newegg עושים משלוח ישיר לארץ - מחירים מוצגים בשקלים - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

newegg עושים משלוח ישיר לארץ - מחירים מוצגים בשקלים


Igor Mogilev

Recommended Posts

ציטוט של User_Name

דיי התלהבתי מזה שהם התחילו לשלוח לארץ, אבל אז גיליתי שאין אחריות כלל. רק אם המוצר מגיע DOA.

לוחות אם, כרטיסי מסך ודיסקים קשיחים ללא אחריות, לא משהו ששווה לקנות דרכם.

אלא אם אתה מממש את האחריות דרך היצרן.

כך עשיתי עם A-DATA שכללו אחריות לכל החיים.

כך עשיתי עם כונן wD.Black שנרכ"ש בארה"ב.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של User_Name

דיי התלהבתי מזה שהם התחילו לשלוח לארץ, אבל אז גיליתי שאין אחריות כלל. רק אם המוצר מגיע DOA.

לוחות אם, כרטיסי מסך ודיסקים קשיחים ללא אחריות, לא משהו ששווה לקנות דרכם.

רק לוחות אם לא הייתי קונה. כל השאר אם יש הפרש של 10 אחוז מהמחיר בארץ (כמובן כולל משלוח ומיסים) זה כדאי לדעתי. הרי אם המוצר יגיע תקול אתה תקבל מוצר חדש, ואם הוא יגיע תקין הסבירות לא גבוה שתצרך לממש אחריות על שום רכיב חוץ מלוח אם.. אבל זאת דעתי נטו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של User_Name

דיי התלהבתי מזה שהם התחילו לשלוח לארץ, אבל אז גיליתי שאין אחריות כלל. רק אם המוצר מגיע DOA.

לוחות אם, כרטיסי מסך ודיסקים קשיחים ללא אחריות, לא משהו ששווה לקנות דרכם.

אבל אם לדוגמה אתה קונה זה לא אחריות עולמית? למשל בכרטיסי מסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של jackhammer

אז מה עם אחריות של WD?

אם מגיע תקול למי אני פונה? יש להם נציגה רשמית בארץ?

מסתבר שכן.

יש להם 2 נציגות רשמיות בארץ אם אני לא טועה - בנדא מגנטיק וקבוצת ח.י.

אני אישית העברתי את האחריות מארה"ב לישראל (על כונן משומש!) מול wd העולמית, ווידאתי מולם שהאחריות (של ה5 שנים!) תכובד בארץ.

למרות שהמוצר לא נרכש ישירות דרך היבואניות - האחריות שלי נמצאת כעת בישראל, ועל היבאיניות הרשמיות לכבד זאת. (למרות שלא ניסיתי אישית עדיין)

אותו דבר קרה גם עם העברת אחריות שביצענו עם מארה"ב לישראל על מחשב שחודש על ידי ארה"ב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@Milford Cubicle באמת?

מה שאני חוויתי בינתיים:

ספקי כוח שהפסיקו לעבוד בתקופת האחריות

כרטיסי מסך עם בעיות שונות ומשונות (לא מתעוררים ממצב שינה, מסכים כחולים, coil whine חזק במיוחד)

לוח אם שמפעיל באופן רנדומלי את הספיקר של הלוח (עדיין לא מימשתי על זה אחריות), או שגורם למסכים כחולים

זכרונות שהפסיקו לעבוד

כוננים קשיחים עם בעיות משונות (היה לי כונן TOSHIBA שמהיום הראשון עשה בעיות, והוחלף בכונן חדש אחרי חצי שנה)

 

גם הציוד ההיקפי לא חף מפשע:

מסכי LCD שהפסיקו לעבוד

אוזניות שמפסיקות לפעול

 

כל אלו דברים אמיתיים שחוויתי ב10 שנים האחרונות (ואני בטוח שכחתי לציין משהו).

אולי פשוט חוסר מזל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של אור כהן

ספקי כוח שהפסיקו לעבוד בתקופת האחריות

 

עכשיו אני נזכר שבאמת היה לי אחד שמת, אבל רוצה לשמוע למה?

לפני הרבה הרבה שנים קניתי ל- הישן שלי איזשהו מארז ג'נרי שעלה 150 שקל - כולל המארז עצמו וכולל ספק!

אחרי כמה שנים של עבודה המאוורר בספק כוח התחיל לעשות דיי הרבה רעש - אז פשוט קשרתי אותו עם חוט כדי שיפסיק להסתובב.... בשלב מסויים הוא התחמם ומת.

אבל מה אני רוצה להגיד פה? שאפילו הפח זבל של הפח זבל - החזיק מעמד הרבה מעבר לתקופת האחריות. מעל 5 שנים בקלות.

 

ציוד הקפי זה משהו אחר, ברור שאוזניות עלולות להתקלקל, מקלדות ועכברים החלפתי בלי סוף.. אני מדבר על חומרה פנימית.

חוץ מכוננים קשיחים כאמור (כונן קשיח זה ציוד מתכלה, הוא ימות בוודאות השאלה היא רק כמה זמן זה יקח לו) לא התקלקל לי מעולם רכיב חומרה..

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
ציטוט של Milford Cubicle

הם דרשו ממני לבחור סיסמה שכוללת לא רק אותיות גדולות, קטנות ומספרים, אלא גם התעקשות של ממש (חובה, אין אפשרות אחרת) להשתמש ב"תווים מיוחדים"

 

הדרישה היא ל-3 מתוך 4 מהקבוצות, כך שאם אתה משתמש במספרים וגם באותיות גדולות וגם בקטנות, אתה סוגר את הפינה.  ואכן יצרתי היום סיסמא מאותיות גדולות קטנות ומספרים, ללא תווים מיוחדים.  בדוק שוב :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של User_Name

EVGA הם היוצאים מן הכלל,  לכן אני תמיד ממליץ לקנות באמזון ובחו"ל בכלל רק כרטיסים מתוצרתם.

אתה מתכוון שהם ממש מכירים אצל היבואן בארץ במוצר שנקנה בחו"ל?  או שהאחריות בחו"ל והשילוח לחו"ל עליהם?  או שרק שהאחריות אבל המימוש מצריך שילוח על חשבונך?

 

תודה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...