מפלצות ה-Core i9 של אינטל בביקורת: 18 ליבות בבית שלכם - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מפלצות ה-Core i9 של אינטל בביקורת: 18 ליבות בבית שלכם


djelectric

Recommended Posts

קצת רצינות, המעבדים האלה מיועדים רק לשוק הביתי ולא לשוק העסקי, המקצוענים והחברות כבר יקחו מעבדי המקבילים והם יותר טובים בתחומים האלה. המעבד i9-7980XE עם כל ה-18 ליבות שלו עדיין לא מכיל הרבה תכונות מתקדמות ומקצועיות החל מ-ECC ועד vPro וכדומה ולא מיועד בכלל למה שנקרא Workstation. חוץ מזה גם הגיימינג יתקדם בניצול הליבות הודות ללמה שהולך בזמן האחרון, כך שהמעבד אולי כבר עוד שנה יתחיל יותר להנות מהאחרים בגיימינג ויעזור לגיימרי על חובבי פוזות לעבור אליו, בטח הם אומרים לעצמם למה אין מעבד 32 ליבות לגיימינג בלבד שיהיה החזק בעולם. חוץ מזה כדאי לסקור את המעבד הזה: :) https://ark.intel.com/products/120498/Intel--Platinum-8180M-Processor-38_5M-Cache-2_50-GHz ותבדוק כמה הצריכת חשמל שלו בפועל (מוצהר 205W), והאם הוא באמת משתמש בפתרון טרמי מולחם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם לא ישימו את האלה, כבר ידוע איזה מעבדים יהיו וזה יהיה דגמי נבחרים. במק פרו הקודמים תמיד היו שמים Xeon המיינסטרים בערך, אך באחרון מכיוון שעברו לפלטפורמת AIO תחת השם iMac Pro, הם ישימו Xeon , ואינטל הוציאו Xeon 1585 v6 בשבילם (לא שמור להם וגם אתה יכול לקנות אותו עבור ;) )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל ליאור כבר אמרו עליהם FAIL. נו...? יש כבר 8700K 8600K ... יש הדלפה של מייל בין לאחת הלקוחות שלה בו מצויין שבתחילת חצי שני של 2018 יחליף את 6ליבות מעבד מיינסטרים חדש עם 8ליבות (במחיר של 400$ כמובן) עובדים במלוא המרץ להשקה הנ"ל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שכחתי לציין את הגיימרים שמשחקים תוך כדי הקלטה ושידור חי של המשחקים שלהם לערוצים ב-Twitch ויוטיוב, דיברו על זה בהכרזה על המעבד i7-6950X, שווה לבדוק כמה זה מועיל, וכנ"ל לגבי מציאות מדומה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...