שידרוג או שינמוך? המעבר של Steam לשקלים מביא איתו בעיות חדשות - עמוד 2 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שידרוג או שינמוך? המעבר של Steam לשקלים מביא איתו בעיות חדשות


yonatan.mendelson

Recommended Posts

  • תגובות 39
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הגיע הזמן שאנשים יפנימו שלא צריך "להשתתף בגזל" עם G2A או לאכול את הכובע עם . קיימים אתרים חיצוניים, חוקיים לגמרי (לא מדובר במשתמשים אנונימיים שמספקים מפתחות אלא בחברה שקונה באופן סיטונאי מוצרים ומוכרת אותם להמון, כך גם הסיכוי ל״סקאם״ באתרים הללו לא קיים) - שמספקים משחקים במחירי זנות. ע"ע Cdkeys, ע"ע HRK והדוגמאות לא נגמרות פה. לצורך דוגמה: וולפנסטיין 2 החדש נקנה בהשקה ב-34 דולר, זול בכמעט חצי מ- וזול בכאומדן של 10% מ-G2A ומכל אתרי הגועל למיניהם. עשו את החשבון שלכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן מדובר באנומליה זמנית. מתקשה לווסת את המחירים ולהתאימם ליוצא השקלי. עניין של כמה שבועות~כמה חודשים, אבל הישראלים לא פראיירים וחסרי סבלנות - מבחינתם שינוי שכזה, שממילא היה דיי מיותר, רק גורע ולא מוסיף. מה גם, אני מנוי מ-2007. אני רואה דולרים וקונה דרך דולרים כל-כך הרבה זמן שהמעבר לשקל בפלטפורמה הזו פשוט לא נוח לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר להשתמש בvpn במחשב אחר ולפתוח חשבון סטים חדש וככה לקנות משחקים ולשלוח כמתנה לחשבון הראשי. אם החשבון השני נסגר פשוט פותחים עוד אחד או בשביל לא להסתכן חשבון חדש לכל קנייה. דרך אגב המחירים עלו גם במרקט? כי אני לא ממש רוצה לשלם שתי דולר על משהו שעלה לפני תשע סנט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Hello, Unfortunately, the currency change is mandatory. You can no longer be charged in USD and will need to use a local payment method for future purchases. Prices in the Store are set on a region by region basis. The price and currency displayed are the set prices for those games based on your location. We are always working with publishers to adjust prices to be in line with what can be found at local retailers and online shops. We apologize for the inconvenience. Best Regards, Kseniya

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של TheSpaceCat12

אפשר להשתמש בvpn במחשב אחר ולפתוח חשבון סטים חדש וככה לקנות משחקים ולשלוח כמתנה לחשבון הראשי. אם החשבון השני נסגר פשוט פותחים עוד אחד או בשביל לא להסתכן חשבון חדש לכל קנייה.

 

באמת בזיון.

אם המחירים לא יתיישרו זאת תהיה אופציה הגיונית מאוד. למרות שהם יכולים לראות את אמצעי התשלום בכל אחד מחשבונות ה"מתנה" שאתה יוצר... הם יקלטו שזה אותו תשלום ואתה קונה לעצמך. אבל בטח גם לזה יש דרך. אני לא אמור לשלם 50 אחוז יותר רק בגלל שבא להם "לפנק" אותי בשירות מקומי ולגבות לי בשקלים. איפה הגלובליזציה? 

אם זה ימשיך אנחנו נראה עלייה בשימוש בשירותי כמו HMA וכו'...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיים בעוד שירותי אונליין (של סופטוור אז סרביס). אופיס 365 למשל, יקרה בשקלים מאשר בדולרים (שער הדולר אצלם הוא 4.12 ש"ח כבר שנתיים). נטפליקס מעגלת למעלה במקום למטה (29.9 במקום 28.8) ועוד. עדיף לקנות בדולרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מריח כמו הזדמנות עסקית... היות וכמה מכם כבר דיברו על שימוש ב- לפתיחת חשבונות סטים ארעיים במדינות בהן המשחקים מוזלים משמעותית, אולי יש אפשרות של הצעת שירות רכישה של משחקים כאלה שיועברו כ"מתנה" תמורת עמלת רכישה נוחה. אם יש איזה אתר שנוח לקונה ולמוכר למצוא בו מחירים עדכניים של משחק X בכל חור נידח בעולם אז אפשר בנוחות יחסית להסדיר את זה. אם משחק XYZ עולה 150 ש"ח מסטים- (בערך 40$~) ובו זמנית $10 בסטים-קזחסטן אז נראה לי משתלם לשלם נניח $15 בשביל לקבל אותו ב"מתנה" אחרי הליך התקשרות פשוט עם המתווך שעושה את תהליך הרכישה וההעברה.

אולי זה כבר קיים ואני רק לא מודע לזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Gimel

בטח יש להם מערכת שתזהה ותחסום משתמשים שנותנים הרבה מתנות למדינות אחרות.

בוודאי.

אבל אם תרצה להפוך את זה לעסק, כלומר לקנות ולחלק מתנות בשיטתיות, תצטרך שיהיו לך המון חשבונות והמון כתובות מייל.

אבל שוב, גם לזה בטח יש פתרון :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של yw1971

קיים בעוד שירותי אונליין (של סופטוור אז סרביס). 365 למשל, יקרה בשקלים מאשר בדולרים (שער הדולר אצלם הוא 4.12 ש"ח כבר שנתיים). נטפליקס מעגלת למעלה במקום למטה (29.9 במקום 28.8) ועוד. עדיף לקנות בדולרים.

 

אם יהיה להם ראש - ימציאו מטבע וירטואלי לקניות בתוך משחקים... זה יהיה שווה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...