acer e1-510 לא שומע כלום ברמקולים (אחרי פרמוט ועדכון דרייברים) - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

acer e1-510 לא שומע כלום ברמקולים (אחרי פרמוט ועדכון דרייברים)


תימניקס

Recommended Posts

שלום רב.
יש לי מחשב נייד e1-510 התקנתי עליו 10 עם  32 ביט בעברית. הכל עובד מעולה ,רק שאני לא מצליח לשמוע כלום משום מה. האם יש איזה דרייבר מיוחד שאני צריך להתקין שם?
תאריך מנהל ההתקן שיש לי הוא : 28/9/2017
גירסת מנהל ההתקן הוא: 10.0.16299.15 (יש לציין שהוא מזהה את הרמקולים ואין שום סימן שגיאה כלשהו. חיברתי חיצוניים והם עבדו )
אשמח לעזרה :) תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לאייסר דרייברים לדגם הזה רק ל-WIN 8 64 ביט. לינק (תחת DRIVERS, הראשון)

זה שזה לWIN 8 זה לא בעיה, רוב הסיכויים שזה יעבוד גם ב-10 אבל זה שזה ל-64 ביט זה בעיה ואולי לא יעבוד. תנסה.

 

אם הדרייבר לא מצליח להתקין את תתקין WIN 10 64 ביט.

 

(האם יש סיבה מיוחדת שהתקנת גרסת 32 ביט???)

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של yotam

יש לאייסר דרייברים לדגם הזה רק ל-WIN 8 64 ביט. לינק (תחת DRIVERS, הראשון)

זה שזה לWIN 8 זה לא בעיה, רוב הסיכויים שזה יעבוד גם ב-10 אבל זה שזה ל-64 ביט זה בעיה ואולי לא יעבוד. תנסה.

 

אם הדרייבר לא מצליח להתקין את תתקין WIN 10 64 ביט.

 

(האם יש סיבה מיוחדת שהתקנת גרסת 32 ביט???)

כן ,ראיתי שיש לו דרייבירים רק לנ"ל.

חשבתי  האמת להתקין 64 ביט אבל באותו רגע, עד ש"החייתי" את המחשב הזה מחדש, לקח לי הרבה זמן אז עד שבאמת הוא תפס לי משהו אז ישר התקנתי. 
ניסיתי למשוך את הדרייבר של ה64 ביט של ה-8 אבל לא נתן לי שום דבר.כלומר אם התקין-לא השמיע שום דבר (ככה זה גם מה שקרה לי עד עכשיו-התקין לי ,לא הראה שום סימן שגיאה או איקס, אבל לא השמיע כלום). 
האם אולי ישנה תוכנה כלשהי שאוכל לבדוק אם לא התנתק לי איזה שהוא כבל ברמקולים או משהו דומה? אני חושש אולי שיש במקרה הכי גרוע בעיה ברמקולים עצמם... יש דרך לבדוק לפני שאפתח את המחשב?

ציטוט של yotam

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של yotam

האם במנהל ההתקנים אתה רואה שמותקן הדרייבר של REALTEK?

 

כבל יכול להתנתק אבל זה לא סביר.

לגבי איזה התקנה אתה שואל? של ה-8 או של ברירת המחדל שהותקנה ?
* זה מחשב שהגיע אלי כאשר רוב הבררגים בתחתית חסרים אז אולי פתחו אותו ושיחקו שם קצת, לכן שאלתי לגבי הכבל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של HelpSupport

נסה את הדרייבר מאתר יצרן הצ'יפ - Realtech עבור מערכות 32bit מעודכן מה- 26/7/2017

http://12244.wpc.azureedge.net/8012244/drivers/rtdrivers/pc/audio/0009-32bit_Win7_Win8_Win81_Win10_R282.exe

תודה, אבל אני עדיין לא שומע... (שוב, יכול להיות שהרמקולים מנותקים? אזכיר שוב שהוא הגיע אלי כשחסרים לו רוב הברגים בתחתית) 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך נדע אם מישהו ניתק את הרמקולים - הרי המחשב אצלך.

אם אינך מסוגל או שאינך יודע לבדוק מעבר להתקנת דרייבר לכרטיס קול את מהות התקלה יש לכך פתרון - מסור את המחשב למעבדת תיקונים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של HelpSupport

איך נדע אם מישהו ניתק את הרמקולים - הרי המחשב אצלך.

אם אינך מסוגל או שאינך יודע לבדוק מעבר להתקנת דרייבר לכרטיס קול את מהות התקלה יש לכך פתרון - מסור את המחשב למעבדת תיקונים מחשבים ניידים.

אתה צודק שאי אפשר לדעת. פשוט חשבתי שאם ישנה דרך (אולי דרך תוכנה) לבדוק אם התקן מחובר או קיים, או שלא, אז ללכת פשוט לכיוון הזה. אני יכול לפתוח ולבדוק אם צריך. פשוט חשבתי שקודם כל אולי ישנה אי התאמה מבחינת מערכת ההפעלה והלוח של המחשב בגלל שבאתר יש רק ל-8 .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דרייבר ניתן לראות במנהל ההתקנים - אם הותקן באופן תקין לא יופיעו סימני שגיאה עליו.

ניתן לפתוח את התקן השמע של מערכת ההפעלה ולראות אם קיים התקן. ניתן לבצע בדיקה דרך התקן השמע ולראות אם שינוי בסרגל הצלילים.

 

ניתן גם לפתוח את מנהל ההתקן של Realtek ולאבחן דרכו אם הצליל מופק ואמור לצאת ביציאת הרמקולים.

1.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של HelpSupport

דרייבר ניתן לראות במנהל ההתקנים - אם הותקן באופן תקין לא יופיעו סימני שגיאה עליו.

ניתן לפתוח את התקן השמע של מערכת ההפעלה ולראות אם קיים התקן. ניתן לבצע בדיקה דרך התקן השמע ולראות אם שינוי בסרגל הצלילים.

 

ניתן גם לפתוח את מנהל ההתקן של Realtek ולאבחן דרכו אם הצליל מופק ואמור לצאת ביציאת הרמקולים.

1.jpg

כן תודה. אני יודע את כל זה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...