מימוש אחריות לזיכרון RAM - עמוד 3 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מימוש אחריות לזיכרון RAM


nim901

Recommended Posts

ציטוט של Milford Cubicle

כל המשחקים האלה של מהירויות זיכרון ו-CLים.... זה כלכך חסר משמעות בעולם האמיתי.

אם מדובר על מעבדי אינטל - אני מסכים לחלוטין. אם מדובר על מעבדי ה Ryzen של אז המצד קצת שונה, במיוחד כאשר זה נוגע לתדר הזיכרון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של אור כהן

בגלל שההבדל בביצועים בין CL16 לCL10 הינו פעוט בעולם האמיתי, תיאורטית הפרש הביצועים לא יעלה על 10%, ואז החנות תעמוד ב"חוק" ותאפשר קבלת מוצר, שהוא אומנם לא בעל ערך זהה אבל בעד ביצועים דומים בהפרש של 10%.

איך זה אפשרי? איך אפשרי שלקוח ששילם פי 2 על זכרונות מיוחדים יקבל זכרונות פשוטים במקום רק בגלל ששהפרש בביצועים הוא פעוט?

אבל זה בדיוק מה שקורה בפועל.. החנות חייבת לספק מוצר בעל ביצועים דומים, ואם היא יכולה לעשות את זה באמצעות מוצר דומה שעולה פחות - לדעתי מבחינת החוק היבש היא עומדת בתנאים... (מהצד השני, אפשר להתווכח האם מדובר בכלל באותו מוצר)

 

כן, תמיד יש בקצה העליון מחירי פרימיום שדורשים להוסיף כסף רב עבור תוספת מעטה, ומעבר לתשלום עצמו אתה גם "מסתכן" בזה שאף אחד לא יתחשב בך בהמשך כשיבואו להעריך את התוספת הזאת ששילמת. זה נכון גם בשווקים אחרים, למשל במכוניות, שם יש מחיר מחירון וגם אם תוסיף הרבה מאוד כסף על כל מיני "אביזרים" - כשתבוא למכור את הרכב ביד שניה זה לא יעניין אף אחד, ואף אחד לא יוסיף לך על זה שקל.

 

ציטוט של smalul

אם מדובר על מעבדי אינטל - אני מסכים לחלוטין. אם מדובר על מעבדי ה Ryzen של AMD אז המצד קצת שונה, במיוחד כאשר זה נוגע לתדר הזיכרון.

גם ברייזן אין לזה יותר מדיי משמעות. נכון ששם יש הבדלים קצת יותר בולטים בגרפים, אבל שוב, בעולם האמיתי.....

במקרה יש לי באחד המחשבים מעבד 5, עם הזיכרון הכי זול שמצאתי. המחשב מבצע כל פעולה בצורה מופתית וחלקה לחלוטין (כמו כל מחשב מהשנים האחרונות...). האם מהיר יותר היה מביא לי ביצועים טובים יותר? אולי בגרפים, בפועל לא הייתי מרגיש שום הבדל.

אני אגלה לך בסוד שאני גם לא מרגיש שום הבדל בינו ובין ה-i7 3770 (דור 3!!!) שיש לי במחשב אחר.. ב"גרפים" ההבדלים ביניהם מפוצצים...

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

 

כמה שהנני שמח לראות מן הצד ועם התקדמות הזמן, את הצמיחה וההתקדמות של הפורום:

החוכמה והידע של הפורום שלנו כיום, נמצאת ברמה כזו, שמעפילה על רבים ממקורות האינטרנט.

 

לאחרונה חשים את ההכוונה של החברים **לצרוך עם הראש**, להבין את משוואת העלות-תועלת ולהתחשב בה,

להבין שפערים בשפיל העליון הם לעיתים זניחים ובלתי רלוונטיים, להיות מסוגלים להפריד בין "פערים על הנייר" (בנוצ'מטר)

לבין הפרקטיקה המעשית בשמוש היום יומי.

