עברה לצד האפל: המלחמה של EA Games בשחקנים - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עברה לצד האפל: המלחמה של EA Games בשחקנים


yonatan.mendelson

Recommended Posts

חגיגת ההשקה של המשחק Battlefront 2 הפכה במהירות לזירת התנגחות חסרת תקדים בין הגיימרים למפיצות המשחקים אודות הלגיטימציה לרכישות דמויות הגרלה בכסף אמיתי המובנות בתוך הכותרים - ונראה כי ידם של השחקנים היא על העליונה, לפחות באופן זמן

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתי... אבל מריחה שערורייה! אתם רוצים להגיד לי, שמשתמשים שרכשו כבר בהתחלה את הגרסאה המלאה (שנקרא לדעתי ELIT EDITION) גם הם יצטרכו לשלם ? מזל שלא קניתי! רציתי לרכוש... אבל התאריך היה די קרוב למשחק החינמי MIDAIR _ (שאמנם חינמי אבל כל עוד הוא בTEST מבקשים עליו 30$ _ הוא יצא ב3 חודשים הקרובים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גיימרים בוכים בוכים אבל קונים. זה התחיל כשהעלו את מחיר המשחקים מ50 ל$60 והמשיך כשהתחילו לקחת $15 על כל מפה וחצי (DLC) ונגמר בזוועות כמו מה שמצויין בכתבה. שילמתי $60 על משחק, אני מצפה לקבל את כולו ולא 75% ממנו, כמו שקרה בדאוס אקס האחרון (שלו לעולם לא יהיה משחק המשך לסגור את העלילה, תודה באמת). טיפשים, משלמים, חבל שבדרך גם אני צריך להענש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקטע שיש 2 גרסאות ל loot crates . יש את הגירסה של overwatch שזה לגיטימי לגמרי ונותן רק שיפורים קוסמטיים , ויש את SW BF2 שזה כבר חזירות של EA שעכשיו היא תשלם עליה. דרך אגב ל יש מזל שזה משך את האש ממנה ומה הכושל שלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם הגירסה של overwatch לא הכי לגיטמית, כל המערכת של דרופים רנדומליים מעודדת בזבוז כסף.

אם הם רוצים מיקרו טרנזאקציות אז שיתנו לשחקנים לקנות מה שהם רוצים מתי שהם רוצים - בלי להמר על תוכן של הארגזים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש הבדל גדול בין רצון לסקין ויזואלי בלבד, לבין חווית משחק שונה בין מי שמשלם יותר לפחות. חוץ מזה שבאוברווץ' ספציפי גם קל לחסוך מטבעות ואז לקנות סקין אחד או שתיים כל איוונט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

OW לגיטימי לגמרי וגם יש כמה דרכים להסיג את אותם LOOT CRATES בלי לשלם אילה לשחק את המשחק. חוץ מזה שאתה עם הזמן מקבל מספיק COINS בשביל לקנות את אותם סקינים ואם הם מיוחדים אז אתה תוכל לקנות אותם בתאריכים של האיוונטים שמשתנים עם הזמן. אבל לקחת כסף על דמויות ונשקים שיעזרו לך להיות מעל שאר השחקנים זה פשוט חרא טהור , לכולם , פשוט חרא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה בבירור לא מבין את ההבדל בין לקנות משחק במחיר מלא ולקבל חצי משחק מלקנות משחק במחיר מלא ולקבל משחק מלא, אבל שלדמות שלך יהיה כובע ורוד במקום את הכובע הכחול היפה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים איתך כמו ענייני ה-shark cards ב- Online שהפכו אותו ל-MMO מחורבן שלוקח חרישות של שבועות וחודשים להגיע בו להישגים משמעותיים ועוד זה שהעלו את המחיר שלו ל-100$ עם המעבר של סטים לשקלים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...