סוני היא המנצחת במירוץ הקונסולות, גם לאחר השקת ה-Xbox One X - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סוני היא המנצחת במירוץ הקונסולות, גם לאחר השקת ה-Xbox One X


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אני לא זוכר איפה אבל קראתי לפני כמה ימים דיון די רחב על הנושא הזה באינטרנט, הבעיה של היא שהם החליטו שהקונסולות שלהם צריכות כמה שיותר עוצמה ולמעשה זנחו הרבה מאוד פרמטרים אחרים שמשפיעים על המכירות והמשיכה אל הקונסולה עצמה ובראשית הרשימה זה נושא האקסלוסיביים. בעוד שסוני ממשיכה להשקיעה בתחום הזה, ובנוסף גם משקיעה בשווקים רווחים כמו השוק האסייתי שעמוס להחריד במשחקים אסייתים (שרובם הגדול לא מגיע לשוק המערבי לצערי), זנחה לחלוטין את השוק האסייתי (למעשה הבנתי שהיא אפילו לא מנסה לעודד ולממן אולפנים אסייתים) ולאט לאט גם זונחת השקעה באולפנים מערבים. אז מה אמור למשוך צרכנים לקנות את האקס בוקס? האם חושבת כשאנשים קוראים "קונסולה בעלת עוצמה אדירה" הם ישר נמשכים כמו זבובים למכשיר? ובכן התשובה היא חיובית בכמה מקרים, אבל אני מאמין שרוב האנשים לא נופלים בפח הזה ועושים שיעורי בית לפני שהם רוכשים קונסולה. עכשיו נזכרים והם עושים שיווק אגרסיבי לPUBG, אבל למרות שהמשחק מכר המון, עדיין מדובר בנפילה היות והוא לא מלוטש כלל לקונסולות עדיין. ושלא יהיה ספק, אני הערצתי את האקס בוקס 360, אפילו אחרי שחטפתי פעמיים את טבעת המוות עדיין קניתי את הקונסולה נוספת אבל השנה, כשהחלטתי שהגיע הזמן לקנות קונסולה מהדור הנוכחי, ההשוואה שלי הראתה באופן חד משמעי שעדיף לי לקנות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי מעדיף switch, אבל זה יקר משהו פחד. אני יודע שיש קנס נינטנדו, אבל 300 דולר בשביל נוידיה שילד עם מסך ויותר מ60 דולר בשביל כל משחק, נראה לי קצת מוגזם בשביל משהו שעלול להמאס עלי תוך שבועיים. (+אין לי :P)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק הפוך! הם רק הגדילו את המכירות שלהם, בכך שמשחקים אקסקלוסיביים יוצאים גם למחשב. סוני מצד שני, מפסידה המון כסף על משחקים אקסקלוסיביים רק לפלטפורמה אחת. אני לא אתפלא, אם תתחיל להוציא משחקים אקסקלוסיביים עבור המחשב בעתיד. PS NOW כבר בכיוון...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...