askme פורסם 2018 בפברואר 20 Share פורסם 2018 בפברואר 20 נכון. אם יציעו cl11 ופיצוי שיהיה מקובל עליך ( פותח הדיון ), כדאי להסכים. מה שכתבתי בהתחלה, זה "בינינו". אם לא יסתדר, אז לא נורא. גם 11 בסדר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
smalul פורסם 2018 בפברואר 20 Share פורסם 2018 בפברואר 20 א. אני גם מסכים שכדאי להתעקש על זיכרון שזהה לזיכרון שמסרת ל"תיקון". ב. ב KSP הערכה היחידה של זיכרון DDR3 בתצורה של 2X8GB בתדר של 1600MHz עם תיזמון CL9 היא גם ערכת הזיכרון הזולה ביותר שהם מוכרים, אז סביר להניח שלא תהיה בעיה לקבל ערכה כזו (בהנחה כמובן שיוחלט שיש צורך להחליף את הזיכרון). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nim901 פורסם 2018 בפברואר 20 מחבר Share פורסם 2018 בפברואר 20 אוקי, תודה לכם. אני מניח שאחכה לקבל עידכון מהם ואז כולנו ניהיה חכמים יותר. מבטיח לעדכן קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nim901 פורסם 2018 בפברואר 26 מחבר Share פורסם 2018 בפברואר 26 עדכון חם מהתנור - קיבלתי בחזרה סט אחד של שני הסטיקים (אפילו לא טרח לחפש לי משהו שאני אוכל לשים אותם בו, הביא לי שקית רגילה), שאני חושב שהם תקינים, אבל אעשה עוד בדיקה בבית לוודא. לגבי הסט השני, כרגע הטענה היא לנזק פיזי מצידי. אפילו לא טרחתי לשאול מה בנוגע לעובדה שהם נכשלים ב memtest כי אני יודע שיבטלו את הטענה הזו בגלל הנזק הפיזי. קצת מאוכזב, אבל עוד נותן להם את האפשרות לצאת צדיקים. לשימוש עצמי (או אם מישהו מהם קורא את זה), כמה תקלות מרחבי העולם: http://forum.corsair.com/v3/showthread.php?t=96885 https://forums.overclockers.co.uk/threads/heat-spreader-fallen-off-corsair-vengeance.18291888/ http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?271270-I-am-OFFICALLY-DONE-WITH-CORSAIR-MEMORY-AND-THEIR-PRODUCTS http://www.overclock.net/forum/18051-memory/1346240-can-i-glue-back-my-heatsinks-my-corsair-vengeance-paper-glue.html קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
askme פורסם 2018 בפברואר 26 Share פורסם 2018 בפברואר 26 מאכזב. נקווה לטוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TECH AMATEUR פורסם 2018 בפברואר 26 Share פורסם 2018 בפברואר 26 לפני שבועיים רכשתי ביד2 זיכרונות דגם G.SKILL Value 4X8GB DDR4 2400MHZ ב600 ש"ח עשיתי אוברקלוק ל3200MHZ אבל עם תדר גבוה של 1.6V, אחד הזיכרונות פשוט נשרף, לקחתי את סטיק לKSP מאיפה שנרכש אמרתי להם שאחד מהזיכרונות הפסיק לפעול... מבלי אפילו לשאול אותי על קבלה או תעודה אחריות עשו סריקה לIMEI במקרה היה טכנאי בסניף עשה בדיקה אחרי חמש דקות פשוט נתנו לי ערכה חדשה 4X8GB אבל ביקשו ממני להחזיר את שאר הזיכרונות שעובדים כנראה לא מחליפים סטיק אחד... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
