סוף סוף בישראל: סמארטפון ה-LG V30 עושה עלייה - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סוף סוף בישראל: סמארטפון ה-LG V30 עושה עלייה


yonatan.mendelson

Recommended Posts

קודם כל מערכת שמע* שנית לא מבין מה הבעיה בכתבה, במכשיר יש חומרה נוספת בשביל צליל יותר איכותי, אז כן מערכת שמע מתקדמת... עם איכותיות אתה אמור להרגיש הבדל בין המכשיר הזה למכשיר אחר למה השנאה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מתקרב יותר למכשירים של חברות ממדרגה הראשונה, כגון סמסונג, , וכו', וגם לאחרים ממליץ מאוד לשנות את זווית הראיה שלהם לגבי רכישת מכשירים. תחשבו, משלמים סכומים הזויים למכשירי הטופ כ-3000ש''ח ומעלה וכל זה סתם, כי גם המכשירים האלו מתקלקלים ואף גם עם באגים כאלו או אחרים, בדיוק כמו כל שאר המכשירים בעולם, ובמחירים לא שפויים, ולמה?, בשביל שכשנצטרך לקחת אותו לתיקון, שוב, בגלל שגם הם מתקלקלים ואל תגידו שלא, אז נקבל כאב ראש ועצבים בגלל שתמיד היבואן הרשמי ינסה להתנער מאחריותו וימרח אותנו, והוא בהחלט ינסה, אז למה לשלם סכומים כאלו הזויים כשאפשר לקנות מכשירים מחברות המדרגה השניה, כגון שיומי, MEIZU, וכו' וכו', אשר מחירם פי כמה נמוך ממכשירים שהזכרתי בהתחלה, והם גם איכותיים, ועם חומרה חזקה, ובעלי פיצ'רים מעניינים כאלו או אחרים, בקיצור לא חסר. תתחילו לחשוב טוב טוב על מה אתם כל פעם מבזבזים מכיסכם סכומים של 3000ש''ח ומעלה והאם זה שווה את הסכומים האלו?, כאשר יש את אותם המכשירים מבחינת כל הפרמטרים רק מחברות שעוד לא הפכו לחזירות, ומוכרים את מכשיריהן בסכומים ''נורמאליים''. תפסיקו להיות פראיירים, אני הפסקתי!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור קורא קבוע של האתר אני יכול להגיד שיש התדרדרות בתכנים ובידע באתר הזה. הרבה כתבות עולות באיחור של כמה ימים אז הם כבר לא "חדשות". המון טעויות כתיב וניסוח ירוד שמעידים על כותבים פחות איכותיים....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק - פעם היו נותנים שנתיים אחריות, עכשיו רק שנה, כי הם יודעים שהמכשירים לא מחזיקים מעמד. להוציא 3000 שקל בשנה על מכשיר סלולרי זה טמטום, מה גם שבמכשיר הזה הם אבדו את היתרון היחידי שלהם - נשלפת - מילא אם היו מחליפים את זה בסוללה עם נפח כפול, אבל על המסך הזה 3300 מ"א יגמרו באמצע היום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...