ההוכחה שיאיר לפיד הוא שתול של השמאל(מתנגד להוצאה להורג של מחבלים). - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ההוכחה שיאיר לפיד הוא שתול של השמאל(מתנגד להוצאה להורג של מחבלים).


Sargon

Recommended Posts

"הקואליציה העבירה היום בקריאה טרומית חוק המקל על קביעת עונש מוות למחבלים. נתניהו, לזכותו ייאמר, התנגד לחוק הזה במשך שנים והתקפל רק מול איומיו של ליברמן לפרק את הקואליציה. כדי לוודא שהחוק לא יגיע לקריאה שנייה ושלישית הבטיח נתניהו לקחת אותו לדיון נוסף בקבינט (שם ידאג למוסס אותו כמו בעבר).
הדיון המקצועי בחוק מיותר בעצם, שכן כל גופי הבטחון - צה״ל, שב״כ - מתנגדים לחוק התנגדות נחרצת. הרי גם היום אף אחד לא מפריע להם להרוג מחבלים כשצריך.
מה שמשאיר את הדיון הערכי. התנגדתי לחוק מפני שהרעיון שמדינת תבצע הוצאות פומביות להורג הוא החלום הרטוב של החמאס והג׳יהאד האיסלמי. החוק הזה מאותת לארגוני הטרור שישראל נכנעת לאיטה לסטנדרטים המוסריים שהם מנסים להכתיב לנו כבר שנים. גם העולם מבין שהווילה בג׳ונגל נפרצה. השאלה היחידה שמעסיקה אותם עכשיו היא איך מדינת מתכוננת לבצע את זה - תליה? כיתת יורים? כסא חשמלי? ירים יד מי שרוצה לשבת ביום שזה יקרה מול מבזק החדשות של CNN.
כפי שהסבירו גורמי הבטחון, חוק כזה אינו משדר עוצמה, אלא חולשה. מי שמשנה את ערכיו וחוקיו בגלל התקפות האויב, בעצם מודה בכך שהאויב הצליח להתיש ולהחליש אותו. מי שרוצה שנוציא להורג מחבלים ״כי מגיע להם״ או כי זה גורם לו להרגיש טוב, כנראה אינו מבין שהוא משחק לידיהם."

 

איזה שטויות? היום אף אחד לא מפריע לצה"ל להרוג מחבלים? אני לא יודע מה הוא יותר... שקרן או טיפש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...