כרטיס מסך ל-CSGO - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס מסך ל-CSGO


Inglorious

Recommended Posts

שלום,

אני מחפש כרטיס מסך שיריץ לי CSGO על הרזולוצייה הגבוהה ביותר בצורה חלקה על המחשב, לא צריך כרטיס ליותר מזה כי המחשב לא משמש אותי לגיימינג אלא רק ל-CSGO בשעות הפנאי, ולכן אם אפשר שיהיה כמה שיותר זול.

המפרט שלי הוא:

 

i7 4790

ASROCK B85M

16GB KINSTON Hyper x RAM

ספק VP-500

מסך U2414H

מארז GX500

תודה רבה לעוזרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בעיקרון CS GO לא משחק כבד כלכך. השאלה כמה אתה מוכן להשקיע ולמה אתה מצפה?

קודם כל מהי רזולוציית המסך שלך? ככל שהרזולוציה גבוהה יותר אתה תצטרך כרטיס חזק יותר.

כמה FPS אתה רוצה לקבל? אם המסך שלך 60Hz אז אין טעם לשאוף ליותר מ60FPS.

האם אתה מתכוון להריץ את המשחק על ההגדרות הכי גבוהות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מתכוון לשחק שום משחק על המחשב הזה חוץ מ-CSGO, לא יותר כבד ממנו לפחות.

תודה רבה על ההצעות, ה-GTX בהחלט מתאים לתקציב שאני מעוניין להשקיע על כרטיס מסך, יש אופציות טובות יותר לדעתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של --- The King ---

כמה FPS אתה רוצה לקבל? אם המסך שלך 60Hz אז אין טעם לשאוף ליותר מ60FPS.

שחקני CSGO רציניים פשוט לא מסכימים עם המשפט הזה. זה מנוגד לכל אטום בגוף שלהם. אינפוט לאג במשחק מנוהל לפי כמות פריימים לשניה פנימית במנוע. יש הרבה שחקנים שבשבילם זה 300FPS פנימי או לא לחיות. לא משימה ש-GTX 1060 לא יכול לפתור בקלות, אבל זה לא שולה המוקשים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם עם "כרטיסי בדיחה" במונחים של היום, הכותר הזה טס מעל 200FPS על מה אתם מדברים...

 

לשואל,

גש במטותא לשוק המשומשים, חפש אפילו כרטיסים כמו HD6950/6970 או GTX 460/470 או GTX560/570 או

GTX650/650ti או GTX660 או GTX750 או HD7770 / R9-260  או בקיצור הבנת:

כל מני כרטיסים שתוכל לרכוש בסדרי גודל של 100-150 שח לערך וראה איך הם מתפקדים עבורך.

תקבל להערכתי 150-200FPS על הגדרות גבוהות ב- 1080P בקלות.

 

הדגש פה הוא על הוצאה מינורית של כלום כסף, משום שהאמור ייתן מענה הולם לצרכים המוגבלים בהחלט שהצגת.

חבל לזרוק כסף לפח.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של djelectric

שחקני CSGO רציניים פשוט לא מסכימים עם המשפט הזה. זה מנוגד לכל אטום בגוף שלהם. אינפוט לאג במשחק מנוהל לפי כמות פריימים לשניה פנימית במנוע. יש הרבה שחקנים שבשבילם זה 300FPS פנימי או לא לחיות. לא משימה ש-GTX 1060 לא יכול לפתור בקלות, אבל זה לא שולה המוקשים

מכיר את ה"תאוריה" הזאת. אלה שחושבים ככה לדעתי לא יבדילו בין 60FPS לבין 300FPS על מסך 60Hz. אם אני לא מבדיל אני לא רואה למה שהם כן.

וכן, שיחקתי גם CSGO על מסך 60Hz ויש לי מערך של שני GTX1070.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא תאוריה.

הם לא טוענים שהם רואים הבדל בעין, אלה שזה מקטין input lag, אם אני לא טועה של העכבר.

כשאתה שחקן תחרותי כל מילישנייה משנה אפילו אם בעין לא רואים את ההבדל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זה תורם ל- input lag, משהו...

 

המסך מראה להם 60hz, והוא (המסך) ממילא מוחק כל פער input lag גם אם היה במקור (בתחילת השרשרת)

משום שעד שהתמונה מצטיירת על המסך עוברות ממילא 16 מילישניות עד הפריים הבא,

וכל מה שנוצר קודם נמחק כלא היה. זאת מבלי לחשב גם את ה- lag שמכניסה כל האלקטרוניקה של המסך בדרך כן.

