האם זו טעות לרכוש i7 7700k? היום? - עמוד 3 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם זו טעות לרכוש i7 7700k? היום?


LL@SS

Recommended Posts

  • תגובות 44
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אז לסיכום : 

 

אני משחק במחשב המון. יש לי מסך 60 מבחירה.

 

חבר הכי טוב שלי משחק המון במחשב. יש לו מסך 144 מבחירה. 

 

ההבדל שאני רואה בין המסכים - ברור לעין, ומורגש. אותי זה לא מטריד, זו העדפה.

 

מי שטוען שזו אשליה, בסדר - בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

 

סביר מאד להניח coch שהנך עדיין צעיר דיו, סביבות 30 אם זכורני נכון, וכמו כן הנך עם לא מעט שנות ניסיון עדכני (בשנים אלו).

ולכן נמצא בשפיל העליון של אימון מערכת הראיה המוחית. לכן מסוגל להבחין בפער. אך גם זה דורש קצת משחק של pan

כדי לחוש בו (בתמונה ללא pan כזו שעומדת יציב, לא תראה שום הבדל - בדוק זאת להיווכח אם יש ספק).

 

כאמור נאמר במחקרים, שישנה אפשרות להבחין בפער שבין 60 ל- 120hz לאנשים בעלי גיל ואימון מתאימים.

לכן איננו מתפלאים שהנך מסוגל לאבחן אותו. אין כאן ויכוח - לא היית צריך להדגיש זאת. קרי לא פה הדיון בכלל.

 

השאלה היא אחרת:

עד כמה הפער המדובר חשוב מבחינה פרקטית, שכן מבחינה ביצועית אין לו כל משמעות על "ביצועך כשחקן", גם אילו היית שחקן

מקצועי מהשפיל העליון שעוסק בתחום לפרנסתך. כבר מעל 24hz הביצועים של השחקן אינם משתפרים עוד, הסברנו בפוסט הקודם

מדוע ואין טעם לחזור על הדברים. הם נאמרו גם על ידי החוקר בלינק שאיש המערות הביא.

 

משכך "מבחינה פרקטית" נותרה "שאלת החוויה".

כאן (אני) יכול בזהירות הנדרשת לסכם בשבילך (אם תרצה להקשיב לרגע בכובד ראש ולא להיות נעול כאיש דת בתחומו)

שפשוט מאד אכלת שטיפת מוח מרובת שנים, עד ששכנעת את עצמך ש- 144hz "טוב יותר" מ- 60 וזהו זה, עד שזו

כבר "עובדה מוגמרת" עבור תפיסת עולמך בתחום. לא שאלת את עצמך איפה אם ובכלל השיפור בתדר משפר את הביצועים.

ובאימוץ תפיסה זו, אכלת את הלוקש שתעשיית השיווק והמכירות האכילה אותך, ומשלם על זה כסף טוב, אבל לא רק בכסף,

מיד נסביר.

 

בכל הנוגע לכסף, נכון, הכמה אלפי שקלים לא רבים מדי סדר גודל שנדרשים לשלם יותר עבור מחשב + כרטיס מסך + מסך

שמסוגלים ל- 144hz , הם אינם גזירה כבדה מדי באופן יחסי, עבור הכנסה טיפוסית לאדם מתקדם בישראל כמותנו נגיד.

כח הקניה כאן מספיק חזק לנושא.

 

אך הפשרה הגדולה וזה מה שאני הייתי שם עליו את הדגש, משמעותה באיכות המסך העלובה שפנלים 144hz נותנים לעומת

פאנלים איכותיים. בכדי להשיג 144hz בטכנולוגיית LCD ישנו צורך להשתמש בעיקר או ממש רק בפנאלים מסוג TN, רק הם מהירים

דיים לעמוד ב- 144hz אמיתיים. אלא שפאנלים אלו מקריבים דרמטית את איכות התמונה בכל הפרמטרים החשובים בכללם קונטרס,

איכות צבעים, חלקות המרקם, זוויות צפייה...

 

וכבר למדנו כולל מהמאמר שקראנו בשרשור, כי דווקא המרכיב היותר חשוב במרכיב הראיה הקדמי-מרכזי של האדם, הינו באיכות

התמונה, ולא בתדר הרענון.

