרב,

מפנים בשנית מדוע ברחנו מהם אז. בדיוק אותו דבר.

 

עכשיו תקשיבו זה מתפתח:

הוט אינה מוכנה לקבל את העובדה שחויבנו בכסף בכרטיס אשראי בחיוב בדיד, שמופיע לי בחיוב של הויזה, והדבר אינו תועד

אצלם במערכת בכלל.  WTF ?!  איזה בית עסק מחייב כסף באשראי ואין לו תעוד על כך.

 

גם לא מוכנים הם להתקשר לויזה לברר (לטענת הנציגה של מוקד הגביה "אסור להם ליצור קשר מול חברות האשראי לצרכי

בירור ובכלל, וזאת לפי נהלי חברת הוט").   WTF פעם 2.

 

איך לעזאל רוצה חברה להתנהל עסקית ולברר אודות חיובים אם מול הסולק שזו חברת האשראי, הם לא מוכנים לדבר בכלל ?

 

אז שלחו אותי לויזה לברר מצידי מה קורה, כאשר אני כבר יודע שירד לי החיוב והוא מופיע בחיוב החודשי.

בכל אופן התקשרתי לויזה ללא הפתעות וכצפוי, בויזה הכל תקין ברישומים והכסף עבר ל- HOT.

 

בקשתי שיציידו אותי באסמכתה כתובה שהכסף הועבר להוט על מנת שבהוט יאמינו לטענתי שחויבתי כבר והכסף אצלם.

משום שהוט אינם מקשיבים לכלום ולא רוצים לראות את התדפיס ויזה שלי.

 

אז אני חוזר להוט, והבחורה ממחלקת הגבייה עושה הכל כדי לטעון שזה לא מעניין אותם, שהחיוב מויזה לא התקבל ויש סירוב,

ואינה מוכנה לעלות מול ויזה על הקו בכדי לאמת הדרוש. אני שואל אותה איך היא רוצה לברר את פשר התקלה אם ויזה היא

פרסונה מוקצת מבחינתם (מסורבים לשיחה), כמו גם כל מסמך כתוב מויזה שמעיד על התשלום ?

 

אחרי דין ודברים והתעקשות שלי לבסוף הסכימה לקבל ממני את הפקס עם הראיה מויזה... 

ואז, ורק אז כשראתה, נאותה להתחיל לבצע תחקיר במערכות הגביה אצלם.

לקחה את מלוא פרטי כרטיס האשראי ולבסוף אחרי דקות ארוכות מצאה, שהחיוב נרשם על לקוח אחר שלהם ולכן לא ראו

זאת על שמי.  WTF מס' 3.

 

ואז עשתה לי תחקיר מקיף לוודא, שהלקוח האחר שעליו החיוב נרשם, הוא לא במקרה קשור אלי, או שאני הסכמתי לשלם עבורו

כספים בויזה שלי. ואני שואל בלב - איך סכום מדויק על אגורות, שהוא עבור מכסת ימים ספציפית לחשבון שלי של סוף פברואר,

יכול בכלל להיות קשור לאדם אחר, שאינו עומד בשום צורה באותם סכומי חיוב מדויקים לפי ימים ואגורות בדידות.

היא עד כדי כך סתומה ?

 

שימו לב:

טעות תפעולית של הגביה אצלם בכלל, והם עשו לי את המוות רק כדי לגלות שהם בעצמם פישלו, ולא לפני שהתעקשתי דקות

ארוכות בטלפון לנסות להכניס קצת שכל בקודקודה של הפקידה שלהם .

 

כדי לתקן את הבעיה אצלם, במקום לסגור את זה במערכת היא ממשיכה להגדיל:

ביקשה שאני אבטל את החיוב בויזה. הסברתי לה שאני מבין דבר אחד או שניים בנושא, הדבר בלתי אפשרי היות והחיוב כבר ירד.

היא התעקשה "שניתן 3 חודשים אחורה לבטל" (אויש כמה שהיא טירונה ומדברת שטויות שזה מדהים).

