זעיר יותר, יעיל יותר: סמסונג חושפת תהליך ייצור חדש עבור שבבי הביניים שלה - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זעיר יותר, יעיל יותר: סמסונג חושפת תהליך ייצור חדש עבור שבבי הביניים שלה


yonatan.mendelson

Recommended Posts

ציטוט של askme

רוב מהומה על לא מאומה ! אין לי בעיה לקבל את הנוט 8 בעשרים ננומטר ובמחיר של 200 שקלים ! חמדנים בלתי נלאים. זה מה יש לסמסונג כדי לטשטש את הבלאגאן שמתחולל בחברה ?

אתה קשקשן. לתכנן טכנלוגיות יצור חדשות עולה מיליארדים.

יש "נוט 8" ב-200 ש"ח (כנראה מעט יותר, לא בדקתי) עם תהליך יצור מיושן וחומרה מיושנת ואיטית כמו שאתה מחפש - קוראים לו J1 - אתה מוזמן לרכוש.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום שלכולם - משהו למנהלי האתר : תסתכלו איך נראות התגובות כאן - כשקוראים / כותבים אותן כאן , ואיך הן נראות כשניגשים לידיע דרך הפורום. הבדל שמים וארץ בסדר של התגובות . זה פוגע בהרבה מקרים במשמעותן וההיגיון שלהן. לטיפוכם המסור והמהיר נודה !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדקתי עכשיו שוב במקור (אני גולש באתר ההוא קבוע על בסיס יומי): https://www.anandtech.com/show/11877/samsung-details-11lpp-process-technology-10-nm-beol-meets-14-nm-elements כתוב שם שמפעל והייצור יהיו עבור שבבים לסמארטפונים של השוק הבינוני והגבוה. "The 11LPP fabrication process is designed for mainstream and higher-end SoCs." אציין שהכתבה ההיא פורסמה כבר לפני כמעט שלושה שבועות שזה ממש פיגור רציני, בדיוק היום יצאה אחת חדשה על 8LPP: https://www.anandtech.com/show/11946/samsungs-8lpp-process-technology-qualified-ready-for-production 8LPP ישמש עבור ייצור SoC מתקדמים וניצול פינות של 10 ננו מטר (לא 8 ננו מטר) לקראת המעבר ל-7 ננו מטר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...