 

משמע הדבר, שצרכן בוחר בתור הטרייד אוף בנושא, לתת דווקא את הדגש לתדר רענון - זה שנמצא כפחות רלוונטי לסגמנט הראיה

הקדמי-מרכזי, על חשבון איכות התמונה, שהיא דווקא כן חוזקתו של מרכיב ראיה זה. דהיינו שהוא עושה הפוך ממה שהעין רוצה

לעבוד מולו ביעילות.

 

הסיבה שעושה הצרכן בחירה זו מבוססת לא על אשמה מצדו חלילה, אלא על השענות על מקורות הטפה שגויים (חלקם בשל פרסומות

במסווה למכירת חומרה מתאימה) במקום על למידת חומרים מחקריים ואקדמאים בתחום שאינם מחפשים את הכסף שלו, אלא

רוצים באמת ובתמיד ללמוד ולמצוא מסקנות פרקטיות.

 

אנשי מקצוע ככל שאני לפחות מכיר ונתקלתי בהם, בוחרים במסך בעל פאנל איכותי (LCOS, , IPS) כאשר תדר רענון 60

הוא בהחלט רף מכובד ומספק מעל ומעבר לצפייה ישירה על מוניטור קונוונציונאלי כמו שיש לך ולי בבית ובמשרד על השולחן.

 

כשיש אמצעי תצוגה 360 מעלות לדוגמא (לא בבית שלנו, אלא במערכות הדמיה מרחביות בעיקרן סימולטורים), אז בצדדים אפשר

להתפשר על "מימד האיכות" ולהגדיל את תדר התמונה, בכדי לשפר את אילוזיית התנועה.

בצדדים העין אוהבת ויכולה להעריך תדר רענון גבוה. המחקר וזה גם הופיע בכתבה, ציינו שכאשר התדר הוא 60hz (ומעלה) ישנה

אילוזייה של תנועה אמיתית במרחב. אצלנו בקסדות אנו על 45hz (פר עין) וזה כבר נראה ומרגיש מיליון דולר.

וגם עולה ככה...

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינה פרקטית - זו העדפה אישית, זה לא שאלה של טוב יותר או שווה את ההבדל הכספי.

 

אני משחק על מסך 60\IPS מאז מעולם, כי זה מספק את הצרכים שלי.

 

מסכים שעובדים על תדרים גבוהים יותר 120 עד 240 זו אופציה שמתאימה יותר לאנשים שמשחקים תחרותי, יום-יום.

 

הויכוח שלך משלב השקפה אישית. קודם כל.. מי אמר לך שמסכי גיימינג 144 עובדים

על TN בלבד ? כבר לא נכון, רובם עובדים על TN ויש כבר מסכים שעובדים עם פאנלים איכותיים יותר.

לחבר הכי טוב שלי יש מסך של מבוסס ותדר של 144. המסך נראה מעולה להכול.

 

פאנל איכותי זה דבר קריטי בכללי למי שמבין.  בגיימינג תיקח את אחד המסכים שלי -

( EIZO כצג לעבודה, או של המחשב שעשועים, שניהם מבוססים ) ותציג עליו משחק עם הגבלת פריימים ל 30,

45 ו 60 - אני יראה הבדל בין שלושת המצבים - ואנ יחטוף עצבים וכאב ראש בו זמנית אם תתן לי לשחק על 30 פריימים.

זה לא שחיק מבחינתי, לא משנה על איזה צג אני יעבוד.

 

אנשים שמשחקים יום-יום ( יש היום עשרות אלפי שיעידו שהם חוצים את ה 7-8 שעות ביום ) ברמה תחרותית בז'אנרים

שונים, החל ממובה ועד לשוטרים מהירים לא יחזרו אחורה ממסך "תחרותי". יהיה להם קשה. הרגל ? העדפה ? זה בכלל משנה ?

ההסבר המדעי לא יחזיר אותם חזרה, והאמת שזה לא פיקציה - אני רואה אצל חבר שלי משחקים כמו דוטה, באטלפילד, אוברוואץ'..

ההבל הוא שמיים וארץ לעומת המסך שלי, לא לטובה או לרעה מבחינתי כי אני לא שחקן תחרותי, אני משחק סינגלים ו PUBG

לעיתים קרובות. הוא ? לא יהיה מסוגל לשחק אצלי. 

 

האם יש צורך במסכים ובתדרים האלה זו שאלה של העדפה, אתה מבלבל את המוח אם אתה חושב שזה פיקציה, או שטות.

