מימוש אחריות לזיכרון RAM - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מימוש אחריות לזיכרון RAM


nim901

Recommended Posts

שלום,

לאחרונה ניקיתי את המחשב ושמתי לב שההיטסינק של הזיכרונות שלי מתחיל להתפרק (קורה ב3 מתוך ה4 סטיקים) - ראו תמונה.

כמו כן, הרצתי memtest והוא דיווח על 7 שגיאות - אני כעת מנסה לברר מאיזה סטיק בידיוק מגיעה הבעיה (יש לי 16X4).

 

השאלה שלי היא כזו - על הזכרונות יש "אחריות לכל החיים" אבל אני לא יודע אם היא מכסה את המקרה של ההיטסינק, והאם מספיק שיש שגיאה אחת ב memtest או שצריך יותר?

 

הזיכרונות והמחשב בני 4 בערך, אם רלוונטי. 

 

תודה.

PHOTO_20180219_103738.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

טרם הלכתי, עוד מבודד מאיזה סטיק יש שגיאות.

אבל רציתי לדעת אם למישהו היה ניסיון של אחד מהדברים האלה - מימוש אחריות על היטסינק או מימוש אחריות על זיכרונות עם שגיאות ויכול להגיד לי אם יש מגבלה מסויימת.

נניח אם זה כמו במסכים שצריך 3 פיסקלים שרופים בפינה הימנית, חצי סנטימטר מהלוגו של ערוץ 2 או שברגע שיש שגיאה פשוט מחליפים?

 

בלי קשר, מחר אני מתכוון ללכת לחנות, אז אעדכן אם לא תהא תשובה עד אז

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nim901

אני כעת מנסה לברר מאיזה סטיק בידיוק מגיעה הבעיה (יש לי 16X4)

אם קנית kit (ערכה) של 4X16GB אני מאמין שהיצרן יבקש שתחזיר את כל הערכה אליו, גם אם הבעיה היא רק במודול אחד. האם זו גם המדיניות של החנויות והיבואנים? אני לא יודע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראשית אציין שטעיתי, ויש לי 2 קיטים של 2*8 = 32GB ולא כמו שכתבתי קודם.

שנית, סליחה על החפירה, אפשר לקפוץ לפסקה השלישית ולהגיע לפואנטה.

 

אוקי, אז היום הגעתי לחנות (KSP), אמרתי שההיטסינק זז ויש שגיאות בmemtest.

לגבי ההיטסינק עשו קצת פרצופים (למרות שרואים שהוא זז) ואז הבחור הלך ואחרי כמה דקות הוא חזר "אתה יודע שהזכרונות שלך מלוכלכים, בגלל זה יש שגיאות.." (מוזמנים להסתכל בתמונה למעלה, למרות שהיא לא חדה, רואים שהם במצב לא רע בכלל)

הבחור גם הגדיל לעשות והביא לי סטיק חדש שהיה לו במחסן והוא מראה לי את המגעים שלו ואת המגעים בזכרונות שלי..

עיקמתי פרצוף ושאלתי אותו אם הוא מבין שמדובר פה על בני 4 שנים ואין בעיה, אם הוא רוצה שינקה לי אותם ואני אריץ שוב את הבדיקות בבית.

בתגובה הוא ענה "לא אמרתי את זה, רק אמרתי שהם מלוכלכים וזה גורם לבעיות".. שיהיה.

 

אקיצר, הוא לקח את הזכרונות לבדיקה ובמידה ולא יהיו תקינים אקבל חלופי. אני רואה שהרבה דברים השתנו והיום כבר הכל , ואין את הזכרונות שלי במלאי, לכן אני כנראה אקבל של חברה אחרת 

זה הדגם שהיה לי - http://www.corsair.com/en-gb/vengeance-pro-series-16gb-2-x-8gb-ddr3-dram-1600mhz-c9-memory-kit-cmy16gx3m2a1600c9r

 

זה מה שיש להם במלאי - 

https://ksp.co.il/?select=.1038..392..127..787..786..1957.&kg=&list=1&sort=2&glist=0&uin=0&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0&intersect=&rintersect=&store_real=

 

אני רואה שיש רק דגם אחד עם CL9 במלאי. האם שווה להתעקש על CL9 או שאפשר לקחת דגם אחר? מה אתם ממליצים משם?

 

הכתוב מעלה בא לתאר את חוויתי כלקוח הבא לממש אחריות בחנות, ואין בו המלצה כזו או אחרת לגביה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nim901

הכתוב מעלה בא לתאר את חוויתי כלקוח הבא לממש אחריות בחנות, ואין בו המלצה כזו או אחרת לגביה.

ךםך

נתנו לך הפחדה רצינית שם הא?

 

בכל מקרה, הייתי מתעקש על הCL9

קודם כל - מה זה אין במלאי? אפשר להזמין מהיצרן זכרונות זהים! (אני מזכיר לך, אני החלפתי זכרונות בני 9 שנים ועדיין היה ליצרן!)

בינתיים שיביאו חלופיים.

לחלופין - לתת מוצר שווה ערך. קרי, מוצר של חברה אחרת שהוא גם CL9.

 

אני אישית הייתי מתעקש על כך, למרות שברוב המקרים זה לא כלכך משמעותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא כזה חד משמעי.

היה לי מקרה שגם ליבואן לא היה את אותם הזכרונות.

 

טוב, הגעתי עד ליבואן. יצרן זה כבר דבר אחר, או שכן פניתי ליצרן

וגם לא היה או שלא ממש היה חשוב לי.

 

זיכרון זה דבר חמקמק !  :D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי - שיהיו יצירתיים ("יצירתיים" - סה"כ להביא מקבילים). הרי אם CL9 היה שווה לCL11 - היו לוקחים עליהם אותו מחיר לא?

כמו שהם ידעו לקחת מחיר יקר יותר עבור בעלי תזמונים הדוקים יותר, ככה הם צריכים לדעת לספק אחריות בהתאם למוצר שרכשת ולא למוצר הזול יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...