סקר הניידים הגדול - ממשיך להתעדכן. - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סקר הניידים הגדול - ממשיך להתעדכן.


askme

Recommended Posts

טוב, לבינתיים ....

ראשית תודה לכל המשתתפים.

 

נכון לעכשיו, מסתמן שרוב מכריע של לא נזקק לתיקון במהלך 3 שנים 

( התקופה המירבית של מתן אחריות, על פי רוב ). זה מאוד מעניין !

 

בוא נראה מה המגמות בהמשך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של askme

טוב, לבינתיים ....

ראשית תודה לכל המשתתפים.

 

נכון לעכשיו, מסתמן שרוב מכריע של ניידים לא נזקק לתיקון במהלך 3 שנים 

( התקופה המירבית של מתן אחריות, על פי רוב ). זה מאוד מעניין !

 

בוא נראה מה המגמות בהמשך.

לא מדוייק. לדעתי.

אתה פונה כאן לקהל די ספציפי, שיודע לשמור על מחשבים.

 

נסה לשאול את אותה שאלה בפורומים אחרים.

אני די בטוח שתקבל תשובות שונות לחלוטין.

 

גם לגבי שביעות הרצון מהיבואן.

אני מניח שיש קהל מסויים (שלא נמצא כאן) שפונה על כל שטות ווירוס ליבואן, ואני מניח שהוא לא מרוצה מהשירות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, אני ער לעובדה הזו.

בזמן כתיבת ה"בינתיים" היו חמש תגובות בסקר,

שמיותר לומר שלא אומרות כלום.  :)

 

אולי מנהלי האתר יעשו מהסקר הזה סטיקי זמני  או

משהו אחר שינגיש את הסקר ליותר גולשים.

 

ככלות הכל, עם כל הרצון, הן ידע והן הכלים שברשותי מוגבלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Milford Cubicle

מה שאתה מנסה לעשות לא באמת יעבוד כי אין חיבור בין התשובות של השאלות השונות..

 

עכשיו, עם בסה"כ  9  הצבעות, אני רואה עד כמה אתה צודק.

הבעיה שנותרה היא בתחום של שביעות רצון.

כל שאר הפרמטרים דיי ברורים.

אבל שביעות רצון פר חברה כרגע בעייתי ובהמשך עם

עוד הצבעות יהיה בלתי אפשרי.

 

אולי באמת כדאי לעשות סקר נפרד ?

דעתכם רבותיי  ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של askme

משהו שם לא מובן או לא עובד.

בסימולציה יש כבר 4 חברות והן לא באות לידי ביטוי

בקישור האחרון שנתת.

 

עדיף שהן יהיו כמו כאן - 

 

image.png.2942f41372be96dde76412be8dfa1ceb.png

זה בגלל שאין מספיק נתונים

עשיתי פילוח עבור כל חברה כמה מרוצים מהשרות וכמה לא

פשוט צריך לשנות משמאל למעלה איזו חברה רוצים לראות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

או קיי

 

אז תאפס את כל הנתונים ואני אכניס את האמיתיים ואשים את הקישורים

למה שהכנת במקום אלה שעכשיו ( כלומר אוריד את הסקר של האתר ואשאיר את פורמס ).

 

נא לעדכן שזה מאופס, תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, אז ככה -

 

אפשר לכתוב גם מגה סקר או כל כותרת בומבסטית אחרת, אבל תסכימו איתי ש - 21

הצבעות הן טיפה בים מבחינה סטטיסטית.

 

אני בכל מקרה מחליף את הסקר הנוכחי לגוגל פורמס, כדי לקבל נתונים יותר ברורים

בעניין שביעות רצון מהיבואנים / נותני שירות.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קקדו, האמת היא שלאף אחד לא באמת כזה אכפת מהסקר הזה... לכן הוא לא ממש פופולרי (וזה לא יעזור אם תשים קישור ענק עליו בחתימה או תפתח דיוני פרסום בפורום כללי).

אף אחד לא באמת בוחר מותג של לפי סטטיסטיקות הקילקולים שלו או האם אנשים היו מרוצים משירות היבואן שטיפל בהם. הם מסתכלים על דגמים ספציפיים ובוחרים לפי הדרישות והתקציב שלהם. שירות טוב/לא טוב של היבואן זה כנראה אחרון ברשימת הדרישות. מחשבים במילא לא באמת מתקלקלים כמעט אף פעם (תקלות חומרה במסגרת אחריות, לא נזקים פיזיים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...