 

וכמה כסף זה חוסך לחברים ולמבקרים המזדמנים שקופצים לגיחה קצרה ? 

תחושתי הגסה שהאמור מוריד את "הבזבוז המיותר על רכישות לא נחוצות",  לפחות מרבע ממה שהיה אלמלי הידע המוזכר.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"למרות שזו פגיעה פיזית החליטו להחליף לך את הזיכרון"

אז למרות שהמוכר שם אנטיפת ברמות על עם אפס תודעת שירות, קיבלתי את זה https://ksp.co.il/?uin=22755&select=.1038..392..127..1957..787..786.

לא טרחתי לבקש CL9 - חבל על הזמן של כולם פה.

 

בכל מקרה, מבחינתי העיקר שהעיניין נפתר מבלי שהצטרכתי להלחם יותר מדי. וזה בגדול חיזק את מה שאני תמיד חשבתי - כל עוד אין צורך לממש אחריות אפשר להמשיך לקנות שם. אתם תעשו מה שאתם חושבים לנכון..

 

תודה רבה לכל העוזרים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

nim הרבה תודה על סגירת המעגל.

סה"כ קבלת מוצר בסדר גמור ושווה ערך.

 

אך השאלה היא איך תודעת השירות במקומות אחרים בארץ בהשוואה.

מנסיוני השירות בארץ נחשב לירוד ברמה רוחבית, לא משנה היכן, ונדיר להתקל בשירות ראוי.

 

גם בלקסוס ישראל שמעתי כבר דברים לא מדהימים מדי מלקוח שלהם (שהוא מכר שלי ובעלים שותף בחברת סייבר).

ואם זה קורה בלקסוס - מותג המתיימר לשירות הכי טוב שיש, אז דרשני.

 

כמובן שבלקסוס USA השירות הוא משהו אחר לחלוטין ממה שאנחנו מכירים או מדמיינים.

מכיר ספורים שידהימו אותנו - כמו למשל טיפול ברכב שכבר מזמן אינו באחריות, אך התקבל בחינם

בכדי להראות ללקוח שהם מתביישים שרכב שלהם בן 8 התקלקל, החברה לוקחת זאת על עצמה.

 

הלקוח בכלל אינו הבעלים הראשון של הרכב ורכש אותו משומש. הלקוח לא ציפה כלל לדבר שכזה, הוא הרי בא לשלם.

אמרו לו - "אנחנו מתביישים בתקלה שלא אמורה לקרות ברכב כזה ובגיל הזה ומתנצלים בפניך.

הרכב סודר ומקווים שהנך מרוצה ושתמשיך לתת בנו אמון".

 

אז החברה ספגה על עצמה נזק של 600 דולר, שמישהו ישמע....  אך קנתה את הלקוח כנראה for life, וגם הסיפור

נושא כנפיים ומגיע לאזני רבים אחרים באמצעות נפלאותיה של האינטרנט.

 

תראו לי מקרה אחד שראיתם כזה פה בארץ - לא משנה היכן.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא קראתי את כל הדיון אבל למען הדורות הבאים וכו׳

מהנסיון שלי עד היום, אחריות על זכרונות מיצרן מוכר היא פשוט מעולה,יצא לי לממש מול ו curical

אם הזכרון באמת לא תקין אחרי שמריצים בדיקה, נכנסים לאתר של היצרן, מחפשים איפה ואיך עושים תהליך rma 

לרוב אתה נרשם , מזין את הסיריאל של הזכרון, מקבל מהם אישור  כתובת והנחיות איך לשלוח(באופציה הכי זולה בדואר רשום)

אחרי שמגיע הם בודקים אצלהם ושולחים לך חזרה בשילוח מהיר dhl\ups על חשבונם סטיקים חדשים.

הסטיקים של קרוסאיר היו בני 7 כשמימשתי עליהם את האחריות,שליחה לארה״ב עלתה משהו כמו 25 שקל

 

הרבה יותר מהיר ופשוט מאשר להתעסק עם החנויות בארץ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...