פיקסל מת/תקוע במסך חדש של asus - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פיקסל מת/תקוע במסך חדש של asus


oza87

Recommended Posts

שלום,

קניתי מסך חדש של מדגם vx24ah,

המסך עבד תקין יום שלם ולמחרת בבוקר התגלה פיקסל ירוק אשר לא מגיב לשינוי צבעים ממש באמצע המסך,

ניסיתי לבדוק כל דבר אפשרי כולל החלפת כבל ותוכנות תיקון פיקסלים תקועים אך הפיקסל לא חזר לסורו

יש לי אחריות של 3 שנים והשאלה היא האם יחליפו את המסך בעקבות פיקסל אחד לא תקין? וכמו כן האם יש משהו נוסף שאפשר לעשות.

תודה מראש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוודאי שיטפלו בבעיה גם אם זה רק פיקסל אחד שרוף.לא בטוח שיחליפו מסך אלא יכול להיות שיתקנו את זה.

בכל מקרה אם יש לך אחריות עד הבית הייתי מממש אותה בלי להסס, אם אתה צריך להביא את המסך למקום שירות אז הייתי קודם מנסה את הדבר הבא:

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בד"כ יש מינימום פיקסלים תקולים לפני שהם מחשיבים את המסך כתקול, בדוק את תנאי האחריות שלך

 

ראה את הטבלה הזאת שמצאתי בתנאי האחריות של אסוס:

https://www.asus.com/us/Monitors/VX24AH/HelpDesk_Warranty/

ציטוט

LCD Panel Bright/Dark Dot Warranty & Regulation

 

 
Since LCD panel is made up of millions of micro electronic pixels, if one pixel no longer functions normally, it will become a bright or dark dot. By ISO 13406-2 standards, conforms to the acceptance level between 3 to 5 defective bright/dark pixels. In order to deliver ultimate vision experience to customer, if your panel is less than or equal to the above number of dots, then, it is considered as an acceptable LCD monitor.In addition, the Premium Range of LCDs offers a unique Zero Bright Dot (ZBD) warranty.Please refer to LCD Monitor Bright/Dark Dot Warranty Table below.
 
TAKING CARE OF YOUR LCD:
  1. Turn off the LCD if you will not use it for a long time. Doing this will help you save electric power consumption and prolong your LCD's life.
  2. Do not touch the LCD with your fingers, , and/or hard object so as not to scratch the LCD.
  3. Use monitor-cleaning sheet to lightly wipe off dirt from the LCD. Do not use your fingers!
  4. Do not use any chemicals or detergents to clean the LCD.
  5. Use screen saver to avoid the damage caused by long-term static (non-moving) images displayed.

 

ASUS LCD Monitor Bright/Dark Dot Warranty Table:

 

 
Applied Models: General ZBD Models

After Purchase

Bright Dot

Dark Dot

12 months

0

≦5

13~36 months

≦3

≦5

 

 
Applied Models: PA Series

After Purchase

Bright Dot

Dark Dot

36 months

0

≦5

 

 
Applied Models: Non-ZBD Models

After Purchase

Bright Dot

Dark Dot

36 months

≦3

≦5

 

  1. A consists of sub-pixels: one red, one green and one blue dot. A bright dot is a sub- that is always on under Black pattern. A dark dot is a sub- that is always off under any pattern.
  2. Micro Dot, less than or equal to 1/2 dot (50μmφ), is excluded in the warranty
  3. Non-ZBD/ZBD warranty models may vary from different regions.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של --- The King ---

בוודאי שיטפלו בבעיה גם אם זה רק פיקסל אחד שרוף.לא בטוח שיחליפו מסך אלא יכול להיות שיתקנו את זה.

בכל מקרה אם יש לך אחריות עד הבית הייתי מממש אותה בלי להסס, אם אתה צריך להביא את המסך למקום שירות אז הייתי קודם מנסה את הדבר הבא:

 

זו סאטירה. כל הערוץ הזה הוא סאטירה. חייך, יש שם, ושם, ואצל מושון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במידה וזה לא כלול באחריות, אתה יכול לנסות להפעיל לחץ מתון במגע על הפיקסל.

מה שעשיתי אצלי זה לקחתי עט עם מכסה עגול ועטפתי אותו במטלית מיקרופייבר. לאחר מכן נקישות קלות עם העט העטוף על הפיקסל.

בפעם הראשונה שחזרתי על הפעולה הפיקסל השתחרר ואז נתקע שוב אחרי כמה זמן. חזרתי על אותו התהליך ומאז (4 שנים בערך) לא חזרה הבעיה.

כמובן שצריך לעשות את זה בזהירות ולא לדפוק בחוזקה על המסך, האחריות עליך ;)

כל שאר "תרופות הסבתא" שיש באינטרנט לא עזרו במקרה שלי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

חנות וולקום בחולון,

בדקו אצלם בחנות ושלחו ליבואן, היבואן החליט על החלפה במסך חדש.

שירות מעולה, באמת ניסו לזרז כמה שיותר את התהליך, הופתעתי לטובה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...