 

העלאתי בקו השני את ויזה (שהיא לא מוכנה לדבר מולם ישירות כן - הנחיה מנהלתית אצלם בהוט לא פחות... הערכתי שהם

מפחדים שיוקלטו בויזה ויקבלו קנסות ותביעות יצוגיות על ימין ועל שמאל)

ואני מעביר את מה שהיא מהוט רוצה להעביר לבחורה מויזה, ואת התשובה בחזרה.

 

בשלב מסוים מחבר את שתי השפורפרות אחת מול השניה בהצלב כך שהן מתחילות לדבר במישרין זו מול זו,

והנציגה של שכחה "שאסור לה לדבר עם ויזה"....xD

 

הבחורה הטירונית מהוט לומדת במישרין מויזה, שאין דבר כזה ביטול של עסקה בצד של ויזה מול הלקוח, אלא הוט (בית העסק)

צריכה לבצע את הביטול, ורק היא (הוט) יכולה לכך.

כך למדה הפקידה של הוט שעור בהלכות גביית אשראי וחוקיות בנושא, משהו שלומדים ביום א' לתפקיד של עובדת במחלקת

הגבייה. אז מה היא עושה שם אם היא אינה יודעת את ה- basics אני שואל.

 

הכי מצחיק שהפקידה שמולי, מילא היתה עושה שמיניות באויר בלנסות ולתקן את הרושם, את ההתנהלות, להתנצל כלפי הלקוח

על הטעות והטרטור שגרמו לו, להודות במשהו, ששגו אולי ?  להראות פני כאלו הרוצים להחזיר בלקוח את האמון בהוט מחדש....

 

אך היא בשלב הזה אינה מבינה מאומה וממשיכה להתנהל, כאילו היא עובדת בגוף ממשלתי כמס הכנסה, שרצוי לא להתעסק

עימם משום שיש להם כח דרקוני מוקנה בחוק.

 

פה אמרתי לעצמי, טיפש יכול להיות פעם אחת, פעמיים זה כבר מוגזם.

 

אחרי שתמורת הכמה גרושים חסכון בחודש שהמעבר להוט היה אמור להקנות לי, ואחרי העלאת המהירות ל- 200 מגה (שזה נחמד

אך לא הכרחי עבורי), הגעתי למסקנה שהזמן היקר שבזבזתי (שוב פעם) על הסוגיה הזו שנקראת שרותי , והנה רק חודש

אחד בלבד עבר מאז התחברנו לשירות וכבר הספיקו הוט לעשות לי צורס שלא אשכח להרבה זמן. הגעתי למסקנה שאני עם בתי

עסק שמתנהלים כבריונים ומאפיונרים איני עובד יותר. יודעים מה, לא בית עסק בריון, בית עסק אדיוט. אין לי מילה אחרת.

לא אכפת לי מהו טיב השירות הטכני (אינטרנט) אם ההנהלות התפעולית הכספית והשירותית הם על הפנים בלשון המעטה.

 

עכשיו הבחורה מהוט בתהליך של ("לנסות") ולבצע ביטול על אותם 20 ומשהו שקלים, ולבצע חיוב מתוקן על החוב המדויק.

ואני שואל מה יש לנסות פה - אמורים ללחוץ כפתור ביטול חיוב וזה חוזר ללקוח. מאד מאד פשוט.

 

אך לי זה כבר הספיק, הזמנתי הבוקר מחדש את וקבלתי אפילו תנאים נחמדים וחודש חינם כלקוח חוזר.

מול לא זכורים לי בעיות בהתנהלות כספית, בטח לא דומה או קרובה. גם אם היה פעם משהו קטן הם מיד מתקנים ומתנצלים.

הם (יחסית) שירותיים ומשתדלים בטלפון לעשות עסקים ביושר ולהשיג לקוחות לטווח ארוך, וכנראה שלאיכות של שירות יש עלות

(עוד 20 ש"ח) ואני מוכן לשלם אותו, בטח לאור מה שעברתי הפעם והשעות הרבות שבזבזתי בנושא.

 

להוט אמרתי שלום ולא להתראות פעם שניה ברציפות. "הביקור החוזר" שלי אצלם הראה שכלום לא השתנה.

