יש טעם לשדרג ל-100 מגה בשימוש בנתב 802.11n בסיסי? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש טעם לשדרג ל-100 מגה בשימוש בנתב 802.11n בסיסי?


Fkl0ster

Recommended Posts

שלום,

 

יש לי כיום חבילת 30/1.5. כל צרכני האינטרנט שלי מחוברים אלחוטית לנתב 802.11n הבסיסי ביותר של tp-link (דגם כל כך פופולרי שאני מניח שכולכם מכירים..); הקצב המקסימלי שאני חווה כיום עומד על כ-3 מגה-בייט. האם יש טעם לשדרג בעוד כמה שקלים לחודש לחבילת 100/2, או שאני לא אראה שיפור בשל מגבלת הנתב?

 

והיה ויש צורך בנתב משודרג, באיזו הוצאה מדובר? אני לא באמת זקוק לקצב הנוסף, אבל בהתחשב בהפרש העלויות אני עשוי לשדרג.

 

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז אתה אומר שאין סכוי להגיע לאפילו 80 מגהביט בחבילה של 100 בפועל? גם כיום אני מקבל 24 מתוך 30 תאורטיים, השאלה היא האם בכלל הנתב שלי יכול לספק את הקפיצה מ-24 לאזור 80 אם אני אני עובר לחבילה של 100? או שצריך בתקן 802.11ac לשם כך (כרטיס הרשת שלי כבר תומך)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי התשובה לשאלה של האם כדאי לשדרג ל100 מגה תלויה בשימושים שנעשים באינטרנט, בכמות המשתמשים בו-זמנית וברמת ההסתפקות שלך מבחינת הביצועים של החבילה שלך.

 

לדוגמה ל2 משתמשים בו-זמנית לשימושים של גלישה בלבד ועבודה עם מיילים וכאלה, לא חושב שיש צורך בשדרוג.

 

לגבי הנתב, יש חברות שלא לוקחות תוספת תשלום על השכרת . זאת אומרת, אתה כבר משלם על השכרת כחלק מהחבילה ככה או ככה. הם פשוט לא מאפשרים להוריד את זה מהחבילה. תבדוק אם זה המקרה. אם לא, אתה יכול גם לשדרג ובתור התחלה לראות איך זה ולאיזו מהירות אתה מגיע. משם לשקול אם אתה מרוצה והאם התוצאות שוות מבחינתך את העלות.

יש גם כמובן אופציה לרכוש נתב חדש אם תשדרג ולא תיהיה מרוצה מהמהירות. ממליץ על W9970 של tp-link. נתב מעולה לתשתית ולא יקר מדי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...