askme פורסם 2017 בדצמבר 14 מחבר Share פורסם 2017 בדצמבר 14 טוב, לבינתיים .... ראשית תודה לכל המשתתפים. נכון לעכשיו, מסתמן שרוב מכריע של ניידים לא נזקק לתיקון במהלך 3 שנים ( התקופה המירבית של מתן אחריות, על פי רוב ). זה מאוד מעניין ! בוא נראה מה המגמות בהמשך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
samitc פורסם 2017 בדצמבר 14 Share פורסם 2017 בדצמבר 14 עכשיו אפשר לראות את שביעות הרצון פר חברה בקישור יש משמאל למעלה תא שאפשר לשנות בו את הערך קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
askme פורסם 2017 בדצמבר 14 מחבר Share פורסם 2017 בדצמבר 14 משהו שם לא מובן או לא עובד. בסימולציה יש כבר 4 חברות והן לא באות לידי ביטוי בקישור האחרון שנתת. עדיף שהן יהיו כמו כאן - קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
roeesnir פורסם 2017 בדצמבר 14 Share פורסם 2017 בדצמבר 14 ציטוט של askme טוב, לבינתיים .... ראשית תודה לכל המשתתפים. נכון לעכשיו, מסתמן שרוב מכריע של ניידים לא נזקק לתיקון במהלך 3 שנים ( התקופה המירבית של מתן אחריות, על פי רוב ). זה מאוד מעניין ! בוא נראה מה המגמות בהמשך. לא מדוייק. לדעתי. אתה פונה כאן לקהל די ספציפי, שיודע לשמור על מחשבים. נסה לשאול את אותה שאלה בפורומים אחרים. אני די בטוח שתקבל תשובות שונות לחלוטין. גם לגבי שביעות הרצון מהיבואן. אני מניח שיש קהל מסויים (שלא נמצא כאן) שפונה על כל שטות ווירוס ליבואן, ואני מניח שהוא לא מרוצה מהשירות... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
roeesnir פורסם 2017 בדצמבר 14 Share פורסם 2017 בדצמבר 14 אם היית שואל את אישתי, היא היתה אומרת לך שכל יום יש לה בעיות עם המחשב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
askme פורסם 2017 בדצמבר 14 מחבר Share פורסם 2017 בדצמבר 14 כן, אני ער לעובדה הזו. בזמן כתיבת ה"בינתיים" היו חמש תגובות בסקר, שמיותר לומר שלא אומרות כלום. אולי מנהלי האתר יעשו מהסקר הזה סטיקי זמני או משהו אחר שינגיש את הסקר ליותר גולשים. ככלות הכל, עם כל הרצון, הן ידע והן הכלים שברשותי מוגבלים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
askme פורסם 2017 בדצמבר 14 מחבר Share פורסם 2017 בדצמבר 14 ציטוט של Milford Cubicle מה שאתה מנסה לעשות לא באמת יעבוד כי אין חיבור בין התשובות של השאלות השונות.. עכשיו, עם בסה"כ 9 הצבעות, אני רואה עד כמה אתה צודק. הבעיה שנותרה היא בתחום של שביעות רצון. כל שאר הפרמטרים דיי ברורים. אבל שביעות רצון פר חברה כרגע בעייתי ובהמשך עם עוד הצבעות יהיה בלתי אפשרי. אולי באמת כדאי לעשות סקר נפרד ? דעתכם רבותיי ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
samitc פורסם 2017 בדצמבר 14 Share פורסם 2017 בדצמבר 14 ציטוט של askme משהו שם לא מובן או לא עובד. בסימולציה יש כבר 4 חברות והן לא באות לידי ביטוי בקישור האחרון שנתת. עדיף שהן יהיו כמו כאן - זה בגלל שאין מספיק נתונים עשיתי פילוח עבור כל חברה כמה מרוצים מהשרות וכמה לא פשוט צריך לשנות משמאל למעלה איזו חברה רוצים לראות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
askme פורסם 2017 בדצמבר 14 מחבר Share פורסם 2017 בדצמבר 14 או קיי אז תאפס את כל הנתונים ואני אכניס את האמיתיים ואשים את הקישורים למה שהכנת במקום אלה שעכשיו ( כלומר אוריד את הסקר של האתר ואשאיר את גוגל פורמס ). נא לעדכן שזה מאופס, תודה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
samitc פורסם 2017 בדצמבר 14 Share פורסם 2017 בדצמבר 14 איפסתי את כל הנתונים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
askme פורסם 2017 בדצמבר 14 מחבר Share פורסם 2017 בדצמבר 14 יצאתי חציל ... או קיי. תודה רבה . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
askme פורסם 2017 בדצמבר 15 מחבר Share פורסם 2017 בדצמבר 15 עד עכשיו 14 הצבעות ? תנו פוש חבר'ה .... חג שמח ! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Liad344 פורסם 2017 בדצמבר 15 Share פורסם 2017 בדצמבר 15 מה הקישור? דרך גוגל? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
askme פורסם 2017 בדצמבר 17 מחבר Share פורסם 2017 בדצמבר 17 טוב, אז ככה - אפשר לכתוב גם מגה סקר או כל כותרת בומבסטית אחרת, אבל תסכימו איתי ש - 21 הצבעות הן טיפה בים מבחינה סטטיסטית. אני בכל מקרה מחליף את הסקר הנוכחי לגוגל פורמס, כדי לקבל נתונים יותר ברורים בעניין שביעות רצון מהיבואנים / נותני שירות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2017 בדצמבר 17 Share פורסם 2017 בדצמבר 17 קקדו, האמת היא שלאף אחד לא באמת כזה אכפת מהסקר הזה... לכן הוא לא ממש פופולרי (וזה לא יעזור אם תשים קישור ענק עליו בחתימה או תפתח דיוני פרסום בפורום כללי). אף אחד לא באמת בוחר מותג של מחשב נייד לפי סטטיסטיקות הקילקולים שלו או האם אנשים היו מרוצים משירות היבואן שטיפל בהם. הם מסתכלים על דגמים ספציפיים ובוחרים לפי הדרישות והתקציב שלהם. שירות טוב/לא טוב של היבואן זה כנראה אחרון ברשימת הדרישות. מחשבים במילא לא באמת מתקלקלים כמעט אף פעם (תקלות חומרה במסגרת אחריות, לא נזקים פיזיים). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.