הפטנט החדש של Activision יהפוך את הרכישות המובנות במשחקים לערמומיות הרבה יותר - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הפטנט החדש של Activision יהפוך את הרכישות המובנות במשחקים לערמומיות הרבה יותר


yonatan.mendelson

Recommended Posts

חשבתם שהשיטות הקיימות כיום לשכנוע שחקנים לבצע רכישות של תוספות דיגיטליות בכסף אמיתי בכותרים המקוונים השונים הן בעייתיות? הטכנולוגיה של המפיצה האמריקאית הגדולה מצביעה על כך שזה הוא רק קצה הקרחון

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משחקים עם PAY2WIN הם לא תחרותיים, אלו סתם משחקי PVP צאו מהסרט... תרגישו חופשי לעשות בויקוט לחברות אשפה כאלה ואחרות אנחנו חיים בזמן טוב עם פריצות של משחקים תוך יום יומיים אז אין שום סיבה להתרגש אז או שזה משחק מולטי-פלייר PAY2WIN גרוע שאתם לא נוגעים בו או שזה משחק סינגל פלייר שמורידים פרוץ. אבל מוכרח להסכים שהחוצפה שוברת שיאים! אשכרה מפתחים מנגנוים בשביל לשנות חווית משחק על פי האם הכנסת כסך או לא... על הפנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המודל השיווקי מתחרה בתיחכומו בשנים האחרונות במודל הפיתוחי... יותר ויותר יצרני תוכן מוצאים את עצמם בתוך 'רשת עכביש' של החברה המשווקת, מבלי שיש להם יכולת לשנות. הגיע הזמן לדרכי שיווק ישירות, מבוססות בלוקצ'יין. רק זה יעיף שחקניות כמו 'אקטיוויז'ן'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעולם לא היה... כמו שלחברות ההפקה של הוליווד אין עניין באיכות הסרטים (ר' החלפת קווין ספייסי בשחקן אחר, בגלל המהומה שנוצרה בגללו: יותר חשוב לחברה שהסרט ימשוך קהל מאשר איכות המשחק).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...