 

nec מסך מחשב זה משהו סטטי, זה לא יהיה 360 מעלות. גיימינג תחרותי זה גם דבר שונה מלשחק סינגל ב 50 פריימים

למשך שעה - לעשות הפסקת קפה ולחזור לשחק. ההשקפת עולם שלך מתערבבת עם ההסברים המדעיים על דברים

שלא קשורים ללשחק במחשב ( כמו הדוגמא על הקסדות ).

 

אין לי מה ללמוד כאן, אני מכיר את ההבדל בעין. אני לא יעבור למסכי 144 או 240 או 120 כי אני לא צריך את זה.

 

שים לב - אתה לא קורא תגובות במלואם, או שאתה פשוט בוחר לשים לאחרים מילים בתגובות.

 

איך כתבת לי ריבונו של עולם את כל הפיסקה הזו : "

 

משכך "מבחינה פרקטית" נותרה "שאלת החוויה".

כאן אני יכול בזהירות הנדרשת לסכם בשבילך (אם תרצה להקשיב לרגע בכובד ראש ולא להיות נעול כאיש דת בתחומו)

שפשוט מאד אכלת שטיפת מוח מרובת שנים, עד ששכנעת את עצמך ש- 144hz "טוב יותר" מ- 60 וזהו זה, עד שזו

כבר "עובדה מוגמרת" עבור תפיסת עולמך בתחום. לא שאלת את עצמך איפה אם ובכלל השיפור בתדר משפר את הביצועים."

 

 

אף אחד כאן לא דיבר על טוב יותר, חוץ ממך........................ אני לא עם מסך 144, ולא אהיה עם מסך 144

בפעם החמישית. 

 

תפסיק לתת הסברים מדעיים על דברים לא שייכים... ולשייך אותם בין השורות אל ההשקפות שלך על איך צריך לשחק....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

nec_000 המאמרים שלך בנושא שווים כקליפת השום!

צר לי, כמה בולשיט ובזבוז ביטים בפורום.

לדעתי אף פעם לא יצא לך לשחק ברשת על מסך 144HZ, בשילוב כרטיס חזק.

לבן שלי יש מחשב עם GTX1060 ומסך 60HZ,

במחשב שלי יש כרטיס 1080 עם מסך 144HZ.

ההבדלים במשחק הם שמיים וארץ, עד כדי כך שהבן שלי יושב על המחשב שלי לשחק CSGO.

כי הוא בעצמו טוען שהשילוב של FPS גבוה יחד עם קצב רענון מעל 60HZ, גורם לו יותר לנצח במשחקים.

בדוק!

אז בבקשה אל תטעה אנשים בפורום סתם.

מי שמעוניין בחוויית סיגל, אכן מספיק 60HZ. ומי שמעוניין לשחק תחרותי במשחקים בסגנון: CSGO, PUBG

נדרש למסך 144HZ עם FPS בהתאם.

לא אתפלא עם המחקרים שלך ממומנים ע"י ומיקרוסופט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^אכן input lag הוא הדבר היותר חשוב בנושא, אלא שה- input lag של כל שרשרת ההפקה ובכללה המנוע החישובי ברובד

האפליקציה, החישוב של התמונה על ידי המאיץ, והעיבודה של התמונה על ידי המוניטור לו יש lag-ים משלו (עיבוד דיגיטלי

פלוס זמן שינוי מצב פיקסל - זמן התייצבות נוזל הקריסטלי של ה- LCD) מביאים למשהו באזור חיוג 45-60 מילישניות

(במכונות המהירות).

 

כך שאם נדבר במקרה שלפנינו על הפער שבין 120 ל- 60hz, מדובר על הפחתה נוספת של כ- 8 מילישניות בשרשרת ההפקה, זאת

אומרת ירידה מנגיד 55 מילישניות ל- 47 מילישניות (זמן התגובה מקצה לקצה).

 

פער שכזה - 55 לעומת 47 מילישניות אינו רלוונטי לשחקן אנושי, משום שזמן העיבוד של המוח האנושי מרגע שהתמונה בפועל מוצגת

על המסך ועד שהוא קולט אותה, מעבד אותה, החלטה ומגיב עם היד בכדי לתת קלט למכונה עם העכבר/מקלדת, 

הוא כ- 300-1000 מילישניות סדר גודל (תלוי בסוג ההחלטה והתגובה הנדרשים).

משמע שגם הדבר החשוב והוא input lag , כבר עתה מהיר דיו עבור יכולות אנושיות שהן איטיות בסדר גודל ממנו.

לכן גם סוגיית ה- input lag מקבלת מענה אפקטיבי ב- 60hz .