 

ממילא הנסיון לחסוך 8 מילשניות בשרשרת ההפקה (רק למסכים 144hz)  שבשיאה היא 45 מילשניות בטובות שבמערכות

המחשוב, ובממוצע יותר לכוון 60-70, הוא ניסיון נואל מבוסס בורות גמורה וחוסר הבנה אלמנטרי את התחום.

 

אין (לי) בעיה שבורים יאחזו בדעתם זוהי זכות יסודית,

אבל כן יש (לכולנו) בעיה אם בפורום כשלנו - כזה המתיימר להיות מקום רציני, יינתן לשמן נחשים שכזה לצאת אל האור

ולהטעות את הקורא המזדמן. אנחנו פה להעביר יידע רציני ומקצועי, לא להיות עוד מקור אינטרנטי מפוקפק.

 

עזבו את העובדה שבמערכת תגובה רפלקסיבית המודדת זמן תגובה אנושי, אדם הכי מהיר בעולם מזהה שאור נדלק

(אור כן לא תמונה מורכבת) רק אחרי 20 מילשניות לערך. אז הבינו כמה זמן לוקח למוח לנתח תמונה שלמה, להבין מצב, 

לקחת החלטה, לתת ליד input בעכבר/מקלדת, עד שהמוטוריקה האנושית מוזיזה את היד, ועד שזה חודר פנימה למנוע

המשחק במחשב, ומשם לשרת המנהל את המשחק מרובה המשתתפים, ומשם לחישוב ההריגה של האויב.

300-1000 מילישניות, תלוי גם איפה השרת, אם בחול העיכוב עלול להיות רב.

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של --- The King ---

מכיר את ה"תאוריה" הזאת. אלה שחושבים ככה לדעתי לא יבדילו בין 60FPS לבין 300FPS על מסך 60Hz. אם אני לא מבדיל אני לא רואה למה שהם כן.

וכן, שיחקתי גם CSGO על מסך 60Hz ויש לי מערך SLI של שני GTX1070.

 

 

זו לא רק "הדעה (הפרטית) שלך", זה הוכח מחקרית.

מספיק להוריד את Vsync ופתאום גם 30hz מגיב באותו input lag כמו קצבי רענון שמעליו.

ההבדל הוא שהאנימציה פחות רציפה לעין, זה הכל. במעבר ל 60 זה נראה חלק יותר לעיין כמובן. אבל ה lag מורגש זהה.

 

מה שדופק input lag זה מנוע vsync ולא ה- frame rate. אם מישהו אינו מכיר את התופעה, שינסה בביתו, הפתעה נעימה

ושעור לחיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

 

אפריד את התגובה לשני הסברים מופרדים ומובחנים:

 

1. בכל מה שנוגע ל- input lag, אין משמעות לתדר הרענון כמעט לחלוטין, מכיוון שהאלמנט שמפריע זה בכלל לא הוא,

אלא ה- vsync שעם triple buffering עושה שמות בנושא.

 

2. בכל מה שנוגע "לחלקות אנימציה", אכן לא ניתן באמצעי תצוגה לראות שיפור, כאשר הרענון המוגש למסך עולה על מה

שהמסך מסוגל להוציא החוצה ממילא. המסך משמש בנושא זה חסם לתדר העליון, לכן אין טעם לשדר לו מעל 60hz.

 

אבל אילו היה לך מסך שמסוגל ל- 144hz, אז במקרי הדגמה מבושלים נכון, ניתן להראות הבדל קטנטן וזניח במעבר מ- 60 ל- 120hz.

זה מחייב גם מערכת ראיה אנושית צעירה, קרי אם אתה בן 60 שכח מזה.

ושנית, רואים זאת רק תחת panning של התמונה. במצב תנועה איטי נאמר הדמות הולכת קדימה ללא pan, לא רואים הבדל.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

 

זה לא משנה שלא מרגישים הבדל בעיין זאת לא הנקודה, הנקודה היא מהירות העברה לשרת כדי לקבוע מי יהרג.

נניח שני האנשים רואים אותו דבר ואחד העביר את הפגיעה מילישנייה קודם לשרת הוא יהרוג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...