כנראה שאינני היחידי שסופג מהחברה הזו בעיות צרות טירחה ועצבים. מי שניכווה פעם שניה מאותו גורם, ניתן לומר שסגר גולל על

המותג הזה לעולם. זה רק עניין של זמן עד אשר יותר ויותר לקוחות יכוו ויכוו פעמיים כמוני, על מנת לרוקן את קבוצת אלו המוכנים

יהיו לעשות עימם עסקים (וכבר היום הקבוצה הזו אינה מרשימה בגודלה).

 

נקודות נוספות לתשומת לב אם האמור מעלה אינו הספיק:

עזות המצח לחייב קנס בגין "חוב" כאילו מדובר בלקוח שמתחמק מתשלום - אז יש להענישו.

מה הם מס הכנסה, רשות השידור ? עירייה ?

חוצפה שאין כדוגמתה הם לקחו לעצמם.

 

ושנית, מדוע כשהיו להם בעיות חיוב לא מיד גילו זאת וביוזמתם פנו אלי, או אל ויזה ?

להבין בשיחה משולשת מה קורה והיכן מקור הטעות.

רק אני הלקוח במקרה התקשרתי ביוזמתי ושמעתי בכלל תקליט בזמן המתנה המבשר שיש לי חוב.

ומה אם לא היתה תקלה לראוטר ולא הייתי מתקשר ?  מה אז ?

האם הם היו אוספים כמה חודשי אחור תשלום ברציפות, ואז פונים אלי עם מכתב משפטי מעורך דין מייצג על כך שיש לי חוב

ענק שתפח כבר למימדים גדולים, ולכן יש כפל קנסות הצמדות וריביות ?

 

איזו התנהלות עסקית אני שואל, ובאמת שאין לי תשובה.

אין לי מושג הכיצד חברות כאלו עדיין עובדות במשק ולא קרסו ונעלמו מזמן, כאחת הפרסות ההסטוריות של מדינת

 

חברה שמתנהלת כך במשק האמריקאי לדוגמה, מקבלת אחרי כמה מקרים חקירה של הרגולטור והרשויות שעוסקות בתחום.

הבעלים וההנהלה מגיעים עד כדי מאסר תרתי משמע - בגין הטעיית לקוחות בכוונה, ומרמה בהתנהלות חיוב לקוחות.

בארה"ב זו מוגדרת עברה חמורה במיוחד.

אין דבר כזה "אופס טעות... קורה", וזה עוד קורה בחברה כבדרך של שגרה התנהלותית כזו, כמו שזה קורה אצל הוט.

 

או שאתה בית עסק שיודע לבצע סליקה כנדרש, לפי חוקי נהול ספרים, ועובד מול הסולקים (חברות האשראי) כנדרש לשם

בירור תקלות חיוב כשנוצרות כאלו, או שאתה אינך רשאי לנהל ולגלגל עסק. חד וחלק.

 

אלו אחד החולאים של מדינתנו הצעירה וגם בהם יש לטפל.

 

מגולל בקצרה את הספור הנוכחי שלי (שלא הכל הועלה בו אלא עקרי הדברים), ומדהים איך מכזו התקשרות קצרת ימים עדיין

מצליח לצאת ספור לא קטן. טוב שנתקתי מהם מגע מהר.

עכשיו בטח מצפה לי ספור מהפטרה בלהתמודד מול הוט בסגירת "החוב" - רק כדי שלא לשמוע מהם עוד. 

וכנראה אאלץ לשלם עוד כמה שקלים מומצאים ומדומיינים פה ושם (יש לצערי נסיון), ולספוג טעויות חישוב והסתבכות

רק מלנסות ולתקן לי את החיוב. עד שאגיד "קחו כמה שרוצים, קחו כפול - רק צאו לי כבר מהחיים".

 

מועבר כתמרור אזהרה לכל אחד מאיתנו לבל יתפתה למחיר הזול,  יש לו מחיר נוראי שמתגלה אחר כך.

הבריאות והעצבים לבדם אינם שווים זאת, הכסף שיורד לבטלה בוודאי, והזמן שהלך לפח זה כבר הדובדבן שעל הקצפת.

ואני ?

