שידרוג או שינמוך? המעבר של Steam לשקלים מביא איתו בעיות חדשות - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שידרוג או שינמוך? המעבר של Steam לשקלים מביא איתו בעיות חדשות


yonatan.mendelson

Recommended Posts

  • תגובות 39
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

יעזור, אבל מנוגד לתנאי השימוש ועלול לגרום לסגירה של החשבון. לא שמעתי על אף אחד שהשתמש ב- וסגרו לו את החשבו אבל הסכנה קיימת.

ציטוט

You agree that you will not use IP proxying or other methods to disguise the place of your residence, whether to circumvent geographical restrictions on game content, to purchase at pricing not applicable to your geography, or for any other purpose. If you do this, may terminate your access to your Account.

http://store.steampowered.com/subscriber_agreement/#3

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברוב המשחקים שבדקתי רק המחיר ביורו יותר גבוה מהמחיר בשקלים, כנראה בגלל תוספת המע"מ. אם יעבור "חוק מיסוי דיגיטלי" נזכה במקום הראשון של המחיר היקר ביותר למשחקים בעיקבות תוספת של 17% על המחיר הנוכחי ה"זול".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פיראטיות זה חרא טהור ולאט-לאט הופכים אותה ללא משתלמת... מ-2012 המחשבים שלי נקיים ממשחקים פיראטיים והכל סבבה - אין סכנה לרוגלות, , תוכנות כופר או סינג'ור של המחשב שלי לכריית מטבעות וירטואליים - אם המשחק לא עובד או עובד עם בעיות יש "אימא ואבא" לפנות אליהם ובמקרה הכי גרוע מבקשים החזר כספי... כשיוסרו ההגבלות הגיאוגרפיות על נטפליקס וכש- יגיע לארץ ולא יוגבל גיאוגרפית, אעבור אליהם ואפסיק להוריד וסדרות בטורנטים (לא בזין שלי לשלם על ו- חינמיים לא עובדים טוב או שלא עובדים בכלל)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...