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של urib

nec_000 המאמרים שלך בנושא שווים כקליפת השום!

את המאמרים הביא חבר הפורום caveman - התבלבלת.

 

צר לי, כמה בולשיט ובזבוז ביטים בפורום.

לדעתי אף פעם לא יצא לך לשחק ברשת על מסך 144HZ, בשילוב כרטיס חזק.

צודק!

יצא לי לתרגל רק בתהליך , מכונה שמאפשרת 120hz, 250hz, 500hz, 1000hz

שעלותה הסופית סביבות 20 מיליון דולר פר יחידה סדר גודל.

זו מתגמדת לעומת מחשבך ב- 2500$....

 

לבן שלי יש מחשב עם GTX1060 ומסך 60HZ,

במחשב שלי יש כרטיס 1080 עם מסך 144HZ.

ההבדלים במשחק הם שמיים וארץ, עד כדי כך שהבן שלי יושב על המחשב שלי לשחק CSGO.

כי הוא בעצמו טוען שהשילוב של FPS גבוה יחד עם קצב רענון מעל 60HZ, גורם לו יותר לנצח במשחקים.

בדוק!

אז בבקשה אל תטעה אנשים בפורום סתם.

מי שמעוניין בחוויית סיגל, אכן מספיק 60HZ. ומי שמעוניין לשחק תחרותי במשחקים בסגנון: CSGO, PUBG

נדרש למסך 144HZ עם FPS בהתאם.

לא אתפלא עם המחקרים שלך ממומנים ע"י סוני ומיקרוסופט.

 

שוב הנך צודק ,

מעבדת הניסוי והפיתוח המורכבת מבנך ומשחק csgo על מחשבך הפרטי ב- 2500 דולר, היא מדעית נכונה ומדויקת הרבה יותר.

פורסם שלשום בכלכליסט, כי אתה ובנך זכיתם במכרז לפיתוח, הקמה, ואספקת מרכז הסימולטורים החדש של חיל האויר הישראלי

בבסיס נבטים.  הרשה לחברי הפורום לברככם לרגל המאורע, וללחוץ את ידכם בכבוד :beerchug:

 

**disclaimer

פוסט זה מומן על ידי אולפני , קליפורניה, ארה"ב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יום חמישי, יוצא לסרט עם חברים, סרט בקצב רענון של 24 פריימים לשניה ולא תלונה אחת מהאולם על החוויה הקולנועית.

מגיע הביתה מפעיל את הSTEAM, נכנס לPUBG, מקבל 70 FPS ומקלל ככה שהשכנים מתעוררים.

 

ההסבר שאני מציע הוא כדלהלן- הסרט שראיתי בקצב רענון נמוך יותר, אך עם אינטרוולים קבועים בין פריים לפריים. כשאני משחק החלק השני לא נשמר ולכן גם בקצב רענון גבוה המשחק לא מרגיש "חלק".

 

כלומר, אם נניח קצב הרענון שלי הוא 70FPS, במקום שכל פריים מתחלף באופן קבוע בקצב של 100/70 מאיות שניות , אני יכול לקבל 70 פריימים בצורה הבאה-

(1 ,1.1 + 0.9 + 3.7 +.... Xn ) = שנייה.

n = 70

 

הנחה1: משחקים מרגישים "לא חלק" בגלל האינרוולים הגבוהים.

הנחה2: חומרה חזקה יותר מקטינה את כל האינטרוולים.

 

מסקנה: התייחסות לנתון הFPS כפי שהוא מתקבל במשחקים ותוכנות בדיקה לא נכונה בהקשר של השוואה למה שהעין האנושית מסוגלת לעבד.

במקום זה צריך לחשב את הFPS לפי האינטרוול הגדול ביותר. למשל 60/3.7 = 16.216.

 

לכן אשאף לשדרג את המחשב ככה שאני אקבל את הFPS הרצוי לפי החישוב שאני הצעתי ^ , ולא מד הFPS שמופיע לי בצד שמאל למעלה.

 

עכשיו מה הם באמת האינטרוולים, איזה חומרה משפיעה כיצד (באופן לינארי, לא לינארי) אני לא יודע :nixweiss:, הכל נכתב בהסתמכות על הגיון ולא מחקר.

יש מישהו שמבין ויכול לעזור לאושש או להפריך את הטענה?

