האם זה מקובל לבדוק מחשב נייד לפני הקנייה? - עמוד 2 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם זה מקובל לבדוק מחשב נייד לפני הקנייה?


onetwo

Recommended Posts

ציטוט של onetwo
210-AIXX Inspiron 17 5000 Series
338-BKYC Intel® Pentium® Processor 4415U (2MB Cache, up to 2.3 GHz)
619-AHCQ Windows 10 Home 64-bit English
370-ACRY 4GB, DDR4, 2400MHz, up to 16GB (additional memory sold separately)
400-ABCT 500GB 5400 rpm SATA Hard Drive
490-BDHD Intel® HD Graphics 620

 

 

כולה ביקשתי להשתמש בכרום כמו שצריך... זה אמור להספיק רק כדי לגלוש באינטרנט בלי לאגים ובעיות לא???

 

התשובה היא לא , 4 גיגה זיכרון עם WIN 10 64 BIT ממש לא אידאלי (מה גם שכרום זללן זיכרון לא קטן) אבל מה שלדעתי כנראה גורם לכל הלאגים זה הדיסק הקשיח האיטי. אפילו בלי , אם הוא היה 7200RPM במקום 5400RPM מאמין שהיה רץ יותר חלק.

הייתי קונה סטיק של 4 גיגה , ו SDD וסוגר עניין. לא רואה טעם בלקנות מחשב חדש.

 

--עריכה--

במחשבה שניה אני לא בטוח שעוד זה הכרחי למרות שזה יעזור. תבדוק בכמה משתמש המחשב במנהל המשימות.

לדעתי הדיסק הקשיח הוא כנראה הצוואר בקבוק שבגללו אתה מרגיש שהמחשב לא מגיב חלק.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 78
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של askme

השאלה אם זה תמיד יקויים וכמה מדורי גהינום יעבירו אותך עד שזה יקרה,

 

אף אחד לא יעביר אותו שום מדור גהינום כי מי שלא יקיים את החוק הזה באופן מיידי יקבל קנס של 10,000 שקל, בנוסף לסכום ההחזר.

http://www.kolzchut.org.il/he/ביטול_עסקת_מכר_מרחוק

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Milford Cubicle

אני לא מכיר שום מקרה שבו חנות סירבה לבצע החזר כספי במקרה של עסקת מכר מרחוק.

זה חוק מאוד ברור וחד משמעי והוא לא נתון לשום פרשנות.

אתה כנראה ראית מקרים אחרים.

לפי מה שכתוב כאן אז זה מדוייק - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4595787,00.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהרבה חנויות מצויין שעם בוצעה אקטיבציה לחלונות, הנייד לא יתקבל בחזרה.

אין לי שום בעיה עם החוק כמובן. להיפך.

רק מי שרוצה להתחיל הליכים או שזה עושה לו את זה - מוזמן לקנות ולהחזיר.

 

שורה תחתונה - החוק הוא חוק, רק הבעיה ביישום שלו.

 

ובחזרה לנושא ברשותכם - אם תחפש ב2500 ₪, רוב הסיכויים שתחזיר אותו

לחנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי שאנשים צריכים להפנים משהו קטן בכללי.

גלישה באינטרנט כבר לא ממש נחשבת משהו בסיסי לדעתי.

היום כל אתר שאתה פותח מפציץ אותך בעשרות פרסומות ופלאשים שקופצים פלוס איזה סרטון או שתיים שמתחילים לנגן אוטומטי.

אז 4 גיגה ראם וכונן מכאני פתאום מתקשים בפתיחת 3-4 טאבים של אתרים בכרום....

SSD בסיסי ו8 גיגה זה די חובה וגם לא אמור לעלות יותר מידי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצערי עסקים רבים בישראל לא מוכנים לפתוח מוצר לצורכי בדיקה, אלא אם קנית את המוצר.

אבל היי, כמו שידידה שלי אמרה לי השבוע - בגלל זה פונים לדוקטור גוגל ועושים שיעורי בית. אם יש לך תקציב אז תתחיל לחפש דגמים שבמסגרת התקציב שלך ולעבור על ביקורות. אני אישית מצאתי שנורא נוח לי לחפש דגמים נבחרים בישראל (מKSP ואייבורי למשל) וללכת לאתרים כמו ולבדוק ביקורות. אנשים כותבים שם ביקורות מפורטות להחריד שזה מדהים.

 

תתחיל לעשות שיעורי בית כדי שלא תופתע. גם תבדוק על היבואנים בארץ, הייתה תקופה שמוצרי סבלו מהשלל בעיות ויבואן איום, אבל היבואן הוחלף ולמיטב הבנתי זה אותו היבואן של וHP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Guy950

הייתה תקופה שמוצרי ASUS סבלו מהשלל בעיות ויבואן איום, אבל היבואן הוחלף ולמיטב הבנתי זה אותו היבואן של דל וHP.

 

אני חושב שאתה טועה.

היבואן ונותן האחריות בארץ של איום ונורא!

ממליץ להתרחק מאסוס בארץ.

האחריות של בארץ פשוט מעולה!! אין שירות כזה בארץ.