אני כבר אכלתי מספיק עוגות

 

 

עריכה:

ממש ברגע זה הקודקוד שלי אשר שתפתיהו במה שאירע לי מול הוט על שיחת קפה של אחר צהרים במשרד,

מספר לי שעזבם לפני כשנה וחצי, וגם חזר אליהם לא מזמן.

מה שהוא מספר לי שהם מעוללים לו....   אין צורך לתאר - אתם כבר יכולים לתאר לבד.

זה שניים מתוך שניים... סטטיסטיקה "מרשימה" בהחלט. זה 100 אחוז הצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן לפעמים הם נוראיים. 

 

גם כעת בהתחברות למבצע החדש היתה לי סאגה קטנה איתם. 

 

היה לי באנדל הוטנט 100 מגה לפני כן, והמנוי הוקפא על ידי לפני כשלושה חודשים מסיבות כלשהן.

כשהחל המבצע והבנתי שהוא לא יימשך לנצח ביקשתי מהוט לעבור למבצע עבור התשתית (ובעצם להתנתק מהבאנדל) ולהמשיך את ההקפאה. בוצע. 

 

כעת כשרציתי להתחבר מחדש להוטנט אומרים לי שאני לא לקוח חדש אלא לקוח מחובר... הסתבר שהם גבו ממני בזמן ההקפאה. הסברתי שהמנוי היה מוקפא כל הזמן הזה והיא טענה שהייתי צריך להקפיא דרכם. 

 

אחרי חיפוש קצר במייל הבנתי מדוע לא טרחתי להביט באשראי - לא הגיעו חשבוניות מאז ההקפאה! ממילא חשבתי שמיד אחר ההקפאה הופסקו החיובים. הנציגה ענתה במבוכה שעקב שדרוג מערכות לא נשלחו חשבוניות בחודשים האחרונים... תבעתי החזר מלא וקיבלתי. לבקשתי כדי לקבל של לקוח חדש 4 חודשים חינם דרך האתר נותקתי מיידית ללא בעיה. 

 

עם כל זה, למרות שאני בדרך כלל מוכן לשלם מעט יותר עבור שרות  טוב יותר בסופו של דבר מה שקובע זה איכות המוצר*. אני מוכן לקחת אורך רוח ולעשות כמה שיחות טלפון להתמודדות עם נציגים וטעויות אנוש כדי לקבל מוצר טוב טכנית בהרבה, במחיר זול. דברים כאלו יכולים לקרות בכל חברה, גם בבזק. לא מאמין שהם היחידים עם שיטת מצליח. 

 

*לא מזמן התנתקתי מהפיילוט החדש של חצי שנה חינם בחברת הסלולר החדשה we4g למרות ששרות הלקוחות היה נפלא, עקב תקלת אי קבלת סמסים שאף אחד לא ידע לומר מתי תפתר. אחרי כמה שיחות עם נציגים נחמדים מאוד הבנתי שחברת צריכה גם מחלקת הנדסה חוץ משירות לקוחות וחזרתי ל 012 בתשלום. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nachum37

דברים כאלו יכולים לקרות בכל חברה, גם בבזק. לא מאמין שהם היחידים עם שיטת מצליח.

אני המון שנים בבזק. מאז האינטרנט המהיר אני רק איתם, אולי הפסקה קטנה שהייתי עם הוט ואז חזרתי אליהם. קרו תקלות עם , לא אגיד שלא, אבל כשדיברתי איתם והסברתי להם הם הבינו ותיקנו את הבעיות. אף פעם לא הגעתי עם לתאקל גדול או לאי הבנה שלא נפתרה. עם הייתי מעט זמן והמעט הזה הספיק לי כי אין שם עם מי לדבר. רמת השירות שלהם שואפת לאפס. הם נוכלים ורק מחפשים דרכים לסחוט כסף מאנשים בדרכים מסריחות, לעיתים חוקיות ולעיתים לא, אבל מה שבטוח, לא ישרים ולא אמינים עם הלקוחות שלהם. התחברות להוט זו התחלה של מלחמה בינך ובינם, כאשר אתה צריך להיזהר שלא סוחטים אותך והם ינסו לסחוט בכל הזדמנות שיש להם. ואם לא אותך, מזלך, לקוח אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...