רטרו במיטבו: הכירו את ה-ThinkPad Anniversary Edition 25 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רטרו במיטבו: הכירו את ה-ThinkPad Anniversary Edition 25


yonatan.mendelson

Recommended Posts

מעניין אם המקלדת רק נראית רטרו או גם באמת מהסוג שהיה באותה תקופה. אם כן, אולי לפחות יחזירו את מה שהיה צריך להישאר ללא שינוי מאז ומעולם, שכן כוננים ומעבדים ושאר ירקות מן הסתם השתכללו, אבל המקלדת הוחלפה סתם. לך תבין את הסינים האלה. ובקשר לעיצוב - הוא לא במדוייק נניח T41 וגם לא T60, אבל בהחלט קלאסי. וקלאסיקה היא לא לכל אחד ...... מסתבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...
ציטוט של djelectric

אני שומע רק תלונות מקהילת הטינקפאדים על העיצוב הזה. המסך הוא הסטירת לחי הכי גדולה. אנשים מצפים לפחות ל-16:10

קהילת הטינקפדים מלאה בנאדים נפוחים וקשקשנים, שאותם שומעים הכי הרבה, לצד לא מעט אנשים נורמליים. האנשים הנורמליים שהזמינו את המחשב הזה וקיבלו אותו בינתיים די מרוצים.

 

המסך הוא למעשה סתירת הלחי האמיתית היחידה, אבל זו הייתה פשרה סבירה בהתחשב במכלול הנסיבות, למי שמכיר את הדגמים השונים ואת האפשרויות שביניהם היה צריך לבחור.

 

סה"כ זה מבוסס על הT470. היה אפשר לבסס את זה על T470S ולקבל מסך ברזולוציה גבוהה יותר ומחשב דק יותר אבל עם חרא חיי סוללה. או על הT470P ואז היה מחשב יותר חזק, אך יותר כבד, צורך יותר חשמל ובלי חיבור . ואפשר היה גם לעשות דגם נפרד לחלוטין, אבל לא רצו, ובמצב העסקי הקיים רק אופטימיסטים ללא תקנה היו יכולים להאמין שזה יקרה.

 

ציטוט של natee

מה יהיה עם כל הרטרו הזה? למי זה חסר?

 

זה לא באמת "רטרו". הדבר היחיד ש"רטרו" פה היא המקלדת, והסיבה היחידה שהיא "רטרו" היא בגלל שלנובו היו מספיק מטומטמים מלכתחילה להתעסק איתה. גם אף אחד לא קורא לזה "רטרו" בשם הרשמי, אלא 25 Anniversary Edition.

 

ת'כלס המקלדת היא הדבר היחיד שבאמת היה חסר למישהו, והדבר היחיד שבגללו שווה לקנות את המחשב (המבינים יבינו, השאר סתם ייראו בזה מחשב יקר ומיותר).

 

בינתיים נראה שהמחשב באופן כללי די מצליח, ונראה שלנובו מייצרים ומוכרים עוד יחידות. חבל שלא פתחו אותו לכל השווקים, אלא רק בארה"ב, חלק קטן ממדינות אירופה והמזרח הרחוק. אבל הי, כל דבר יותר טוב מהממצב שהיה עד עכשיו (מבחינת המקדלת). מי יודע, אולי ירחיבו את זה בעתיד לדגמים נוספים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...