אם לא אכפת לך מאיך שהלפטופ שלך נראה מבחינה חיצונית, חברה מעולה ולי אישית יש המון נסיון חיובי איתם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מניסיון שלי האחריות של על הפנים. מכיר מישהו שקיבל מחשב שכנראה היה תקול כבר מהתחלה, במשך חודשים בילבלו לו בשכל שזה

דריוורים ועדכונים ואלוהים יודע מה , בסוף אחרי שכלום לא עזר הם הסכימו לשלוח טכנאי בעוד שבועים שיתקן במקום את המחשב.

הבחור הגיע החליף מה שהחליף ויום אחרי זה המחשב מת , מפסיק לעבוד. הוא מתקשר לתמיכה של והם אומרים לו - טוב, בעוד שבועים יגיע

שוב טכנאי לתקן את התקלה. השירות שלהם פשוט מביך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהלן, סליחה שאני נדחף קצת ואולי משנה את הנושא, אבל לפני מספר ימים קראתי פה פוסט על מישהו שהתלונן על מחשב חדש איטי. 

לאחר הרבה בדיקות שהוא הריץ התברר כי למעשה הייתה הגדרת חיסכון בסוללה אצלו שגרמה למחשב לעבוד ממש לאט. 

אמליץ לך לבדוק את ההגדרות שלך במחשב הנוכחי, גם בוינדוס וגם דרך הביוס בטרם תפנה לקניית מחשב חדש. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של DoGow

אהלן, סליחה שאני נדחף קצת ואולי משנה את הנושא, אבל לפני מספר ימים קראתי פה פוסט על מישהו שהתלונן על מחשב חדש איטי. 

לאחר הרבה בדיקות שהוא הריץ התברר כי למעשה הייתה הגדרת חיסכון בסוללה אצלו שגרמה למחשב לעבוד ממש לאט. 

אמליץ לך לבדוק את ההגדרות שלך במחשב הנוכחי, גם בוינדוס וגם דרך הביוס בטרם תפנה לקניית מחשב חדש. 

 

שלום,

 

כן זה היה אני.

אחרי הרבה מאד ניסיונות ומחקרים מצאתי את השילוב הבא שפתר לי את הבעיה נכון לעכשיו (כבר כמה ימים שזה עובד טוב).

1. כל פעם שמדליקים את המחשב צריך דבר ראשון לשנות את הגדרות הpower ל-default. אני חשבתי לתומי שמספיק פעם אחת לעשות את זה ולכן לא הבנתי למה זה חזר להיות בעייתי. לקח לי כמה ימים להבין שאני צריך לעשות את זה בכל הדלקה של המחשב.

2. בservices (ללחוץ על חיפוש ולחפש services) למצוא את superfetch ולעשות לו disable כך שלא יופעל בהדלקת המחשב. זה מספיק לעשות פעם אחת.

 

נכון לעכשיו כבר כמה ימים שעובד סבבה.

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Liad344

לא נראה לי ממש שאתה צריך להחליף מחשב אולי רק כונן והתקנה נקיה של מערכת ההפעלה

כפי שכתבו כמה לפני, SSD + 4GB נוספים והכל יהיה בסדר, שכן בתקציב שלך גם ככה תקבל +/- מה שיש לך כעת.

גם בקשר לעכבר ומקלדת - בתקציב שלך לא תקבל איכות טובה יותר ממה שדל מציעים בסדרת Inspiron 5000 שזה מה שיש לך כעת. כך שלדעתי שדרוג הקיים זה המעשה ההגיוני ביותר. 

 

בקשר למגע הבלתי רצוי - בטל את הפיצ'רים המעיקים בהגדרות הדרייבר ותשאיר רק גלילה עם 2 אצבעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרגיל אנשים כאן כותבים את דעתם כאילו זה החוק במדינת . אם אתה קונה באינטרנט זה נחשב לעסקת מכר מרחוק. על פי חוק הגנת הצרכן סעיף 14 ג' אתה יכול לבטל עסקת מכר מרחוק תוך 14 יום אפילו אם פתחת את האריזה ועשית שימוש במוצר. דמי הביטול המקסימליים שאפשר לגבות ממך על ההחזרה הם 100 ש"ח או 5% ממחיר המוצר, הנמוך מבין השניים!

גם אם לדעת המוכר נגרם איזה נזק למוצר עקב השימוש שעשית בו הוא חייב להחזיר לך את הכסף ויכול לשכנע בית משפט שתפצה אותו על הנזק.

זה חוק שהוא מאוד לטובת הקונה ולמרות שהרבה חברות מנסות לחרטט שהחוק לא חל עליהן הוא חל על כל קניה באינטרנט ובטלפון למעט כמה הסתייגויות הגיוניות (למשל אם יצרו מוצר במיוחד עבורך לא הגיוני שתוכל לבטל ולהשאיר אותם תקועים עם משהו שאי אפשר למכור)
ציטוט של הסעיף הרלוונטי:
"(ג)

בעסקת מכר מרחוק רשאי הצרכן לבטל את העסקה –
(1)
בנכס – מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן (ב), לפי המאוחר מביניהם;"
קישור לחוק:
https://he.wikisource.org/wiki/חוק_הגנת_הצרכן
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...