djelectric פורסם 2018 בפברואר 26 Share פורסם 2018 בפברואר 26 ^זו כבר טיפשות של החנות, וסלח לי. אתה פימפמת פאקינג 1.6 וולט לסטיק זיכרון של 1.2 וולט, זו הפרה By the book של אחריות המוצר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nim901 פורסם 2018 בפברואר 26 מחבר Share פורסם 2018 בפברואר 26 במבט לאחור, אני מניח שאם הייתי אומר שהם נכשלים ב MEMTEST אז אולי היו פחות בעיות, מאשר הקטע של ההיטסינק מיותר לציין שאני לא עשיתי OC. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TECH AMATEUR פורסם 2018 בפברואר 26 Share פורסם 2018 בפברואר 26 ציטוט של djelectric ^זו כבר טיפשות של החנות, וסלח לי. אתה פימפמת פאקינג 1.6 וולט לסטיק זיכרון של 1.2 וולט, זו הפרה By the book של אחריות המוצר. אין דרך להוכיח אלא אם אתה טיפשי בכדי להתוודות או אם אתה לוקח את כל המחשב עם הגדרות האוברקלוק בBios... תקפוץ לדקה 3:30... כנראה "המומחים" באתר HWZONE חכמים מזמן הפסקתי לבקר באתר... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2018 בפברואר 26 Share פורסם 2018 בפברואר 26 ציטוט של TECH AMATEUR אין דרך להוכיח אלא אם אתה טיפשי בכדי להתוודות ציטוט של TECH AMATEUR לפני שבועיים רכשתי ביד2 זיכרונות דגם G.SKILL Value 4X8GB DDR4 2400MHZ ב600 ש"ח עשיתי אוברקלוק ל3200MHZ אבל עם תדר גבוה של 1.6V, אחד הזיכרונות פשוט נשרף, לקחתי את סטיק לKSP מאיפה שנרכש אמרתי להם שאחד מהזיכרונות הפסיק לפעול... ציטוט כנראה "המומחים" באתר HWZONE חכמים בינתיים אנחנו רואים מי פה החכם הגדול.... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TECH AMATEUR פורסם 2018 בפברואר 26 Share פורסם 2018 בפברואר 26 FAKE NEWS קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nec_000 פורסם 2018 בפברואר 26 Share פורסם 2018 בפברואר 26 ציטוט של nim901 עדכון חם מהתנור - קיבלתי בחזרה סט אחד של שני הסטיקים (אפילו לא טרח לחפש לי משהו שאני אוכל לשים אותם בו, הביא לי שקית רגילה), שאני חושב שהם תקינים, אבל אעשה עוד בדיקה בבית לוודא. לגבי הסט השני, כרגע הטענה היא לנזק פיזי מצידי. אפילו לא טרחתי לשאול מה בנוגע לעובדה שהם נכשלים ב memtest כי אני יודע שיבטלו את הטענה הזו בגלל הנזק הפיזי. קצת מאוכזב, אבל עוד נותן להם את האפשרות לצאת צדיקים. לשימוש עצמי (או אם מישהו מהם קורא את זה), כמה תקלות מרחבי העולם: http://forum.corsair.com/v3/showthread.php?t=96885 https://forums.overclockers.co.uk/threads/heat-spreader-fallen-off-corsair-vengeance.18291888/ http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?271270-I-am-OFFICALLY-DONE-WITH-CORSAIR-MEMORY-AND-THEIR-PRODUCTS http://www.overclock.net/forum/18051-memory/1346240-can-i-glue-back-my-heatsinks-my-corsair-vengeance-paper-glue.html עצתי, א. אמור להם שלא בוצע שום נזק עצמי למוצר, הרכיב התפרק לבד ושלח אותם ללינקים לעיל שיראו כי מדובר בתופעה מוכרת לדגם זכרון המדובר. אני במקומך הייתי מוסיף שהפעם האחרונה שמישהו רמז שאני שקרן זה נגמר לא טוב מבחינתו בבית משפט ומוטב שלא יבדקו אותי בשיטת המצליח. ב. ספר להם שבאתר hwzone מתבצע מעקב אחר דרך טיפולם בשירות הנדון, אשר מועבר לאלפי קוראים שיתרשמו הם מאיכות ורמת השירות המוקנית לך. שלח להם לינק לשרשור זה. **הנני מוכן להפיץ את המידע שכאן גם ל- 16 אלף העובדים בארגון שלי, שיקבלו העתק ממנה. ג. רמוז להם שאם גם זה אינו מספיק, טירחה של שעתיים מצידך להגשת תביעה לבית משפט לתביעות קטנות, תגרור אותם לבצע את השירות כך או אחרת, רק חבל שבדרך היקרה והקשה יותר מבחינתם. ד. רמוז להם שאם מדובר בחברה שרואה עצמה רצינית ואיכותית המודעת לתחרות בימים אלו, מוטב לה לטפל באירוע בדרך אינטיליגנטית. אם יש שם שכל למנהל שיקבל את החומרים ממך, הוא אמור להבין שמוטב לו לתת לך עתה שירות כשהדבר עוד זול מבחינתו, מאשר הנזק הכולל המתואר מעלה אשר יעלה לו עשרות מונים. אני כמנהל הייתי סוגר את זה מהר ובשקט מולך. למעשה עוד בפניה הראשונה. שווה לעיתים להפסיד כמה גרושים, אך לשמר מוניטין ואותך כלקוח לעתיד. על חברה לדעת להבדיל מתי לקוח מנסה להונות אותה בזדון, ומתי מדובר בלקוח אמין. