"פרצה בפרוטוקול אבטחת ה Wi Fi- הנפוץ בעולם" - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

"פרצה בפרוטוקול אבטחת ה Wi Fi- הנפוץ בעולם"


רון88

Recommended Posts

הסבר מפורט לגבי חולשת האבטחה למנגנון ההצפנה WPA2 שפורסמה היום:

 

1. מדובר בחולשת חמורה הנוגעת במכשירי הקצה - כלומר ברוב המקרים בטלפוניים סלולריים - ואינה נוגעת לנתבים ולנקודות הגישה האלחוטיות. חומרתה נובעת מכך שהיא משפיעה על מאות מיליונים של מכשירי קצה מהם ניתן לשאוב מידע המועבר בתקשורת אלחוטית מסוג WIFI.

 

2. התיקון של החולשה צריך להתבצע על ידי עדכון תוכנה למכשיר הקצה. כיוון שמדובר כאן במכשירים סלולריים שעדכון over the air הוא מנגנון סטנדרטי, הוא ידחף על ידי היצרניות. בשלב זה (נכון למועד כתיבת הפוסט) אף חברה עדיין לא פרסמה עדכון שכזה, אך סביר שהגדולות - סמסונג, , ואחרות - יעשו זאת בקרוב.

 

3. על מנת לממש את החולשה על התוקף להיות בסמיכות למכשיר הקצה ובטווח הקליטה שלו מהנתב או מנקודת הגישה. המשמעות היא שהתקיפה, אם תהיה כזו, תתבצע מול יעדים ספציפיים שהתוקף חושק במידע המועבר באופן ממכשיר הקצה שלהם. חשוב לזכור שבשלב הזה (נכון למועד כתיבת הפוסט) אין כלי תוכנה "מן המדף" לשימוש בחולשה אך סביר שתוך ימים יפותחו כאלה.

 

4. עד להפצה של העדכונים הצפויים, דרכי ההתגוננות המומלצות הן שתיים - מעבר לשימוש ב- או המנעות משימוש ב-WIFI ומעבר לשימוש בחיבור DATA סלולרי גם במקומות בהם יש .
 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...