החייאת משקולת נייר HTC - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החייאת משקולת נייר HTC


Guy950

Recommended Posts

שלום,

הסמארטפון הקודם שלי, one m8 שבק חיים באופן מוחלט והייתי רוצה לנסות להחיות אותו אם אפשר.

אחרי שקניתי אחר הHTC נזנח במגירה, אך מעת לעת הוא משמש אותי כשעון מעורר. לשם כך הייתי מטעין אותו אחת לזמן מה ומחזיר אותו למגירה, מן הסתם אפשר להבין שהסוללה הייתה מתרוקנת לגמרי בין הטעינות.

כבר יומיים שאני מנסה להדליק את המכשיר ללא הצלחה, כאשר אני מדליק אותו הוא נתקע על מסך הפתיחה של ולא מתקדם כלל, הוא גם לא מגיב בכלל ללחיצה של כפתור power ואין לי איך לכבות אותו מלבד להשאיר אותו בצד עד שהסוללה תתרוקן. המסך הפתיחה הבהיר מרוקן את הסוללה תוך זמן קצר.

 

כל פעם אני מנסה לעשות לו איפוס, אני לוחץ על כפתורי הווליום ועל כפתור הpower ואני מצליח רק אחת לכמה נסיונות להגיע לתפריט של האנדרואיד ולוחץ FACTORY RESET, אבל כשזה נלחץ מופיע משולש ירוק ואז נתקע שוב על מסך הפתיחה. 

יש משהו לעשות? לחבר אותו למחשב ולהריץ משהו? לזרוק אותו לפח?

 

אגב, משהו שנזכרתי - הצלחתי פעם אחת לעבור את המסך פתיחה - המכשיר היה תקוע שעה על אופטימיזציה של האפליקציות ולאחר כן, כשהגעתי סוף סוף לדף הבית של המכשיר, קפצו התראות שגיאה ללא הפסקה עד שהמכשיר מת.

 

 

 

ובנוסף הייתי רוצה לשאול שאלה,

האם זה כזה נוראי לסמארטפון שהסוללה מתרוקנת ככה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדגמים האלו וגם ה M7 שהיה לי אכלו הרבה מרור (והאכילו את הבעלים) בגלל פגום, התסמינים לא הכי מזכירים את הסימפטומים של לכן אני עדיין לא בטוח בזה, אבל לי המכשיר ביום בהיר אחד החליט להתחמם בצורה קיצונית והיה מתרוקן סתם כך תוך שעה, ברגע שנכבה לא נדלק יותר ושם זה נגמר שהוחלף במסגרת אחריות והבעיה נפתרה (ואז צצו בעיות אחרות).

בכל מקרה לא יודע האם שווה כלכלית להתעסק עם ההחלפות הנ"ל מאשר לקנות אחד כזה דומה חדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...