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2018 בפברואר 26 Share פורסם 2018 בפברואר 26 ציטוט של nim901 אני רואה שיש רק דגם אחד עם CL9 במלאי. האם שווה להתעקש על CL9 או שאפשר לקחת דגם אחר? מה אתם ממליצים משם? בלי קשר לנושא הצרכני (האם להתעקש על מה שמגיע לך), נטו מהצד הטכני - לדעתי אין שום טעם להתעקש על זה. כל המשחקים האלה של מהירויות זיכרון ו-CLים.... זה כלכך חסר משמעות בעולם האמיתי. זה רלוונטי רק למבחנים סטטיים, שאין להם שום משמעות בעולם האמיתי. בזיכרונות העצה שלי היא לקנות את הדגם הכי זול שיש, אם יש משהו מהיר יותר בתוספת מצחיקה (נניח 20 שקל?) אז יאללה שיהיה, להרגשה הטובה. אם צריך כבר להשקיע יותר, פשוט חבל על הכסף. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אור כהן פורסם 2018 בפברואר 26 Share פורסם 2018 בפברואר 26 ציטוט של Milford Cubicle בלי קשר לנושא הצרכני (האם להתעקש על מה שמגיע לך), נטו מהצד הטכני - לדעתי אין שום טעם להתעקש על זה. כל המשחקים האלה של מהירויות זיכרון ו-CLים.... זה כלכך חסר משמעות בעולם האמיתי. זה רלוונטי רק למבחנים סטטיים, שאין להם שום משמעות בעולם האמיתי. בזיכרונות העצה שלי היא לקנות את הדגם הכי זול שיש, אם יש משהו מהיר יותר בתוספת מצחיקה (נניח 20 שקל?) אז יאללה שיהיה, להרגשה הטובה. אם צריך כבר להשקיע יותר, פשוט חבל על הכסף. אין שום בעיה עם זה (הצד הטכני) אבל הצד הצרכני זועק. נגיד ולקוח לא הקשיב לעצתך וקנה זכרונות סופר יקרים 2400MHZ CL10 (קיים במציאות). אז יש תקלה שמכוסה באחריות, אבל מה לעשות, אין לחנות במלאי את הזכרונות המיוחדים האלה. החנות מציעה לחלופין זכרונות זולים משמעותית בעלי מהירות זהה 2400MHZ אך תזמונים CL16. בגלל שההבדל בביצועים בין CL16 לCL10 הינו פעוט בעולם האמיתי, תיאורטית הפרש הביצועים לא יעלה על 10%, ואז החנות תעמוד ב"חוק" ותאפשר קבלת מוצר, שהוא אומנם לא בעל ערך זהה אבל בעד ביצועים דומים בהפרש של 10%. איך זה אפשרי? איך אפשרי שלקוח ששילם פי 2 על זכרונות מיוחדים יקבל זכרונות פשוטים במקום רק בגלל ששהפרש בביצועים הוא פעוט? לדעתי, אין זה יהיה נכון לוותר על נושא זה (במיוחד שהזכרונות החלופיים קיימים במלאי, ובמקרה הכי גרוע ניתן להזמינם ישירות מהיבואן/היצרן בחו"ל) אחרת - שיגבו אותו מחיר על זכרונות סופר מהירים. הרי מה ההבדל גם ככה בעולם האמיתי? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
askme פורסם 2018 בפברואר 27 Share פורסם 2018 בפברואר 27 המממ מה שמילפורד אומר, ובצדק, שבמקרה המתואר, עדיף להיות חכם מאשר צודק. זה זועק מבחינה צרכנית וכו' וכו', והמנהל טועה ועדיף לו וכו' וכו', אבל בתכל'ס, פותח הדיון צריך זכרונות. אז אם הברירה היא בין לא לקבל לבין לקבל מוצר פחות "נוצץ", לדעתי עדיפה האפשרות השניה. את המלחמות שיעשו אלה שזה עושה להם את זה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.