הקרב הלוהט החדש: הגנת הקבצים של Denuvo נרכשה, נפרצה ושודרגה - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הקרב הלוהט החדש: הגנת הקבצים של Denuvo נרכשה, נפרצה ושודרגה


yonatan.mendelson

Recommended Posts

לאחר כחודשיים של שקט ייחסי בהם היה נראה כי החברה אשר נאבקת בפיראטיות המשחקים חזרה אל מסלול הנצחונות - אנחנו מקבלים רצף של התפתחויות חדשות שעשויות לטרוף את הקלפים

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אל תדאג להם. הם תמיד ירוויחו. תחשוב על כל הצעירים של פעם שלא היה להם כסף למערכת הפעלה משחקים ותוכנות משוכללות ובזכות הפורצים היתה להם אפשרות לקבל גישה לתכנים שבין היתר יצרו שיוויות הזדמנויות לכולם. בקיצור..מי שיש לו כסף יקנה ומי שאין לו לכל הפחות יקבל הזדמנות ממקום אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:)

 

שיהיה.

רובין הוד מודרני .....

מעניין אם כך, האם כל אותם נדכאי עולם

שזכו מן ההפקר  יתנו גרוש או שניים לחברה שתקלע לקשיים.

 

ולא שזה מצדיק לעבור על החוק. בכלל לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם יהפכו חלק מהעולם. הם יפתחו את המדינות שבהן הם חיים, יפתחו את הכלכלה ובסוף גם יהפכו לצרכנים חוקיים.

חוץ מזה בלי קשר אם זה יפה או לא..זו מציאות קיימת ולא רק בהקשר של פריצת משחקים אלא בכלל כל נושא מלחמות הסייבר שהפכו גם לעניין צבאי מדינתי.

שוטרים וגנבים זה משהו שתמיד היה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפיתרון יהיה מנוי חודשי, כמו נטפליקס, ספוטיפיי ועוד. אם זה עובד מצויין לסדרות, ומוזיקה, איך סיבה שגם כאן לא. STEAM צריכים לנסות את זה ולהראות שאפשר. אם לא הם - מישהו אחר יקח את הקופה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בטח שכן יא.....@@!@@ _ (ותסלח לי אבל הצלחת לעצבן!) אני חיה מקראק ! , עוד מתקופת GCS הגרמנית. וברגע שיש משחקים טובים עם עלות שווה אז אני קונה ! _ (והתחלתי לעשות כך ממש בשנים הבודדות האחרונות) _ ולא בגלל שאכפת לי מהחברות, כבודן במקומם, אכפת לי מהכיס שלי! האחרון שקניתי היה כל הטרילוגיה של BORDERLANDS שעלתה לי 19$ נראה לך הגיוני שנשלם סכום של 1500ש"ח בשנה על 5 משחקים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משחקים בלי הצליחו למכור יפה, ע"ע Cuphead. מצד שני, אלו בעיקר משחקים עצמאיים "קטנים" במחירים די עממים. בנוגע לכותרי AAA, אני חושב שהצמדה של רק נעשית פחות ופחות כדאית : רוב משחקי המולטיפלייר גם ככה דורשים עדכונים וחיבור מאומת עם השרת. משחקי סינגל פלייר הם אמנם כאלו שאפשר לסיים מההתחלה עד הסוף בגרסה הפרוצה שלהם, אבל עדיין יש את כל הקטע של DLC והרחבות שמכריח אותך להתחיל להתעסק עם עוד גרסאות פרוצות כל פעם שאתה רוצה לקבל תוכן חדש. בנוגע למודל של משחקים להשכרה, זה יכול לעבוד, אבל אתרים כמו GameTap הראו שהמפיצות לא מתלהבות, רוב המשחקים שם היו מאוד ישנים. סטרימינג הוא עדיין לא טוב מספיק טוב לדעתי בשביל לספק חוויה איכותית, במיוחד על ה- ששם רוצים ביצועים מושלמים. כל זה לא משנה את העובדה שהמלחמה הזו כנראה לא תגמר, היא הרי התחילה בימים שבהם היו עושים חור בדיסקט עם בשביל שלא יהיה אפשר להעתיק אותו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התגובה הכי ילדותית פה.... את נותנת לעצמך לגיטימציה לגנוב בכלל ש"אוף זה יקר אין לי מספיק כסף לקנות הכל!!!" אין לך מספיק כסף? אל תקני!! אני מסכים שמשחקי מחשב צריכים לעלות פחות. אני מודה שגם אני נהגתי להוריד משחקים בצורה פיראטית ויותר מזה, לא הייתי קונה אותם אחר כך גם אם הייתי ממש אוהב את המשחק. מודה. אבל לתרץ את זה ולתת לעצמך לגיטימציה ע"י טענה שזה יקר?? ילדותי. אולי תגנבי גם איזה מרדצס?? מה למי יש כסף לקנות אחת....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו אולי הייתה התגובה הכי ילדותית עד שאתה הגבת. אין ספק ש"אולי תגנבי גם איזה מרצדס" לוקחת את הגביע כל פעם. באותה מידה יכלת גם לשאול "אז למה שלא תרצחי גם?" מה זה משנה? פשע זה פשע, זה לא חשוב שאין שום קשר בין אחד לשני. אני מוכן עכשיו לשים כסף שאתה חרטטן, ואם עכשיו נעבור על המחשב שלך נמצא איזה סדרה שהורדת או שראית בצפייה ישירה (מה, אבל סדרה X לא משודרת בארץ! אז מותר לי! לא?) או איזה אוסף ש"השלמת" ממקורות לא חוקיים (מה, זה ב youtube! זה לא אשמתי שאי אפשר לנגן דברים שם כשהאפליקציה רצה ברקע! הייתי חייב להוריד!) ויודע מה? גם אם לא, גם אם אתה צדיק טהור, ההשוואה בין לגניבה היא מטומטמת. אני יכול להגיד לך עכשיו שמעולם לא שילמתי ולא אשלם כסף על משחקים ב, נניח, סדרת . עכשיו אני לא איד לך אם שיחקתי בהם או לא. אולי אני גם צדיק ומעולם לא שיחקתי בהם? אולי אני פיראט מושבע ושיחקתי בכולם? לעולם לא תדע. אבל הנקודה היא שמעבר לעובדה שמעולם לא שילמתי עליהם שקל לחברה שייצרה אותם לא באמת קריטי למה. זה לא שאוםציה אחת גרמה להפסד גדול יותר מהשניה. אני באמת צריך לבזבז עוד זמן לכתוב לך למה בגניבה של מוצר פיזי המצב שונה? או שהבנת לבד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...