קשיח על סטרואידים: Seagate משיקה דגם חדש עבור מערכות וידאו עם בינה מלאכותית - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קשיח על סטרואידים: Seagate משיקה דגם חדש עבור מערכות וידאו עם בינה מלאכותית


yonatan.mendelson

Recommended Posts

ממליץ *נגד* רכישה של דיסקים של . נסיון אישי מר, למרות שיפור אפשרי באמינות שלהם בשנתיים שלוש האחרונות. סדרת איירון וולף החדשה שלהם מגיעה עם אחריות שמתחילה מתאריך הייצור ולא תאריך המכירה של הכונן (!). בנוסף לכך, הם נותנים לפחות שנתיים ביטוח לשחזור מידע (!) לכוננים שלהם, מפני שהם כנראה מודעים לבעיות. הבעיות שבהם נתקלתי בעבר קשורות לבקרי הכוננים שהתקלקלו לאחר שנה-שנתיים, וגורמים לאובדן מידע מיידי. שוב, זה הבן שלי ושל אחרים, אבל תעשו את השיקול שלכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתי כלום ! מה ל - ולקשיחים ? גם עם השקת כונני ה - SSHD היו הרבה הצהרות על מהפיכת האחסון, וזה נגמר בקול ענות חלושה ! עדיף להם להתרכז בהעלאת האמינות של קו המוצרים הנוכחי מחארטה בארטה של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של wddr444

לא הבנתי מה קשור כל הכתבה לנושא שלה : " משיקה דגם חדש עבור מערכות וידאו עם בינה מלאכותית " מה קשור בינה מלכותית ? מה קשור וידאו ? מה מיוחד בדיסק ?

אפליקציות של בינה מלאכותית נוטות להשתמש במספר רב של ערוצי מידע (יותר ליבות במעבד, יותר ערוצי מידע לזכרון ולאחסון בו זמנית) - לכן הן דורשות שיידע להתמודד עם עומס גדול מהרגיל. זו הנחת הבסיס לפחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של wddr444

איפה רשום דבר כזה ?

איזה יותר ערוצי מיידע ?

איזה יותר ערוצי זכרון ?

איפה וכמה ליבות במעבד ?

 

צר לי יש כאן בעיה , דיסקים נמדדים עפ"י מהירות קריאה וכתיבה , אין לדיסקים דרך להביא יותר ערוצי זכרון או להמציא יותר ערוצי זכרון או לשלוט בליבות מעבד מחשב .

יש לי מחשב ודיסקים רגילים עובדים אצלי גם עם 10 ליבות .

אז למה לי דיסק זה ?

 

למהירות של דיסקים תקנה SSD או M2 ואז תקבל מהירות .

משהו כאן לא מתחבר לי ומרגע לרגע זה מריח כמו תרגיל מכירות של יצרן דיסקים

גוגל הוא ידידך, העזר בו.

יש אכן הבדלים. כמו שדיסקים שמיועדים ל-NAS למשל מדורגים עם MTBF גבוה יותר. זה לא "טריק" של היצרנית, אלא טכנולוגיות ייצור שונות קצת, וQC בררני וקפדני יותר. כמו שאינטל נועלת ליבות במעבדים ומוכרת אותם בזול יותר.. או כמו שבשוק מוכרים את העגבניות היפות, ואת המכוערות למפעלים וכדומה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...