זמן לחשוש? כל משחקי העתיד של מפיצת GTA יכילו רכישות דיגיטליות בכסף אמיתי - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זמן לחשוש? כל משחקי העתיד של מפיצת GTA יכילו רכישות דיגיטליות בכסף אמיתי


yonatan.mendelson

Recommended Posts

כמו שציינתי בכתבה קודמת על ההצלחה הכלכלית של משחקים, זה הרווח הגדול כיום. מילא אם זה היה מגיע לחברות משחקים קטנות שראוי שיצליחו, אבל זה מגיע בעיקר לגדולות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר מאוחר מדי לחשוש, עולם המשחקים נהרס כל העברות המיקרו האלה דפקו את המשחקים. זוכה במדליית הזהב זה DEUS EX האחרון - משחק סינגל פלייר בלבד עם אפשרות לקנות כסף למשחק כסף אמיתי (שכמובן הורס את חויית המשחק)... אהה כן ואם אתם מתחילים משחק חדש אז חבל לא מזמן התחלתי להרגיש רע עם כל הפיראטיות של הורדת המשחקים והתחלתי קצת להשקיע כסף.. מתברר שזו טעות וצריך לחזור לדרך הישר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משגע אותי.. 

מה, כאילו יצרניות המשחקים לא מודעות לכך שהמשתמשים "תופסים אותם בביצים"? רוב רובם של מי שקונה היום משחקי single player ולא מוריד אותם עושה זאת נטו כדי לתמוך במפתחים, כך לפחות אני רואה את זה. איך היצרנים לא מודעים לזה שהם רק יפסידו ממהלכים כאלה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היום אין סיכוי לשחקן חדש ב- Online להשיג כסף וציוד טוב כמו פעם, אלא אם כן ישקיע במשחק זמן ששווה לעבודה במשרה מלאה במילוי מחסנים או ההאנגר או המוסך כדי לנסות לגרד איזה 800 אלף עלובים (כן, במשחק הזה 800 אלף זה כלום!) וגם אז אף אחד לא מבטיח שלא יבוא איזה שמוק עם היידרה או אופרסור ויפוצץ לו משלוח של סחורה שלקחו לו ארבעה ימים למלא או שישחק heists עד שהוא יאבד את שפיותו מלשחק את אותן משימות. לי עצמי כבר נימאס להיכנס ל- ONLINE ואני מוצא את עצמי משחק במשחקים אחרים ונכנס רק כשיוצא משהו חדש, רואה שאין סיכוי שאני יכול להרשות אותו לעצמי ואז חוזר להוביל סחורות ב-Euro Truck Sim 2 או American Truck Sim והקטע הבאמת מסריח הוא שזה הופך לסטנדרט ושחקנים משלמים כמו עדר ולא קולטים שגוזרים קופון על הרצון שלהם ליהנות ולהתקדם במשחק אני עצמי מודה ומתוודה שקניתי shark cards כשהיה איזה משתלם של "קנה 3 מיליון וקבל עוד 3 מיליון מתנה" אבל לא עוד. ההרחבה Smugglers Run הייתה הקש ששבר את גב הגמל - חבילה שלמה של תוכן שפשוט זועק "קנו shark cards או שלא תשיגו את זה בחיים!!!!" וכל עדר הכבשים הלך וקנה ונתן לזה לגיטימציה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...