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@nec_000 אתה לא שחקן תחרותי. אתה לא מכיר את העולם הזה ולכן ההסברים המדעיים המתישים. הבעיה, שאתה מצרף להסברים

האלה ( אתרים, דוגמאות מניסיון חיים בתחומים אחרים) את ההשקפות שלך - וזה ככה כמעט באחד מתוך שני דיונים שיש ויכוחים. כמו שלי עולה

הפיוז מהר מאוד, לכל אחד יש את המשהו שלו. שאתה לא מכיר משהו, או ניסית משהו.. חבל להשליך דוגמאות מעולמות לא קשורים.

אף אחד פה לא טען שמסכי 144 טובים יותר. יש טענות אחרות וכולם נכונות חוץ משלך.. כי ההבדל בעין מורגש. דבר מאוד ידוע

בקרב מי שמכיר. אם כבר מי שצריך שיעורי בית זה אתה.. אין לך ידע וניסיון בנושא גיימינג תחרותי. אתה מכיר משחקי מחשב,

זה לא הופך אותך לגיימר תחרותי.. אני אומר אמיתי.

 

רבאק.. אתה נהנה לשחק ב 30 פריימים על מחשב ענתיקה במשחקים כמו ה Witcher.. ברור שתהיה מינימליסט בכל

הנוגע לעולם הזה. אתה זה שהצהיר בכמה דיונים ודיבר על חומרה ישנה וכו' וכו'.

 

קח לך שבועיים חופש מהמכרז שזכיתם בו, לך תשחק כל יום עשר שעות על מסך 60 עם כרטיס 1070\1080 או אחד מהווגה המתחרים

בבאטלפילד אחד.

 

קח לך עוד שבועיים חופש כדי לנוח מהניסיון הראשון, ובניסיון השני תשחק עם מסך 144. תחזור אלינו עם המסקנות.

 

בבקשה, הזדמנות למחקר בשטח. בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של BenderTheOffender

יום חמישי, יוצא לסרט עם חברים, סרט בקצב רענון של 24 פריימים לשניה ולא תלונה אחת מהאולם על החוויה הקולנועית.

מגיע הביתה מפעיל את הSTEAM, נכנס לPUBG, מקבל 70 FPS ומקלל ככה שהשכנים מתעוררים.

 

ההסבר שאני מציע הוא כדלהלן- הסרט שראיתי בקצב רענון נמוך יותר, אך עם אינטרוולים קבועים בין פריים לפריים. כשאני משחק החלק השני לא נשמר ולכן גם בקצב רענון גבוה המשחק לא מרגיש "חלק".

 

כלומר, אם נניח קצב הרענון שלי הוא 70FPS, במקום שכל פריים מתחלף באופן קבוע בקצב של 100/70 מאיות שניות , אני יכול לקבל 70 פריימים בצורה הבאה-

(1 ,1.1 + 0.9 + 3.7 +.... Xn ) = שנייה.

n = 70

 

הנחה1: משחקים מרגישים "לא חלק" בגלל האינרוולים הגבוהים.

הנחה2: חומרה חזקה יותר מקטינה את כל האינטרוולים.

 

מסקנה: התייחסות לנתון הFPS כפי שהוא מתקבל במשחקים ותוכנות בדיקה לא נכונה בהקשר של השוואה למה שהעין האנושית מסוגלת לעבד.

במקום זה צריך לחשב את הFPS לפי האינטרוול הגדול ביותר. למשל 60/3.7 = 16.216.

 

לכן אשאף לשדרג את המחשב ככה שאני אקבל את הFPS הרצוי לפי החישוב שאני הצעתי ^ , ולא מד הFPS שמופיע לי בצד שמאל למעלה.

 

עכשיו מה הם באמת האינטרוולים, איזה חומרה משפיעה כיצד (באופן לינארי, לא לינארי) אני לא יודע :nixweiss:, הכל נכתב בהסתמכות על הגיון ולא מחקר.

יש מישהו שמבין ויכול לעזור לאושש או להפריך את הטענה?

 

 

 

 

 - סוף סוף חוכמה,

יפה כתבת ויפה הסברת. מה שבעצם הנ"ל מכוון אליו הוא הבטחה ל- min frame rate, שסוגרת לנו מלעיל את משך הזמנים

הארוך ביותר המותר בין פריים אחד לעוקב אחריו.

 

יש עוד נקודה והיא טכנולוגיית מנוע ההאצה שמשתנה מסוג אחד לשני של , ואפקט motion blare שקיים טבעית בסרט

קולנועי כתוצר לוואי מדרך הפקת הוידאו, ואינו קיים בבסיסו בהאצה גראפית, אך החל להופיע בשנים האחרונות, כאשר אחד המנועים

הראשונים להטמיעו היה crytech engine.

 

הטמעת מתודה זו במנוע ההאצה התלת מימדי, שפרה דרמטית את חלקות האנימציה עד כדי כך, שגם בתדרים נמוכים יחסית

בתחום הגיימינג כמו 30-45hz, שחקנים מדווחים על איכות אנימציה גבוהה. ישנן הדגמות ביוטיוב שבשעתו הועלו פה לפורום,

שמראים את ההבדל בין 20,30,45,60,90 FPS בכותר crisis 3. דוגמא אחת שווה אלף מילים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של coch

@nec_000 אתה לא שחקן תחרותי. אתה לא מכיר את העולם הזה ולכן ההסברים המדעיים המתישים. הבעיה, שאתה מצרף להסברים

האלה ( אתרים, דוגמאות מניסיון חיים בתחומים אחרים) את ההשקפות שלך - וזה ככה כמעט באחד מתוך שני דיונים שיש ויכוחים. כמו שלי עולה

הפיוז מהר מאוד, לכל אחד יש את המשהו שלו. שאתה לא מכיר משהו, או ניסית משהו.. חבל להשליך דוגמאות מעולמות לא קשורים.

אף אחד פה לא טען שמסכי 144 טובים יותר. יש טענות אחרות וכולם נכונות חוץ משלך.. כי ההבדל בעין מורגש. דבר מאוד ידוע

בקרב מי שמכיר. אם כבר מי שצריך שיעורי בית זה אתה.. אין לך ידע וניסיון בנושא גיימינג תחרותי. אתה מכיר משחקי מחשב,

זה לא הופך אותך לגיימר תחרותי.. אני אומר אמיתי.

 

רבאק.. אתה נהנה לשחק ב 30 פריימים על מחשב ענתיקה במשחקים כמו ה Witcher.. ברור שתהיה מינימליסט בכל

הנוגע לעולם הזה. אתה זה שהצהיר בכמה דיונים ודיבר על חומרה ישנה וכו' וכו'.

 

קח לך שבועיים חופש מהמכרז פיתוח שזכיתם בו, לך תשחק כל יום עשר שעות על מסך 60 עם כרטיס 1070\1080 או אחד מהווגה המתחרים

בבאטלפילד אחד.

 

קח לך עוד שבועיים חופש כדי לנוח מהניסיון הראשון, ובניסיון השני תשחק עם מסך 144. תחזור אלינו עם המסקנות.

 

בבקשה, הזדמנות למחקר בשטח. בהצלחה.

 

אינני יודע על בסיס מה הנך מתיימר להסיק, באיזה frame rate ועל איזו מכונה משחק חבר הפורום nec, אבל שיהיה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nec_000

 

אינני יודע על בסיס מה הנך מתיימר להסיק, באיזה frame rate ועל איזו מכונה משחק חבר הפורום nec, אבל שיהיה :)

 

אך ורק על סמך דיוני עבר בפורום הזה.. ממה שאני מכיר אתה "מינימליסט" בכל הנוגע להגדרות גרפיות ואתה נוטה

לכיוון בלי קשר ללוגו שלך :D.. אני לא אומר את זה בצורה שלילית. ככה אני מכיר אותך מפה..

 

אין לי מושג על סמך מה אתה החלטת שאני עם מסך 144, או טועם שיש צורך ב 144.

 

הטענות שלי היו אחרות, הבחירת מילים שלך התבססה כנראה על ההנחה שאני צריך שיעור בפאנלים וכו'.

טעות. נסה לעשות את המבחן שהצעתי, אולי תלמד שיעור או שניים בלשחק תחרותי והיתרון במסך 144 למשחקים

מהסוג הזה.

 

שבת שלום ושבוע טוב..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התגובות פה היו יותר מרתקות ומלמדות מאשר כל דיון אחר חח!!!

רק להסב תשומת לבם מי שלא מאמין בהשפעת יותר ליבות במשחקים :

civilization 6 לדוגמא מצריך בהחלט יותר ליבות על מנת לפעול יותר מהר (גם נוגע לגביי כמה סדרות אחורה שלו)

משחק זה תומך במולטיטסקינג*** - אני מאמין שחלק ניכר ממשחקי האסטרטגיה מושפעים בהחלט עקב החישובים הרבים

 

אני משחק ב ותמיד סקרן אותי גם חוויה של מעל 60 הרץ..

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...